מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עוגה ללא סוכרמישהו27/12/2012
שלום ..
אני בערך חודש וקצת בדיאטה. (אני שוקל 126)
ראיתי שיש בסופרים עוגות ללא סוכר,
האם אני יכול למשל בארוחת בוקר - יחד עם הארוחת הבוקר (נס + 2 פרוסות לחם קל עם קוטג) לאוכל חתיכה או 2 חתיכות עוגה ללא סוכר?
כמובן שזה לא יהיה כל יום ..
מידי פעם כזה .. אמצע שבוע או שבת בבוקר ..
האם אפשר או שזה יהרוס?
מאוד מאוד קשה לא לאכול דברים שממש אוהבים.
אני יודע שעוגה רגילה יותר טעימה מעוגה ללא סוכר.. אבל זה יותר משמין.
אם אתם מכירים דברים אחרים שאפשר לאכול מידי פעם
כדי לשמור על שגרה ולא להתחיל ביום אחד לאכול הכל ..
אשמח לדעת ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגה ללא סוכר - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/12/2012הי,
אני ממליץ לך פעם בשבוע לאכול פרוסה אחת עוגה שאתה אוהב ולהמשיך בתהליך שלך שמח ושליו.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מישהו29/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהירות זהירות זהירות!
אריכות ימים07/01/2013מחקרים מקיפים הוכיחו חד משמעית שצריכת ממתיקים מלאכותיים באופן קבוע כמו סוכרזיט וכדומה גורמים נזק בילתי הפיך לגוף, ואפילו מסרטנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לעוגה ללא סוכר
הראל29/12/2012תשמע אני לא מומחה ותיקח את ההצעה שלי בעירבון מוגבל.
אני הייתי בדיאטה תקופה מאוד ארוכה והצלחתי יפה.
בדיאטה הבעיה העיקרית זה המתוק ללא ספק, בלי המתוק הרבה מאוד פעמים אתה מרגיש לא חי, מרגיש זומבי והצורך הזה לא משתחרר.
היו לי 2 פתרונות שעזרו לי בנושא המתוק, אני מאמין שיש לך תפריט דיאטטי מסודר, אני הוספתי ארוחה אחת ביום שהייתה ארוחת פירות. תאכל בדיוק כפי שהמליצה לך התזונאית, אבל בארוחת הערב במקום לאכול לדוגמא פחממות וחלבונים וסלט או מה שזה לא יהיה, במקום הארוחה הזאת תיקח 3 פירות שאתה אוהב, תחתוך אותם כמו לסלט, תיקח יוגורט מתוק (עדיף דיאטטי עם מעט קלוריות של יופל'ה לדוגמא) ותכין מוזלי, כלומר תיקח צלוחית כמו של מרק, תחתוך 3 פירות שאתה אוהב כמו לסלט, תשים בצלוחית ועליהם תשפוך את היוגורט ותערבב, יצא לך מעין מוזלי מאוד מתוק וטעים ואני וגם לא משמין. נגיד 3 פירות זה 210 קלוריות, היוגורט עוד איזה 50-60-70 קלוריות, במקסימום 300 קלוריות, אבל זאת ארוחה מפנקת ומפוצצת, שבמשך כל היום כשתרצה לאכול עוגה או שוקולד או משהו מתוק, תמיד תגיד לעצמך שעוד מעט בא הערב ואתה תתפנק בארוחה הזאת, מהניסיון שלי ירדתי באופן קבוע, זו הייתה תמיד ארוחת הערב שלי וירדתי מאוד יפה במשקל עד למשקל של 70 קילו ומאז הפסקתי את הדיאטה.
בנוסף, משהו שהוא מאוד מוכר בדיאטות, הקדשתי יום אחד בשבוע למין יום חופשי מבחינת הדיאטה, כלומר, יום אחד (אצלי זה היה יום שבת) שבו תאכל כל מה שעולה על רוחך, אבל כמובן באופן מתון ולא חזירי. פינטזת בלילה על ממרח נוטלה עם לחם? חכה ליום שבת ותגשים את הפנטזיה. פנטזת על קציצות? על גלידה? על עוגיות? חכה ליום שבת. ככה זה אצלי, תמיד נאזרתי במין check point הזה שנקרא יום שבת. הרי אם אתה חולם ביום מין הימים על גלידה, מה תעשה? תדחיק? תגיד לעצמך "טוב אני אגיע למשקל שאני רוצה ואז אני אוכל הכל", הרי זה לא באמת הגיוני, ואז באופן בלתי נשלט יבוא הרגע שהמוח שולח אותך למקרר, אתה מוציא גלידה וכמו חזיר אוכל 2-3 כוסות של גלידה ולא מצטער, אחרי שניה לוקח שוקולד ומפרק בכמויות, אלה הרגעים הבלתי נשלטים אצלנו, כמו אדם שמכור לסמים ומוכן לעשות הכל בשביל עוד מנה אחת. אני חושב שתיקח את הדיאטה למקום הגיוני ולא למקום שבו אתה לא מרגיש חי, תעשה את זה הגיוני, המשקל שלך גבוה ונראה לי שכמויות האוכל שאתה אוכל הן עבור אדם במשקל 80 קילו, יכול להיות שיגידו שהיום החופשי שבו אתה אוכל כל מה שאתה רוצה יהרוס לך את הדיאטה, אבל לדעתי זה ממש ממש לא נכון, היום הזה הוא היום שבו מתנקזות כל הפנטזיות שלך והתאוות שלך וזה שווה הכל, תצליח לעשות 6 ימים דיאטה שזה מעולה, ויום אחד חופשי, אז מה ? תנסה, לדעתי זה יציל אותך. ולגבי הפרוסת עוגה אם מותר או אסור, נראה לי שזה התאבדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה הראל
מישהו31/12/2012אני אחשוב על זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


