שאלה לגבי שמן וגבינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי שמן וגבינה
    הראל
    04/01/2013

    קניתי שמן פשתן, אורגני וכתוב שהוא מאוד מאוד עשיר באומגה 3.
    העניין הוא שכתוב שהערכים הבריאותיים שבו נספגים בכמות המקסימלית כאשר שותים אותו עם גבינה. התפיסה שלי אומרת שמוצרי חלב באשר הם לא בריאים לגוף. אם כך מדוע השילוב בין שמן שהינו טבעי ומאוד בריא מפיק את המקסימום כאשר הוא מתערבב עם מוצר מהחי? אשמח לתשובה לגבי השאלה הספציפית הזאת. תודה מראש (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי שמן וגבינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שמן וגבינה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    07/01/2013

    אין בשמן פישתן אומגה 3 אלה יש חומצת שומן שיכולה ויתכן שתהפוך בגוף לאומגה 3 .
    אומגה 3 יש רק בדגיםםםםםם
    לא ברור הקשר עם חלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שמן וגבינה - תגובה

    אהרון רזון
    07/01/2013

    בהמשך לתשובה של אפרת:
    אומגה 3 יש רק בדגים מסויימים (סלמון, הרינג, מקרל,פורל...) ומעט בביצים של תרנגולות שהוזנו במזון ייחודי. במוצרים מן הצומח נמצאת חומצת שומן "אומגה 3
    צמחי" (ALA) המהווה חומר גלם לאומגה 3 אמיתי, אבל ביעילות נמוכה מאוד (4-8%).
    לכן, על מנת שהגוף יקבל כמות משמעותית של אומגה 3 מבוסס על עיבוד ALA, צריך לאכול כמויות אדירות של זרעי פשתן, אגוזי מלך, סויה וכו", דבר שאינו מעשי, מה
    עוד, שלא אצל כל אחד מתחולל העיבוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובות ועוד משהו קטן

    הראל
    08/01/2013

    אני צמחוני, ככה שדגים הם לא דבר פרקטי עבורי. בלי קשר לדגים שעם האומגה 3 מכילים גם זיהומים רבים (מתכות כבדות כמו כספית, עופרת קדמיום וכו׳, ובנוסף חומרי הדברה וחיידקים מסוכנים).
    קראתי ששתי כפות ליום של שמן קנולה מכילות את הכמות היומית הנחוצה, או קצת פחות מחצי כף שמן פשתן, או כארבעה חמישה אגוזים.
    האם זה מספיק?
    דרך אגב אם זה נמצא רק בדגים אז מה עושים הבדואים שחיים רק במדבר? לא ידוע לי על חוסרים שקיימים אצלם, מצד שני אין להם נגישות לדגים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו