כדורים ותוספים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורים ותוספים
    נועה
    09/11/2013

    שלום,
    אני בתהליך הרזייה כבר כמעט שנה והולך לי יחסית טוב.
    קשה לי עדיין עם תחושת רעב שמגיעה לפעמים ולאחרונה גם נתקעתי במשקל למרות שאני מקפידה על התזונה ועל ספורט.
    ברור לי שעצירה בירידה זה נורמלי אבל זה מתסכל אותי.
    חברה המליצה לי על גרסיניה קמבוג'יה. מעולם לא לקחתי תוסף תזונה אבל זה נשמע כמו משהו שיכול לעבוד.
    הבעיה היא שלא מצאתי בשום מקום מידע על התוסף שהוא לא פרסומת.
    רציתי לדעת אם מישהו כאן השתמש בזה ובכלל מה חוות הדעת הרפואית על התוסף הספציפי הזה.
    אני לא מחפשת קיצורי דרך אלא עזרה בתהליך שאני כבר בתוכו, ברור לי שלקיחת תוספים לא באה במקום תזונה נכונה ובריאה ופעילות גופנית.
    אשמח לדעתכם על התוסף הזה.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורים ותוספים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים ותוספים - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    10/11/2013

    נועה שלום,
    ראשית כל מאוד נעים לקרוא את הכתיבה שלך. נשמע שאת בתהליך אמיתי, נכון ובראש טוב.
    לצערי אין תוספים שתורמים לירידה במשקל, לפחות לא כאלה שהוכחו מדעית וגם לא כאלה שאני מכיר שעשו מהפכות אצל מטופלים.
    אם את רעבה בשעות ספציפיות מציעה לך להחליט על משהו מסויים שאת אוכלת כשזה קורה (בתנאי שלא מדובר במשהו שקורה בתכיפות גבוהה כמובן), למשל כריך עם מריחה דקה של טחינה או אבוקדו או אפילו דבש.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו