קלוריות משומנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קלוריות משומנים
    ליפז
    06/07/2012

    שתי שאלות:
    1. מה ההבדל בין קלוריות משומנים ומפחמימות?
    2. אני צריכ להוריד כ 10 ק"ג והולכת לשיעורי חיטוב 3 פעמים בשבוע, מכיוון שאני אחרי לידה גם צועדת עם העגלה אבל לא מהר מדיי כמו במטרה לצעוד.
    אני לא אוהבת את שיעורי האירובי ועדיין קשה לי איתם, אם החיטוב עוזר בהרזיה? האם כדאי קודם לרדת ואחכ לחטב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלוריות משומנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות משומנים - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    08/07/2012

    הי ליפז,
    מההיבט של ירידה במשקל בלבד כנראה שאין הבדל בין קלוריות משומן וקלוריות מפחמימה. בגדול מה שקובע זה סה"כ הקלוריות שאת אוכלת. כמובן שעדיף לבחור שומנים "בריאים" ופחמימות מורכבות ועשירות בסיבים תזונתיים.
    לגבי הפעילות - הליכה יכולה לסייע לך לשרוף קלוריות, כמובן שעדיף להגביר קצב לפחות ל-70% מהדופק המירבי כדי לשפר כושר גופני ולקבל תועלת בריאותית אבל גם הליכה יותר איטית תשרוף קלוריות - מה שקובע בסופו של דבר זה המרחק שתצעדי. העגלה שאת "דחופת" גם מוסיפה "קושי " מסויים ולכן מעלה מעט את הדופק. אם יש לך זמן והמטרה העקרית שלך לרדת במשקל - הייתי מקדישה אותו לפעילות אירובית מכל סוג- הליכה, רכיבה... חיטוב כדאי לעשות במקביל אך פחות יורגש בשלבים הראשונים ופחות ישרוף קלוריות לכן הייתי מקדישה לו חלק קטן יותר מהזמן שיש לך .אגב במקום לעשות שעה של חיטוב בשיעור עיצוב, 15 דקות בחדר כושר פעמיים-שלוש בשבוע יכולים לעשות את העבודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו