עוגה ללא סוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוגה ללא סוכר
    מישהו
    27/12/2012

    שלום ..
    אני בערך חודש וקצת בדיאטה. (אני שוקל 126)
    ראיתי שיש בסופרים עוגות ללא סוכר,
    האם אני יכול למשל בארוחת בוקר - יחד עם הארוחת הבוקר (נס + 2 פרוסות לחם קל עם קוטג) לאוכל חתיכה או 2 חתיכות עוגה ללא סוכר?

    כמובן שזה לא יהיה כל יום ..
    מידי פעם כזה .. אמצע שבוע או שבת בבוקר ..

    האם אפשר או שזה יהרוס?
    מאוד מאוד קשה לא לאכול דברים שממש אוהבים.
    אני יודע שעוגה רגילה יותר טעימה מעוגה ללא סוכר.. אבל זה יותר משמין.

    אם אתם מכירים דברים אחרים שאפשר לאכול מידי פעם
    כדי לשמור על שגרה ולא להתחיל ביום אחד לאכול הכל ..
    אשמח לדעת ..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוגה ללא סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוגה ללא סוכר - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    28/12/2012

    הי,
    אני ממליץ לך פעם בשבוע לאכול פרוסה אחת עוגה שאתה אוהב ולהמשיך בתהליך שלך שמח ושליו.
    שבת נעימה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מישהו
    29/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות זהירות זהירות!

    אריכות ימים
    07/01/2013

    מחקרים מקיפים הוכיחו חד משמעית שצריכת ממתיקים מלאכותיים באופן קבוע כמו סוכרזיט וכדומה גורמים נזק בילתי הפיך לגוף, ואפילו מסרטנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לעוגה ללא סוכר

    הראל
    29/12/2012

    תשמע אני לא מומחה ותיקח את ההצעה שלי בעירבון מוגבל.
    אני הייתי בדיאטה תקופה מאוד ארוכה והצלחתי יפה.
    בדיאטה הבעיה העיקרית זה המתוק ללא ספק, בלי המתוק הרבה מאוד פעמים אתה מרגיש לא חי, מרגיש זומבי והצורך הזה לא משתחרר.
    היו לי 2 פתרונות שעזרו לי בנושא המתוק, אני מאמין שיש לך תפריט דיאטטי מסודר, אני הוספתי ארוחה אחת ביום שהייתה ארוחת פירות. תאכל בדיוק כפי שהמליצה לך התזונאית, אבל בארוחת הערב במקום לאכול לדוגמא פחממות וחלבונים וסלט או מה שזה לא יהיה, במקום הארוחה הזאת תיקח 3 פירות שאתה אוהב, תחתוך אותם כמו לסלט, תיקח יוגורט מתוק (עדיף דיאטטי עם מעט קלוריות של יופל'ה לדוגמא) ותכין מוזלי, כלומר תיקח צלוחית כמו של מרק, תחתוך 3 פירות שאתה אוהב כמו לסלט, תשים בצלוחית ועליהם תשפוך את היוגורט ותערבב, יצא לך מעין מוזלי מאוד מתוק וטעים ואני וגם לא משמין. נגיד 3 פירות זה 210 קלוריות, היוגורט עוד איזה 50-60-70 קלוריות, במקסימום 300 קלוריות, אבל זאת ארוחה מפנקת ומפוצצת, שבמשך כל היום כשתרצה לאכול עוגה או שוקולד או משהו מתוק, תמיד תגיד לעצמך שעוד מעט בא הערב ואתה תתפנק בארוחה הזאת, מהניסיון שלי ירדתי באופן קבוע, זו הייתה תמיד ארוחת הערב שלי וירדתי מאוד יפה במשקל עד למשקל של 70 קילו ומאז הפסקתי את הדיאטה.
    בנוסף, משהו שהוא מאוד מוכר בדיאטות, הקדשתי יום אחד בשבוע למין יום חופשי מבחינת הדיאטה, כלומר, יום אחד (אצלי זה היה יום שבת) שבו תאכל כל מה שעולה על רוחך, אבל כמובן באופן מתון ולא חזירי. פינטזת בלילה על ממרח נוטלה עם לחם? חכה ליום שבת ותגשים את הפנטזיה. פנטזת על קציצות? על גלידה? על עוגיות? חכה ליום שבת. ככה זה אצלי, תמיד נאזרתי במין check point הזה שנקרא יום שבת. הרי אם אתה חולם ביום מין הימים על גלידה, מה תעשה? תדחיק? תגיד לעצמך "טוב אני אגיע למשקל שאני רוצה ואז אני אוכל הכל", הרי זה לא באמת הגיוני, ואז באופן בלתי נשלט יבוא הרגע שהמוח שולח אותך למקרר, אתה מוציא גלידה וכמו חזיר אוכל 2-3 כוסות של גלידה ולא מצטער, אחרי שניה לוקח שוקולד ומפרק בכמויות, אלה הרגעים הבלתי נשלטים אצלנו, כמו אדם שמכור לסמים ומוכן לעשות הכל בשביל עוד מנה אחת. אני חושב שתיקח את הדיאטה למקום הגיוני ולא למקום שבו אתה לא מרגיש חי, תעשה את זה הגיוני, המשקל שלך גבוה ונראה לי שכמויות האוכל שאתה אוכל הן עבור אדם במשקל 80 קילו, יכול להיות שיגידו שהיום החופשי שבו אתה אוכל כל מה שאתה רוצה יהרוס לך את הדיאטה, אבל לדעתי זה ממש ממש לא נכון, היום הזה הוא היום שבו מתנקזות כל הפנטזיות שלך והתאוות שלך וזה שווה הכל, תצליח לעשות 6 ימים דיאטה שזה מעולה, ויום אחד חופשי, אז מה ? תנסה, לדעתי זה יציל אותך. ולגבי הפרוסת עוגה אם מותר או אסור, נראה לי שזה התאבדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה הראל

    מישהו
    31/12/2012

    אני אחשוב על זה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו