איך ארד 5 קג מיותרים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך ארד 5 קג מיותרים?
    שרון
    14/10/2012

    אני בת 37 וחצי אחרי 3 לידות. יהיו שיצחקו עליי אבל מבחינתי השמנתי ואני די מבואסת. לפני ההריון השלישי שקלתי 46 ועכשיו, שנתיים וחצי אחרי אני קרוב ל51 קג ואיני מוצאת סיבה. אני עושה זומבה פעם בשבוע ועוד 1-2 הליכות של שעה, 6 ק"מ לערך כל פעם. אני אוכלת מאוד מסודר - בבוקר שותה קפה, בעשר אוכלת כריך של לחם הולנדי ופרי ו/או יוגורט עם גרנולה. בצהריים אוכלת ארוחה חמה ביתית (שניצל ופחמימה/עוף ופחמימה וכדו'). בין לבין איני חשה צורך לאכול. מקסימום פרי או כמה שקדים (5-6). ובערב אוכלת ארוחת ערב עם שתי פרוסות לחם שחור. במשך היום שותה מים. אז למה אני מעלה במשקל??? למותר לציין שבמסגרת עבודתי אני נעה וזעה כל היום ובקושי יושבת.גובהי 1.55

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך ארד 5 קג מיותרים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך ארד 5 קג מיותרים? - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    14/10/2012

    שרון שלום,
    ראשית כל לגיטימי לגמרי שעליה של 5 קג' תציק לך.
    מכל מה שסיפרת אין כל כך מה להוסיף. נראה שאת מתנהגת נכון לצורך ירידה במשקל. הדבר היחידי הוא מצד אחד שציינת שניצל, אז שימי לב לא לצרוך מזון מטוגן. מצד שני אולי את אוכלת מעט מידי, מה שיוצר התנגדות מה של הגוף לירידה במשקל. אם תרצי ניתן לבדוק את ההוצאה הקלורית שלך בצורה מדוייקת כדי להתאים את ההכנסה הקלורית לצורך ירידה במשקל.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו