אסון הפרוביוטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אסון הפרוביוטיקה
    מיטל
    04/08/2013

    לקחתי למשך חודש שלם בכל יום בבוקר כמוסה של פרוביוטיקה של סולגאר שנקראת "מולטי ביליון דופילוס מתקדמת" שמכילה 5 מיליארד חיידקים - וזה גרם לי לנזק עצום!!!

    הפרוביוטיקה ניפחה לי את הבטן כמו בלון.
    הבטן שלי עכשיו תפוחה מאוד כמו שלא הייתה לי בחיים. היקף הבטן שלי הגיע ל-150 ס"מ!!!

    מדוע החיידקים שבפרוביוטיקה ניפחו לי את הבטן?

    הכמוסה מכילה ארבעה זנים של חיידקים : 1) ל.אסידופילוס, 2) ב.לקטיס, 3) ל.פאראקסי 4) ול.רמנוסוס (LGG), במינון של חמישה מיליארד חיידקים פעילים.

    איזה חיידק מבין ה-4 גרם לי לנפיחות בבטן?

    האם נגרם לי נזק בלתי הפיך?
    האם החיידקים הרסו לי את הבטן?
    איך אפשר להוריד את הנפיחות בבטן שגרמו לי החיידקים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסון הפרוביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסון הפרוביוטיקה - תגובה

    אהרון רזון
    05/08/2013

    את לא מציינת לאיזו מטרה לקחת. בהנחה שזה לא היה על דעתך בלבד, אלא בהמלצת רופא שקבע גם את המינון, הדבר הנכון הוא לפנות לאותו רופא לצורך בירור. גם אם לקחת
    מיוזמתך, והתופעה ממשיכה אחרי ההפסקה, דרושה התייעצות עם רופא, כי בדיקה ותשאול הכרחיים במקרה שלך, ולא חוות דעת ווירטואלית בפורום.

    הערה: משרד הבריאות אינו מייחס לתוספי תזונה סגולות ריפוי ומניעת מצבים רפואיים.
    במילים אחרות, למי שאוכל מאוזן ומגוון, חבל על הכסף עבור תוספים, בנוסף לצרות אפשריות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו