עזרה - שינוי ארוחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה - שינוי ארוחות
    מישהו
    18/07/2012

    שלום ..

    אני כבר יותר מחודשיים בדיאטה ונמאס לי ממה שאני אוכל.
    בימים האחרונים התחלתי לאכול דברים שאסורים בדיאטה.
    למשל:
    בבוקר התחלתי לאכול ממרח שוקולד במקום קוטג או גבינה - ממש נמאס לי מקוטג.
    וגם בצהריים התחלתי לאכול ספגטי ותפוח אדמה ..
    הרבה זמן לא אכלתי את זה.
    ממתי שאני בדיאטה הייתי אוכל רק ירקות מבושלים וחזה עוף או עוף ..

    אני יודע שאם אמשיך לאכול ככה הדיאטה שלי תהרס ..
    ואני לא רוצה להרוס את הדיאטה, הורדתי עד כה 20 קילו.
    היה מאוד קשה לעשות את זה.

    מה אפשר לעשות?
    אני מחפש דברים אחרים לאכול.

    בבוקר אפשר לאכול קרונפלקס? (עד פעמיים בשבוע?)
    בצהריים אפשר מידי פעם ספגטי (קמח רגיל / מלא) עד 5 כפות?
    או פירה?

    אני רוצה לעשות דיאטה אבל שלא תהיה קשה..

    מקווה שהבנתם אותי
    תודה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה - שינוי ארוחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - שינוי ארוחות - תגובה

    אהרון רזון
    18/07/2012

    מה שאתה עובר זה שכיח אצל מי שעושה דיאטה מגבילה, מאוסה ומתסכלת, לכן ההרגשה "נמאס לי ממה שאני אוכל" היא בלתי נמנעת.
    אני לא כל כך מסכים למונח "דיאטה", שמתייחסים אליה כאל משהו זמני, "זבנג וגמרנו". הגישה הנכונה היא אימוץ אורח חיים בריא עם פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה שאפשר לעמוד בה לאורך ימים, כי אחרת תמיד חוזרים לנקודת ההתחלה, לרוב עם שיא השמנה חדש.
    אני לא מכיר את הנתונים שלך, מלבד הרזיה של 20 קילו תוך חודשיים שהוא קצב מהיר מדי שמקרב את השבירה בנוסף לחסרונות אחרים. יהיו הנתונים שלך מה שיהיו,
    הדבר הנכון הוא לפנות לאיש מקצוע שילמד אותך לאכול נכון כאורח חיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מישהו
    19/07/2012

    הבנתי אותך ..
    אני מנסה לשנות לאורח חיים בריא יותר ..

    ושאלה נוספת,
    ממתי שאני בדיאטה אני אוכל ירקות מבושלים וחזה עוף.
    האם אפשר לשלב פעם אחת או פעמיים בשבוע
    במקום ירקות מבושלים כמות קטנה של פתיתים או ספגטי?
    ומה לגבי תפוח אדמה או בטטה?

    ומה לגבי קרונפלקס תירס (כוס) בארוחת בוקר / ערב?

    אני מנסה למצוא דברים אחרים לאכול כדי שיהיה לי מגוון באוכל
    ולא לאכול אותם דברים.

    תודה רבה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    אהרון רזון
    20/07/2012

    אפשר מידי פעם פסטה (מומלץ מקמח מלא) או תפו"א\בטטה.
    לקורנפלקס צריך להתייחס כאל ממתק. הוא מכיל סוכר וכל מיני תוספים שלא עושים טוב לגיזרה ולבריאות. הוא גם ממכר. מי שרגיל לאכול קורנפלקס או "פלקסים" אחרים
    כל יום, קשה לוותר עליהם, וזאת המטרה של היצרנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !

    מישהו
    23/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו