שאלה לגבי עלייה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי עלייה במשקל
    מנצ
    07/05/2013

    התחלתי דיאטה לפני כשבוע, הדיאטה כוללת תזונה מאוזנת תוך כדי המנעות מוחלטת מסוכר (למעט פירות) וניסיון המנעות כמה שיותר מגלוטן.
    הפסקתי עם כל המתוקים והבורקסים והשטויות שהייתי מלעיטה את עצמי כל יום.
    השינוי הכי גדול בדיאטה היה בעצם בשתייה-
    עד לפני כשבוע לא נגעתי בכלל במים והייתי שותה בקבוק קטן של שתייה מתוקה לכל היום וזהו.
    היום אני מקפידה על שתייה מרובה של מים לאורך כל היום.

    היום מדדתי את עצמי (כן, מודה, ניסיתי לרמות את המערכת ולהשקל גם בלילה וגם בבוקר) אך עליתי במשקל ביותר מקילו.

    הכיצד זה ייתכן?
    מדובר פה על הבדל מהותי- מכל יום לדחוף כמה עוגות, בורקסים, עוגיות וקרואסנים לעבור למצב שאין מתוקים כאלה כלל.
    ממצב של מיעוט בשתייה וגם אז- רק מתוקה לשתיית מים בלבד.

    יכול להיות שהגוף צובר נוזלים ומכאן נובעת העליה?
    חשוב לי לציין שאין פה הלם או משהו של הגוף שהוא הגיע למצב של צבירת מזון...
    אני אוכלת, ואני אוכלת נכון ואני מקפידה על שלוש ארוחות+פירות כנישנושים באמצע.

    מה אומרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי עלייה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי עלייה במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    07/05/2013

    צבירת נוזלים היא אחת האפשרויות. זה קורה אצל אנשים מסויימים (ובעיקר נשים בגלל המחזור) עם שינוי רדיקלי בתזונה וריבוי שתייה. את בדרך הנכונה וההרזיה תגיע. מומלצת פעילות גופנית יומית אירובית ואנאירובית להזנקה וזירוז ההרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה שלי

    יפעת
    09/05/2013

    התפריט שלך נראה מאוד בריא אבל את צריכה להתאים אותו גם לחיים שלך (זה כמו חולצה - מה שנראה טוב על מישהי אחת לא תמיד ייראה טוב על מישהי אחרת כי לכל אחת גוף אחר). בדיאטות הקודמות שלי הייתי עושה אותו דבר בדיוק - שבוע אוכלת כמו נזירה, הגוף שלי כועס עלי שהפסקתי עם הפינוקים, אני רואה שלא ירדתי גרם ואז נשברת וחוזרת לאכול כרגיל.
    הדיאטנית שלי חקרה אותי בפגישה הראשונה על החיים שלי ורק אחר כך הרכיבה לי תפריט אישי והנחיות לפעילות גופנית. זה גם טוב שיש מישהי שאת יכולה להתקשר אליה כשקשה לך או כשאת מרגישה שאת עומדת להישבר. רק ככה הצלחתי להוריד 7 ק"ג, בחיים לא חשבתי שאני אתמיד ככה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי הדיאטנית שלך?

    נטע-לי
    13/05/2013

    תוכלי אולי לתת לי את השם שלה? אני מאוד רוצה שיתאימו לי תפריט אישי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטח

    יפעת
    13/05/2013

    מאיה בן אפרים המדהימה. מאוד ממליצה עליה אם את גרה באזור תל אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו