נפילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילה
    אני
    24/03/2013

    שלום,
    אני לא בעודף משקל, ואף שומרת על תזונה נכונה ובריאה- 6 ארוחות כל 2-3 שעות, אולם אמש הייתה לי נפילה רצינית- אכלתי כ 900 גר' שקדים ואגוזים קלויים, 6 תמרים יבשים מסוג מג'הול(הענקיים) עם עוד מלא מלא שקדים ואגוזים, עוד כ- 500 גר' חלבה, 3 גביעי גבינה 5% עם דבש, לחם, ומה לא... וזה לאחר שאכלתי מסודר כל היום (כל האכילה הנ"ל הייתה בפרק זמן קצר לפניי השינה).
    נכון, אלו אומנם מזונות בריאים, אך התחושה היא נוראית אני מרגישה שכמות הקל' שאכלתי מספיקה לכל השבוע.
    מה לעשות? כיצד להמשיך הלאה? האם להמשיך לאכול רגיל למרות התחושה הכבדה, או לקזז? (במיוחד שיש עוד חג לפנינו).
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה - תגובה

    אהרון רזון
    24/03/2013

    זאת לא נפילה, זאת צניחה חופשית. כמויות כאלה לא היו מביישות גם סובל מבולמיה
    חמורה.
    מה שהיה היה, נסי להבין מה גרם ל"תאונה". יש להמשיך באכילה של לפני המשבר, בלי לקזז, בהנחה שהכמויות נכונות. מה שכן, מומלץ להגביר את הפעילות הגופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו