חלבון מהחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון מהחי
    רינה
    30/03/2013

    שלום רב,
    בינקותי סבלתי מרגישות לחלב פרה ולכן אימי השתמשה בתחליפים. עם הגיל כנראה הרגישות נעלמה כי מאז שאני זוכרת את עצמי אני שותה חלב ולא רואה שאני סובלת מתופעות ספציפיות לאחר שתיית חלב בקפה או אכילת מוצרי חלב. עם זאת אני סובלת באופן כללי מכאבי ראש, עייפות ותחושה כללית של חוסר אנרגיה, כאבי שרירים, די זיפת האמת ואני רק בת 33. מבדיקות דם שעשיתי לאחרונה לא עולה שום סיבה לתחושות שתיארתי ואני תוהה האם הכל למעשה קשור לתזונה. אני שומעת יותר ויותר על אנשים שנגמלו מחלב פרה וטוענים שכאבי הראש נעלמו ושתחושתם באופן כללי השתפרה. קראתי גם שחלב פרה מעודד דלקות בגוף וכו'. האם יש אמת בדבר? האם שווה להיגמל מחלב פרה? אשמח להבהרות...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון מהחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון מהחי - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2013

    אני לא בעד המנעות ממוצרי חלב על ידי מי שאין לו רגישות ללקטוז. חלב ומוצריו מהווים מקור ראשי לסידן זמין ומכילים גם ערכים תזונתיים חשובים אחרים. אכן יש
    הרבה סידן במוצרים מסויימים מן הצומח, אבל ספיגתו בעיתית. יחד עם זאת אנשים
    מסויימים מרגישים אי נוחות אחרי שתיית חלב ניגר, לכן נסי במשך כמה שבועות לא לשתות חלב, אך להמשיך לצרוך מוצרי חלב אחרים (בלי הגזמה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו