שאלהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלהה
    סמדר
    22/08/2012

    היי אני בת 25 שוקלת 70 כבר 3 חודשיים אני עושה דיאטה תזונה טובה הוהליכות כל יום..
    עד עכשיו ירדתי 14 קילו וכבר חודש וחצי אני נתקעת באותו המשקל... ממש מוזר.. רואים קצת שההיקפים ירדו אבל במשקל אותו הדבר אני ממש אוכלת מסודר\ארוחות ערב בכלל שלא אוכלת.. לא מתוקים לא שתיה מתוקה לרוב זה ארוחת צהריים רק אני יודעת שיש שלב של הדיאטה שנעצרים אבל זה כבר נראה לי יותר מדי, יש לציין שבעבר עשיתי כמה מהם דיאטות שבהם ירדתי המון.. והעליתי את המשקל, אולי יש איזה משהו שצריך לשנות בשביל לרדת אני רוצה להוריד עוד כמעט 10 קילו? אשמח שתחזרו אליי. שיהיה יום מצויין!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלהה - תגובה

    אהרון רזון
    22/08/2012

    נראה שרזית בקצב מהיר מדי, וזה מסביר את העצירה. גם משטר הארוחות שלך איננו מומלץ. צריך לחלק את התפריט היומי בין 4-6 ארוחות כולל ארוחת ערב, ולא לרכז את הרוב בארוחה אחת. כמו כן, הרחבת והעצמת הפעילות הגופנית תתרום משמעותית לחידוש הירידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו