יותר משמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יותר משמין
    בעיה
    02/12/2012

    שלום. רציתי לדעת האם דגני הבוקר המלאים של נסטלה (fibre1)
    שכתוב עלינם עתירי סובין ללא תוספת סוכר,אלא שמגיעים עם שתי אריזות פנימיות-האם לאכול שתי קעריות ביום עם יוגורט 0% (לא עם חלב) זה משמין?
    והאם זה באמת בריא? אם שתיים זה הרבה,כמה מומלץ? והאם עדיף לאכול את זה עם חלב? אם זה משנה לתשובה. אני בת 25 גובה 1.67 שוקלת 60 קילו,עושה ספורט שלוש פעמים בשבוע ולא אוכלת מתוקים בכלל.
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יותר משמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יותר משמין - תגובה

    אהרון רזון
    03/12/2012

    באופן עקרוני, אינני מעודד צריכת דגני בוקר מתועשים כהרגל קבוע. תמיד עדיף מוצר טבעי לא מעובד. אם כתוב ללא תוספת סוכר, זה לא מובן מאליו שלא מכיל ממתיק אחר בנוסף לחומרים אחרים.
    מצד שני, בהתחשב באורח החיים הבריא שלך ובמשקלך התקין בהחלט, את יכולה להרשות לעצמך לאכול את המוצר לפי טעמך, אך אל תשכחי להשאיר מקום לגיוון עם מאכלים פחמימתיים אחרים (הייתי מסתפק בקערית אחת). אם זה משמין? תלוי בהרכב הכולל של התזונה היומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו