שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    נועה
    05/12/2012

    אני בת 17. גובה 157 משקל 57.
    אני לא מצליחה לרדת במשקל יותר מקילו וזה ממש מעצבן. לא נותנים לי ללכת לדיאטנית כי אני "במשקל תקין" אבל לי המשקל שלי בכל זאת מפריע.
    אני לא אוכלת הרבה ארוחות קטנות ביום אני אוכלת מקסימום 3 אבל הן די קטנות. אני מנסה לשלב בהן ירקות ולא אוכלת פסטה וספגטי בכלל.
    אני מנסה לאכול כמה שפחות ממתקים ודברים מטוגנים ועדין, אני לא מצליחה לרדת בצורה משמעותית.
    התייעצתי עם חברה שעושה בדיוק כמוני רק שהיא אוכלת לחם מלא, אז זה העיניין? אני צריכה לאכול לחם מלא וזה ישנה את קצב הירידה? כי אני בכללי לא אוכלת הרבה לחם.
    אני לא אוהבת אורז מלא אז אני אוכלת מדי פעם אורז רגיל.
    אני גם לא משלבת פעילות ספורטיבית (רק זאת שבבית הספר מדי פעם).
    אם אני אשלב פעילות ספורטיבית זה יעזור?
    מקווה שתענו במהרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    05/12/2012

    היי נעה
    לחם מלא ואורז מלא לא יעזרו פתאום לרדת במשקל .
    יתכן ששילוב של פעילות גופנית יכול לעזור.
    את צריכה כן לשקול ללכת לדיאטנית לא דרך קופת חולים אלה במסגרת אחרת שתבחן את התפריט שלך ותכין לך תוכנית תזונתית .
    כמובן שחשוב שתדעי שאת במשקל תקין ואת צריכה לשים לב שאת יורדת לא יותר 2-3 ק"ג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו