חייבת עזרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה!
    מורן
    10/09/2013

    היי ,

    אני בת 15 כיתה י', גובה 1.63 במשקל 51.5 למרות שאני יודעת שאני במשקל יעד שלי אני עדיין רוצה להרזות כי יש לי שומן עודף , הרגליים שלי מלאות והבטן עגולה ואני כבר לא יודעת מה לעשות כי המשקל מראה משהו אחד והגוף מראה משהו שונה לגמרי.

    אני רוצה להרזות עוד,וזה התפריט שאני עושה לעצמי

    לבית הספר אני לוקחת כריך מלחם חיטה מלא ובפנים חביתה או גבינה צהובה,
    אחהצ אני אוכלת שניצל ואורז\פתיתים
    לארוחת ערב שלוש פתית עם גבינה לבנה ועגבנייה ומלפפון חתוכים

    ואם אני רעבה בין לבין אני אוכלת או ירקות או פרי

    אני בערך יודעת לבנות תפריט נכון כי קראתי המון על זה,וחשוב לי גם שאני יתפתח כראוי ולא יפגע בגוף שלי בנושא התזונה,אבל אם אני ימשיך בתפריט הבריא הזה יהיה ניתן לראות שינוי על הגוף?למשל רגליים רזות יותר?או בטן שטוחה?

    ואני לא כל כך רוצה לשלב ספורט והמקסימום שאני עושה זה 20 כפיפות בטן ביום

    אז השאלה שלי אם אני ירזה ככה בקצב הזה?

    תודה רבה!
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני הייתי בדיוק כמוך

    דפנה
    10/09/2013

    לא בעד ספורט בכלל ושאני חושבת על זה עכשיו זה רק מתוך עצלנות
    את במשקל נורמלי לחלוטין!!! אין לך מה להרזות בכלל זה כבר לא בריא.

    לפי מה שאת מתארת הגוף שלך זקוק לחיטוב ובכלל לא להורדה במשקל,
    בתור אחת שבקושי הייתה עושה ריצה של כמה מטרים לקחתי את עצמי בידיים ונרשמתי לספורטן בהוד השרון ומאז הגוף שלי יותר מחוטב ויפה וגם אני יכולה לאכול כמעט כל מה שאני רוצה בלי הגבלות כמו שאת מתארת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה! - תגובה

    אהרון רזון
    10/09/2013

    את בהחלט לא צריכה לרזות. לעיתים, מי שמנסה לרזות ללא צורך ימצא את עצמו שמן יותר בשלב מסויים, עם אחוז שומן גבוה יותר ומסת שריר מדוללת. ההרזייה לא תשנה את מבנה הגוף שלך שהוא נתון גנטי. לגבי הרגליים אין הרבה מה לעשות, אבל תרגילים אפקטיביים לבטן יחזקו את שריריה כך שתבלוט פחות. לא כל אחד יכול להגיע לבטן שטוחה, אך אפשר לשפר במידה מסויימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו