צריכת סוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכת סוכר
    מאיה
    19/01/2014

    שלום רב,
    לא אחת אני נתקלת במאמרים ומחקרים שבהם נטען כי צריכת ממתיקים מלאכותיים במזון ובשתייה משבשת את מנגנון חילוף החומרים, מגבירה את הרעב ואף גורמת לאגירת שומן.
    אני אומנם לא סובלת מעודף משקל - 57 ק"ג, גובה 1.71 מ'. כמו כן, מתאמנת לפחות ארבע פעמים בשבוע בחדר כושר ולא אוכלת ג'אנק פוד או ממתקים, אלא הרבה ירקות, דברי חלב דלי שומן ובשר רזה.
    אבל... אני צורכת די הרבה ממתיקים מלאכותיים בתפריט שלי ומאוד רוצה להפסיק עם זה לגמרי. כיום, אני משתמשת בסוכרזית בקפה, צורכת מעדני דיאט שמכילים אספרטיים ואוכלת דגני בוקר שאינם מכילים סוכר, אלא מלטיטול.
    כאמור - אשמח לזרוק את כל הזבל הזה ולהרגיל את הגוף שלי לתזונה שאינה כוללת צריכת ממתיקים מלאכותיים. ברשותכם, כמה שאלות:
    א. האם הדבר אפשרי בכלל, לאור העובדה שאני צורכת ממתיקים אלה בתזונה שלי כבר מעל עשור?
    ב. באילו ממתיקים אחרים בריאים יותר ניתן להשתמש לצורך המתקת הקפה?
    אודה על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכת סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת סוכר - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    29/01/2014

    כמובן שאת יכולה להפסיק.
    .אם ברצונך להשתמש בממתיק טבעי אז סטיביה יכול להיות פיתרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו