שבוע טוב ורק בשורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע טוב ורק בשורות
    צחי
    02/03/2013

    שלום,

    בעברי העליתי כאן שאילתה בנושא תזונה בדמות NUTREN.
    כך שאני מניח כי מי מכם מכיר אותי.

    כאמור, אני "סובל" ממחלת ניוון שרירים המקשה עליי לצרוך מזון
    רגיל, על כן בעברי צרכתי נוטרן, וכיום אנשור בטעם שוקולד.

    לצד הבעיות האובייקטיביות שלי, אני לא ממש נוהג בחוכמה וצורך
    נס-קפה בכמויות אדירות, לא שותה מים (בכלל), ומה הפלא ששנתי לא איכותית.
    זה נגמר - החלטתי להיפטר מכל ההרגלים הרעים, ואני אשמח למעט
    הכוונה:

    -- הבנתי שבשוקולד יש קפאין, ואני צורך כשלוש פחיות ביום, כשהאחרונה
    ב-9 בערב. האומנם באנשור יש קפאין?

    --אין לי בעיה לסיים את כל הפחיות עד 4 אחר הצהריים ואת ארוחת
    הערב שלי - שאינה כוללת טיגון - לאכול בערב, אולם תהיתי אם תוכלו לייעץ
    מה היא השעה הכי מאוחרת שאפשר לאכול, מבלי שהדבר יפריע להירדם

    --שאלה אחרונה: אני רוצה לוותר קליל על נס-קפה. הבנתי שקפאין חיוני לאדם,
    הכצעקתה?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע טוב ורק בשורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב ורק בשורות - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    03/03/2013

    צחי שלום,

    על פי הידוע לי, אנשור לא מכיל קפאין.
    לגבי שאלתך על הארוחה האחרונה לפני השינה. רצוי לאכול את הארוחה האחרונה 3 שעות לפני השינה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו