לא יורדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יורדת במשקל
    נטלי
    04/12/2012

    היי
    אני ממש מאוכזבת ורציתי להתייעץ איתכם לגבי המשך הדיאטה שלי.
    אני בחורה בת 20 גובה 158 על 56 קילו. מאז ומתמיד זוכרת את עצמי בדיאטות אבל לא דיאטות רגילות אלא דיאטות כאסח, אף פעם לא הייתי בדיאטה מאוזנת.
    לאחר שיכנועים של אמי החלטתי להתחיל בדיאטה שהיא הייתה עושה "חלי ממן" והפלא הפלא נוכחתי לירידה בשבוע הראשון-1.300 בשבוע השני-1.100 הייתי ממש שמחה שאני יכולה לאכול ולא לסבול וגם לרדת במשקל.
    הבעיה התחילה בשבוע השלישי, כאשר לא ירדתי בכלל-אלא עליתי ב-100 גר'. למרות זאת המשכתי בדיאטה במחשבה שאולי ארד בשבוע הבא אך הדבר לא קרה.
    אני ממש מיואשת כבר כי אני באמת מקפידה על הדיאטה ולא חורגת, והייאוש הזה פשוט משכנע אותי יותר ויותר שאני צריכה לחזור לדיאטות כאסח שלי כי רק שם אני באמת יורדת ולא מתאכזבת מחדש כל שבוע.
    מה עליי לעשות? למה אני לא יורדת? אנא תנו לי תשובה.

    התפריט היומי שלי לדוגמא:
    בוקר:
    כוס ברנפלקס פתיתי סובין וחיטה מלאה+חצי כוס חלב 1%
    צהריים:
    כוס אורז+ירך עוף בתנור+סלט+כף שמן
    ביניים:
    חטיף אנרגי 90 קל'
    ערב:
    2 פרוסות לחם קל+חביתה מ-2 ביצים(מטוגנת בתרסיס שמן)+2 כפות גבינה 5%+סלט+כף שמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יורדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין מענה לשאלה שלי?

    נטלי
    04/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין מענה לשאלה שלי? - תגובה

    אהרון רזון
    04/12/2012

    הנהלת הפורום אינה מחוייבת להגיב לכל הודעה תוך שעות אחדות. אנחנו משתדלים, לפי הזמינות של כל אחד מאתנו להתייחס להודעות תוך זמן סביר שלעיתים יכול להיות גם ימים ספורים. לא מדובר כאן במקרי חרום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כבר הגבת להודעה שלה. למה לא ענית

    נינה
    04/12/2012

    לה על השאלה שלה?......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יורדת במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    09/12/2012

    דיאטות הכאסח המרובות גרמו לירידה בקצב חילוף החומרים והעלו את כושר התנגדות הגוף להרזיה. אם תמשיכי באותה דרך, המצב רק יחמיר תוך גרימת נזק בריאותי.
    בסך הכול משקלך תקין. נראה שאת כבר מיצית את פוטנציאל ההרזיה, בנסיבות הנוכחיות. פעילות גופנית סדירה כאורח חיים, יחד עם תזונה נכונה (לא הרעבה!!!)
    יגרמו לשמירה על משקל תקין ואף להורדתו.
    התפריט הנוכחי סביר אם תשפרי אותו:
    בוקר:
    כוס ברנפלקס פתיתי סובין וחיטה מלאה+חצי כוס חלב 1%
    *****עדיף דגן טבעי. הוסיפי ירק.

    *****ביניים:פרי

    צהריים:
    כוס אורז+ירך עוף בתנור+סלט+כף שמן
    ****רק חצי כוס אורז מלא. עוף ללא עור ושומן.

    ביניים:
    חטיף אנרגי 90 קל'
    *****פרי במקום חטיף

    ערב:
    2 פרוסות לחם קל+חביתה מ-2 ביצים(מטוגנת בתרסיס שמן)+2 כפות גבינה 5%+סלט+כף שמן
    *****רק ביצה אחת. עדיף קשה במקום מטוגנת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת לאהרון רזון

    גל
    10/12/2012

    אני מזדעזע לראות את ההמלצות הנוראיות שלך כמו: עוף, ביצים, גבינה, חלב, בקר. כנראה שלא התפתחת בהבנת התזונה מעבר לימי הביניים שבאותה תקופה עוד סברו שלאכול בשר, ביצים וחלב זה בריא ומאוד מומלץ. ממליץ לך לעשות בדיקה קטנה ולקרוא בדרך כמה מחקרים עדכניים שיעזרו לך לא להטעות אנשים בפורום, בסך הכל יש לך אחריות והשפעה רבה. יש באתר פורומים נוספים כמו פורום ״מתכוני בריאות״ שמנהלות אותו 2 בחורות נהדרות שרוב המלצותיהן הן: מגוון רחב של ירקות ופירות מכל הסוגים, פחממות מגוונות וקטניות מגוונות ועוד המלצות חמות.
    האם להגיד שהתפריט ברנפלקס עם כוס חלב שאתה מציע או העוף בלי עור או הביצים שאתה ממליץ עליהם זו דיאטה או אורח חיים בריא שמומלץ לאמץ? ממש ממש לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהרון רזון אתה אדם קטן

    הראל
    10/12/2012

    תלמד לקבל ביקורת מאנשים בפורום ואל תסיר תגובות של חברי פורום שמבקרים אותך. קשה לך להתמודד עם ביקורות? זאת בעיה שלך, פשוט תענה בצורה הכי טובה שאתה יכול ועם הידע שרכשת במהלך השנים. ההמלצות שלך על מוצרים מהחי שידועים כמוצרים מזיקים ושהורסים את גוף האדם הן המלצות לא אחראיות. תחקור את נושא התזונה, תקרא מה זה צמחונות וטבעונות וכמה היא בריאה לגוף, ואז אתה תבין כמה טעית בהרגלי התזונה שלך עד היום.
    בהצלחה רבה עם החלב, העופות והבשר (אדום אדום!).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפריט שלך לא נראה לי משהו

    יוסי
    10/12/2012

    לפי דעתי את צריכה להוריד את דברי החלב (חלב וגבינה מיותרים לגמרי).
    וגם את הירך עוף בכל השלושה אין צורך תוסיפי קצת סלט במקום העוף.
    ותמיד את יכולה להוסיף לתזונה שבולת שועל.
    אני יותר מדבר מבחינת הבריאות לאו דווקא מבחינת ההורדה במשקל.
    תנסי מה איכפת לך
    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו