הגוף דוחה אוכל מטוגן לאחר שינוי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגוף דוחה אוכל מטוגן לאחר שינוי
    רינה
    13/05/2013

    בהרגלי התזונה.

    שלום רב,
    לפני חודשיים שיניתי את הרגלי התזונה שלי במטרה להוריד מס' ק"ג בודדים שעליתי בשנה האחרונה.
    מה שעשיתי למעשה זה להוסיף הרבה ירקות לתפריט, קצת פירות, כמה שפחות אוכל מעובד, הורדתי מאפים, הורדתי אוכל מטוגן וממתקים (אני אוכלת 2-3 קוביות שוקולד מריר משובח ביום וזה המתוק שלי) ואינני משתמשת בכלל בסוכר בשתיה. בנוסף הפחתתי משמעותית את כמות נס הקפה והגדלתי משמעותית את כמות המים. מ-5 כוסות נס קפה ביום ירדתי לכוס אחת ולעיתים רחוקות אולי 2 ביום ומכוס מים אחת ביום עליתי ל-6 כוסות מים ביום.
    אני מרגישה טוב עם השינוי הזה ואף ירדתי במשקל (4 וחצי קילו מאז שהתחלתי). עם זאת שמתי לב למשהו שקרה לי כבר 3 פעמים מאז השינוי. במהלך החודשיים האלה היה לי אירוע משפחתי, פעם נוספת אכלתי במסעדה ועוד פעם הוזמנתי לארוחה גדולה. בכל שלושת הפעמים האלה אכלתי לא מעט (אם כי לא המון המון) ואכלתי גם אוכל שבחלקו היה מטוגן. בכל שלושת הפעמים הרגשתי אחר כך פשוט נורא ואיום, כאבי בטן חזקים שלוו בשלשולים חריפים שעברו לאחר פחות מ-24 שעות. לא זכור לי שהרגשתי כך בעבר לאחר ארוחה יחסית גדולה ובטח שלא שלשולים. הייתי מרגישה קצת מלאה אבל מעולם לא היו כאלה תופעות.
    האם הגוף שלי פשוט הגיע למצב שהוא לא מסוגל לסבול אוכל מטוגן ומעובד או ארוחות גדולות והוא מיד רוצה לזרוק את המזון החוצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה, מישהו?

    נטע
    15/05/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגוף דוחה אוכל מטוגן לאחר שינוי - תגובה

    אהרון רזון
    15/05/2013

    ייתכן שההנחה שלך נכונה. אחרי מעבר לתזונה נכונה תוך וויתור על מזונות שלא מיטיבים עם בריאות הגוף ותוך הורדת הכמות, מערכת העיכול, אם היא רגישה, דוחה
    נסיון חזרה למצב הקודם, וזה על ידי תופעות שאת מתארת. כל זה בתנאי שאת לא חוזרת לעיתים קרובות על "חטאים" כאלה, כי אחרת מערכת העיכול מתרגלת למצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו