שאלה חשובה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה.
    שרון
    13/10/2012

    שלום, אני נערה מתבגרת בת 15, גובה 1.70, שוקלת 74, ורוצה להתחיל להוריד במשקל. מכיוון ששמעתי שלחם מנפח את הבטן, לקחתי על עצמי לא לגעת בלחם במשך חודשיים. אך למרות זאת לאכול פחמימות אחרות כמו אורז ותפוחי אדמה, לשתות הרבה מים, להקפיד על שלוש ארוחות בסיסיות ביום, לאכול הרבה ירקות ולהימנע לחלוטין מעוגות, חטיפים, שוקולדים וכדומה. בנוסף- לקחתי על עצמי להקפיד על ריצה של שעה בכל יום. כבר בשבוע הראשון ראיתי שיפור, אך רציתי לשאול את דעתך- האם עצם העובדה שאני לא אוכלת לחם במשך תקופה ארוכה יחסית, יכולה להזיק לי? והאם באופן כללי הדיאטה שקבעתי לעצמי בסדר ולא מסוכנת מידי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה. - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    13/10/2012

    שרון שלום,
    אין סיבה לא לאכול לחם במהלך ירידה במשקל. יתר על כן, הרבה יותר חכם לאכול לחם עשוי מגרעינים מלאים למשל מאשר תפוח אדמה (שניהם מורכבים בעיקר מפחמימות).
    מה שאת עושה זה בסדר, אבל דאגי לאכול מכל קבוצות המזון, פרות, ירקות, שומנים בריאים, דגנים, בשר ודברי חלב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו