התייעצות לגבי ארוחות מוסדיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי ארוחות מוסדיות
    יצחק
    26/05/2013

    אהלן,
    אני בן 23 ומשרת כרגע בצבא ולכן מאוד מוגבל מבחינת אפשרויות התזונה שלי. אשמח לקבל מכם ייעוץ בנוגע לדרך האכילה והמזון שאני בוחר.
    בבוקר- בד"כ ארוחת בוקר מורכבת מחביתה (אני מניח שזה נעשה מאבקת ביצים), קוטג', תה (לא הסוג הבריא), לחם מלא (עינן), או במקום חביתה- קורנלפקס/ברנפלקס/שקשוקה (גם מאבקת ביצים בטח)
    ארוחת צהריים מורכבת ממנת בשר כלשהי (שאין לי שליטה עליה) סלט ירקות עם רוטב אלף האיים, פחמימה (בד"כ אורז לבן) או/ו פסטה
    ארוחת ערב מורכבת מסוג של מאפה עם קוטג' וירקות או משהו בסגנון.
    אני מתאמן 2-3 פעמים (אירובי וכוח) בערך שעה אחרי ארוחת ערב. כיון שכך, לפעמים אני צריך לדלג על הארוחה כדי לא להעמיס על הבטן לפני האימון, בפועל אחרי האימון אפשרויות התזונה עוד יותר מוגבלות ובד"כ אני אוכל סוג של דגני בוקר עם חלב.
    הבעיה העיקרית שלי היא שאני לא מרגיש שהאימונים מקדמים אותי ויתכן שזה בגלל התזונה. הבנתי שצריך לאכול חלבונים אחרי האימון- האם אבקת הביצים בבוקר מספיקה? יש מקורות זולים וזמינים לחלבונים?
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי ארוחות מוסדיות - תגובה

    אהרון רזון
    26/05/2013

    קשה לאכול בריא בצבא, אך לא בלתי אפשרי.
    בוקר: אבקת ביצים זה גועל נפש. המנע עד כמה שאפשר. עדיף לאכול קופסה שלמה של קוטגי, אם מתאפשר לך. גם על דגני בוקר כדאי לוותר או לצמצם לטובת לחם מלא.
    השתדל להשיג ירקות לארוחת הבוקר.
    צהריים: הבשר בד"כ קפוא, אבל כפי שאתה אומר, זה מה יש. לפחות הסר את השומן הנראה לעין ואל תאוכל את הרוטב. אכול כמה שיותר סלט, ותנסה לבקש בלי רוטב או צמצם את צריכתו.
    ערב: קוטגי וירקות זה בסדר. הוסף גם לחם מלא.
    אחרי האימון: במקום דגני בוקר, שיבולת שועל טבעי שתביא מהבית ותשמור בקופסה סגורה. תביא גם כמה קופסות טונה שתאוכל כחלבון, לא יותר מאחת כל פעם. גם ירקות.

    אני רואה שאינך מזכיר פירות. מוזר שלא נותנים. חשוב לאכול לפחות שניים כל יום.
    ייתכן שהאימונים לא מקדמים אותך בגלל שאתה לא מבצע אותם בצורה אפקטיבית, אבל גם התזונה משפיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו