שלום ובוקר טוב, אני אשה בת 60+

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ובוקר טוב, אני אשה בת 60+
    מירקי
    28/06/2012

    יש לי בעיה עם ארוחת ערב. אני טרום סוכרתית עם ערכים של 6.1 וסובלת מלחץ דם גבוה שמאוזן ע"י כדורים שמשתנים. איך זה נוגע לארוחת ערב? שמתי לב שאם אני אוכלת סלט בלילה אני רצה כל שעתיים לשרותים, ביום זה לא מפריע לי אך בלילה זה פשוט לא נותן לי איכות שינה. לארוחת ערב אני אוכלת סלט, ביצה/גבינה ופרוסה או 2 פרוסות של לחם קל. שמתי לב שאם אני לא אוכלת סלט אני יכולה לעבור לילה שלם עם פיפי אחד בלבד. מה עושים, איזה חלופות יש לסלט בארוחת ערב? אשמח לשמוע לעצתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ובוקר טוב, אני אשה בת 60+ - תגובה

    אהרון רזון
    28/06/2012

    מבחינה תזונתית, חלופה אפשרית לירקות היא פירות בעלי צפיפות קלורית (וסוכר) נמוכה. הבעיה היא שאם הירקות גורמים להשתנה מרובה, קרוב לוודאי שגם הפירות, אבל כדאי לנסות. בהתחשב במיגבלה, ואם הפתרון האחר אינו עובד, אפשר לוותר על ירקות בארוחת הערב, ולהשלים את המנה היומית בארוחת הביניים, מספיק זמן לפני השינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו