האם לאכול ארוחת בוקר או לא??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לאכול ארוחת בוקר או לא??
    שיר
    15/07/2012

    קראתי היום על דיאטת OMG. אחד מהעקרונות של הדיאטה הוא לא לאכול ארוחת בוקר, כי הארוחה בעצם עוצרת את שריפת השומנים שמתחילה כשישנים.
    אני לא בת נוער, אלא בשנות השלושים.
    באמת רצוי לפעול ככה? מה החסרונות ומה היתרונות של ארוחת בוקר?
    ובמקרה שאוכלים ארוחת בוקר, מתי רצוי לעשות זאת- ישר כשקמים או לחכות עם זה קצת?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לאכול ארוחת בוקר או לא?? - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    15/07/2012

    הייי שיר
    ההפך הוא הנכון!!!
    מאוד חשוב ורצוי לאכול ארוחת בוקר מכיוון שבלילה הגוף בצום ולכן הוא מוריד קצב חילוף חומרים כלומר שורף פחות קלוריות . כאשר את אוכלת ארוחת בוקר את מפסיקה את הצום של הלילה וע"י מעלה בחזרה את קצב חילוף החומרים .
    לארוחת הבוקר אין זמן מדוייק חשוב שלא יקרה מצב שפיספת את ארוחת הבוקר והגעת כבר לשעת ארוחת הצהריים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר כן או לא?!!!!!!!!!!1

    לי
    15/07/2012

    לפי הדיאטה איך שאת קמה בבוקר את צריכה לשתות קפה שחור ללא חלב או סוכר! (חשוב מאוד בשביל הדיאטה) אם את אינך רוצה לוותר על ארוחת בוקר אז לפי הספר הוא מסביר שמי שאינו יכול או לא רוצה לבטל אותה יכול לאכול אבל "לסחוב" כמה שיותר לחכות בערך שעתיים אני חושבת שזה די נכון אני רזיתי כבר שלוש קילו! תנסי! קפה שחור לדעתי רצוי עד 3 כוסות ביום כי זה לא הכי בריא בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו