כולסטרול גבוה וזרעי פשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול גבוה וזרעי פשתן
    אלי
    27/12/2012

    שלום,יש לי 2 שאלות:

    1)אמי גילתה שיש לה "כולסטרול רע" גבוה בבדיקות דם. ראיתי בחיפוש באינטרנט שמומלץ להימנע מבשר בקר ואיברים פנימיים כמו כבד למשל וכן לצרוך יותר חומות שומן בריאות ממאכלים כמו טחינה,זיתים,אבוקדו,זרעי פשתן. כמובן שפעילות גופנית תמיד מומלצת גם.שאלתי היא האם המידע שכתבתי כאן אכן נכון ואם יש משהו שפיספסתי שאני יכול להציע לאימי לעשות?

    2)זרעי פשתן ידועים כבעלי ויטמינים מסוימים אומגה 3 וסיבים תזונתיים.כמובן שצריך לטחון אותם לפני. שאלתי היא כמה זמן אפשר להחזיר אותם טחונים במקרר לפני שיאבדו מאכויותיהם?אשמח גם להסבר קצר מה זה אומר שהם מאבדים מהאיכות שלהם אחרי כמה זמן שהם נטחנו.אם יש שם חומר מסוים אז לאן הוא נעלם?מתפרק לו?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטרול גבוה וזרעי פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול גבוה וזרעי פשתן - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    28/12/2012

    רצוי גם שמן זית וקיטניות.
    האומגה 3 שבשמן פישתן מתחמצן ולכן חשוב לשמור בקירור.
    שבת נעימה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.רק בקשר לכמה זמן..

    אלי
    29/12/2012

    אפשר לדעת תוך כמה זמן ההתחמצנות הזו קורית?כלומר אם מחזיקים את זרעי הפשתן טחונים במקפיא,עד כמה זמן מרגע הטחינה יהיה אפקטיבי לצרוך אותם (מבחינת אומגה 3)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה שלי ליובל

    הראל
    29/12/2012

    כמובן שהתשובה שלי לא מחליפה שום ייעוץ של אף אחד אבל אנסה לעזור לך מנסיוני.
    אמרת מילים שמובילות למשהו, אבל לצערי לא הבנת את הפואנטה. לא הבנת כנראה שהמזונות (היחידים) שגורמים לכולסטרול הרע בגוף הם מזונות מהחי בלבד, כלומר במזונות מן הצומח אין כולסטרול רע כלל. לדעתי בני האדם חייבים להמנע מאכילת כל דבר שקשור לחי כיוון שבעלי החיים והמזונות מהחי הם הסיבה לכל המחלות בגופינו.
    לגבי הפשתן, יש לך שמן פשתן שמוכרים בחנויות בריאות (עדן טבע מרקט וכדומה), השמן עצמו יקר משהו כמו 70 ש״ח לבקבוק של ליטר, אבל השמן עצמו מאוד בריא, רווי אומגה 3 והוא באיכות מעולה ושמור עם כל התכונות שצריכות להיות בו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי מה שקראתי

    אלי
    29/12/2012

    רוב הכולסטרול בכלל מיוצר בגופנו ולא בא מהמזון אותו אנו אוכלים. בלי קשר אני משתדל להימנע מאמירות קיצוניות. גם לאכול בשר חשוב אבל כמובן במידה ובהתאם למצב הבריאותי שלנו :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו