נוזלים בדיאטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוזלים בדיאטה
    אביה
    02/09/2013

    אני בת 32 עושה דיאטה וירדתי 4 ק"ג מתוך 25 שיש לי להוריד. הייתי אצל דיאטנית שאמרה לי להחליף אפילו את הדיאט קולה במים נקיים רגילים (כי קולה מנפחת לדבריה). הבעיה היא שאני לא אוהבת מים מהברז ולשים מתקן זה נראה לי מוגזם כי אני גרה עם בן זוג שלא כל כך שותה. האם אפשר להחליף למיצים או משהו כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים בדיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים בדיאטה - תגובה

    אהרון רזון
    02/09/2013

    מאחר ועודף המשקל שלך ניכר, גם הדיאטה צריכה להיות מוקפדת, כמובן כולל שתייה.
    הדיאטנית צודקת. אני אפילו אוסיף שלא מומלץ לשתות כשיגרה משקאות דייאט גם בלי קשר לדיאטה. מבחינה בריאותית זה הדין גם לגבי מיצים מתועשים כלשהם. אם מי הברז לא טעימים לך (גם אני בד"כ לא שותה מי ברז), נסי מים מינרליים. אני יודע שזה כרוך בעלות ובסחיבה, אבל אם התזונה שלך עתירת ירקות טריים ( חופשי) ופירות טריים (בהגבלה), את ממילא לא שותה כל כך הרבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו