שאלת קלוריות בוקר.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלת קלוריות בוקר.
    הדר
    03/01/2013

    שלום אני בת 22 שוקלת 90 קילו אני צריכה לעשות דיאטה התחלתי לאכול(כבר שבוע) כל יום עד 1300 קלוריות ביום ובבקר יוצא לי הארוחת בוקר קרוב ל 500 קלוריות :
    לחם מוכן עם מילויים (גבינה צהובה(לפעמים טונה (ביצה וכו).וכו רשום שזה 350 קלוריות ואני אוכלת גם קצת עגבניות שרי ויוגורת שזה 57
    בקיצור עד סוף היום אני בערך ב 1200 1300 קלוריות השאלה אם החלוקה של הקלוריות חשובה כי בבקר יוצא לי לאכול די הרבה קלוריות.???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת קלוריות בוקר.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת קלוריות בוקר. - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    04/01/2013

    הי הדר,
    ראשית כל הכבוד ובהצלחה.
    אני מקווה שאת משלבת גם פעילות גופנית כדי זה יכול לעזור לך להתמיד ולשמור על התוצאות.
    לגבי חלוקת הקלוריות - באופן כללי אין הבדל מהותי בתהליך הירידה אם את אוכלת יותר קלוריות בבוקר או בשעה אחרת. מה שבעיקר יבע את קצה הירידה זה סה"כ הקלוריות. יחד עם זאת, חשוב לומר שחלוקה לארוחות קטנות מגבירה מעט את קצב חילוף החומרים ומסייעת לך להגיע לארוחה לאחר מכן - פחות רעבה. עצתי היא - אם ארוחת הבוקר הזו חשובה לך ואת לא מרגישה רעבה במשך היום - את יכולה להמשיך כך. אם את רוצה לשנות - בחרי לא בלחם מוכן אלא בכריך מ-2 פרוסות לחם מלא/שיפון (140 קק"ל ) עם גבינה 5% וירקות ויחד עם היוגורט תגיע לסביבות 300-350 קק"ל).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו