משמינה ועובדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משמינה ועובדת
    אנונימית
    05/08/2013

    לפני כחודש התחלתי לעבוד בחנות לציוד משרדי זה עבודה קשה נון סטופ מהבוקר עד הערב על הרגליים עומדים כל היום ועובדים ממש קשה , לפני שהתחלתי לעבוד שקלתי 47 קילו שזה המשקל הרגיל שלי לא משנה כמה הייתי אוכלת תמיד שקלתי ככה , אך מאז שהתחלתי לעבוד התחלתי להשמין ועליתי 3 קילו !!! שזה אסון נוראי בשבילי , אני אוכלת נישנושים פה ושם אבל זה אף פעם לא קרה לי , ולמרות שאני עובדת ממש קשה וכל היום רק הולכת ומפעילה את הגוף אני רק עולה במקום לרדת .. מה לעשות ? אני ממש רוצה לחזור למשקל ששקלתי בו קודם אבל העבודה רק מעלה אותי במשקל במקום להוריד אותי .. אשמח לעזרה ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משמינה ועובדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משמינה ועובדת - תגובה

    אהרון רזון
    07/08/2013

    סדר היום שלך השתנה מקצה לקצה (אני מבין שקודם לא עבדת) ואתו גם הרגלי האכילה. בלי לשים לב, את אוכלת יותר, בעיקר נישנושים, לפי דבריך, המכניסים יחסית הרבה קלוריות שגורמות לעליה במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו