גבינה צהובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גבינה צהובה
    שלומי
    23/10/2012

    קראתי המון באינטרנט על גבינה צהובה בגלל העובדה שאני אוכל אותה 3 פעמים בשבוע פרוסה אחת ,הבנתי שיש בה המון סידן ואין כזו חשיבות לכולסטרול שבה כי הוא מעט יחסית לעוף לדוגמא .
    האם אפשרי לאכול 3 פעמים בשבוע גבינה צהובה אם התזונה שלי בכלליות מאוזנת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבינה צהובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עושה דיאטה של 1200 קלוריות ליום

    אהובה
    23/10/2012

    שלום
    אני בשבוע השני של דיאטאת 1200 ליום
    השאלה שלי למה אני לא יורדת במשקל אפילו גרם אחד
    למרות שאני משלבת שתיית מים ופעילות ספורט הליכה 3 פעמים בשבוע
    ועיצוב הגוף פעמיים באותו השבוע
    זאת אומרת 5 ימים פיעלות בשבוע
    האים זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עושה דיאטה של 1200 קלוריות ליום - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    23/10/2012

    הי אהובה,
    הירידה במשקל והקצב שלה תלויים בהוצאה הקלורית היומית הכוללת שלך - כלומר בקצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (בעיקר) + האנרגיה שאת שורפת בפעילות יום-יומית + האנרגיה שאת שורפת בפעילות גופנית.
    אחרי שמחשבים את הפרמטרים הללו אפשר לדעת אם את יכולה לרדת במשקל עם תפריט של 1200 או שאולי את צריכה להוסיף עוד פעילות ומה קצב הירידה הצפוי.
    אם תצייני משקל, גובה וגיל פחות או יותר , ניתן לעשות הערכה של קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך, וכן כמה ק"מ את הולכת ביום /בשבוע, ומהי רמת הפעילות היומית שלך. זאת תיהיה כמובן הערכה אבל היא תתן כיוון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה של 1200 קלוריות

    אהובה
    24/10/2012

    בוקר טוב ליטל
    תודה שענית לי אני פשוט קצת התיאשתי לגמריי
    אולי אני לא בדיאטה נכונה אולי פשוט צריך לא לאכול יותר ממה שאני אוכלת?
    אז ככה אני בת 47 שוקלת 59.60 הגובהה שלי הוא 1.53 ס"מ
    אני תקועה במשקל זה כבר 4 שנים לא יורדת למרות שאני תמיד משתדלת לשמור
    אני יודעת שאני אמורה לשקול לפי הגובהה שלי 55 קילו פחות או יותר לזה אני שואפת
    אבל לא הולך לי כל כך
    אני בהליכה שלי הולכת 7 ק"מ כל פעם שאני הולכת הליכה רגילה לא מהירה ולא איטית
    אני עושה עיצוב 2 בשבוע כל פעם שעה וזומבה גם שעה ומזיעה שם
    תודה שוב אהובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו