הצטברות נוזלים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצטברות נוזלים
    אנה
    14/12/2012

    שלום
    אני בת 21, מתעמלת שנים ובכושר טוב ומצב בריאותי תקין, ברוך השם. אני אוכלת מאוד בריא, לא אוכלת מטוגן, לא סוכר לבן/חום, פחמימות מורכבות, קטניות ונבטים, שום מאכל תעשייתי עם כימיקלים או מזון מעובד.

    אני מקפידה על אורח חיים מאוד בריא, אפילו בקוסמטיקה הכל אורגני.

    למרות זאת אני סובלת מנפיחות בבטן. לא תמיד מדובר בגזים, זה מרגיש אחרת... לפעמים אני מרגישה נפוחה והשרירי בטן שלי מתנפחים, מלבד השכבת שומן שיש, וזה מרגיש לי כמו בטן הריונית קטנה. תחושה מאוד לא נוחה.

    לכן עלתה לי המחשבה שאולי מדובר על הצטברות נוזלים.

    אשמח מאוד לקבלת הדרכתכם המקצועית.
    תודה רבה, המשך חג חנוכה שמח מבורך ומאיר נשמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצטברות נוזלים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצטברות נוזלים - תגובה

    אהרון רזון
    16/12/2012

    אולי הצטברות נוזלים, אולי גזים, אולי שניהם. ייתכן שיש רגישות למאכל(ים)
    מסויימ(ים). גם אוכל בריא יכול לגרום לתופעה זו אצל אנשים עם רגישות. השיטה המומלצת היא שיטת האלימינציה. יש להמנע למיספר ימים כל פעם מסוג מסויים של מזון, למשל חלב ומוצריו, קטניות, ירקות שורש, ירקות ממשפחת המצלבים (כרוב, כרובית,ברוקולי), פירות יחד עם מאכלים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו