האם אני אוכל נכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני אוכל נכון
    אלכס
    24/11/2012

    שלום אני ילד בן 14
    גובה 1.69 ומשקל 60
    ספורט באופן ביוני ומטה
    פעם הייתי אוכל איך שרציתי ללא תקנה כל דבר שהתחשק לי אכלתי
    ובחודשים האחרונים משהו נכנס בי והחלטתי לשנות את התפריט שלי ואני רוצה לדעת האם התפריט הזה בסדר בשבילי
    ארוחת בוקר
    לחם קל
    דגני בוקר של קוואקר 30 גרם
    כוס חלב
    תפוח

    ארוחת צהריים
    2 חסות
    מלפפון
    2 בורוקולי
    לחם קל
    כף חומוס
    2 חתיכות של בשר הודו אפוי
    5 כפות של קוסקוס
    וכף בינונית של שמן פשתן על כל הארוחה
    לקינוח
    אפרסמון
    וגוייאבה

    שעה אחרי הארוחה אני שותה כוס תה ירוק של ויסוצקי

    שעה אחרי התה ירוק- ביניים
    חטיף אנרגיה נסטלה פיטנס
    יוגורט

    ארוחת ערב
    חביטה עושיה עם כף בינונית של שמן קנולה
    עץ הזית פלוס מועשר בויטמין די
    2 חסות
    לחם קל

    שעתיים לפני שינה
    דגני בוקר קווארקר 30 גרם
    יוגורט עם תוספת גדנים במכסה למעלה של יופלה
    האם התפריט שלי בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני אוכל נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני אוכל נכון - תגובה

    אהרון רזון
    25/11/2012

    הכי חשוב לגיל ולנתונים שלך להרחיב את הפעילות הגופנית.
    התזונה טובה בד"כ. מומלץ לגוון את הירקות, הוסף פילפל אדום, עגבניות, גזר ועוד.
    דגנים טבעיים עדיפים על דגני בוקר מתועשים, כמו כן רצוי לוותר או לצמצם חטיפים.
    עדיף ביצה קשה על חביתה (צריך להמנע מטיגון).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו