הרזייה בצורה שפויה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרזייה בצורה שפויה
    גלי
    06/02/2013

    שלום רב,
    בשנה האחרונה העלתי כ-5 קילו עודפים שאני כמובן מעוניינת להוריד. עם זאת אינני מתכוונת להתעלל בעצמי ולסבול. השאלה שלי מתייחסת לפעילות גופנית, אני ממש לא אוהבת ספורט אבל יודעת שאין ברירה. אני לא רואה את עצמי מגיעה כל יום לחדר כושר או עושה ספינינג או רצה על הליכון. מה שכן, אני דווקא נהנת בשיעורי פילאטיס, עיצוב וחיטוב וזומבה. האם פעילות גופנית מסוג זה 3 פעמים בשבוע (בשילוב תפריט מאוזן ושפוי כמובן) תסייע להרזייה בכלל? אני שומעת הרבה אנשים שאומרים שזה טוב לעבודה ממוקדת על השרירים אבל לא עוזר כלל להרזייה. האם חייבים להזיע כמו מטורפים בחדר הכושר כדי להוריד במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזייה בצורה שפויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזייה בצורה שפויה - תגובה

    אהרון רזון
    06/02/2013

    פילטיס היא פעילות חשובה. מחזקת את שרירי מרכז הגוף ומשפרת את היציבה ושווי המשקל, אבל לא שורפת הרבה קלוריות. זומבה, אם עושים כמן שצריך, כן שורפת קלוריות משמעותית ותורמת להרזיה. עיצוב וחיטוב, תלוי מה חלקו של האירובי. ככול שזה תופס יותר מן השעור, שורפים יותר קלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו