אכילה לא מאוזנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה לא מאוזנת
    אמה
    18/07/2014

    היי,שמי עדן ואני בת 20. בעיקרון הייתי תמיד רזה ובריאה באופן טבעי אך לאחרונה קצת עליתי במשקל כי אכלתי לא מאוזן(בפעם האחרונה שנשקלתי הייתי 60-61 וגובהי 1.64 )
    אף על פי שבאופן כללי אני אוכלת נכון.
    אין לי נטייה להשמנה או משהו ולמזלי אין לי גם בטן כי המבנה גוף שלי זה בטן שטוחה וירכיים קצת מלאות. אמא שלי אומרת לי שאני עדיין נראת טוב ושאני יכולה לרדת בדרך בריאה אבל אני מרגישה מאוד לא בנוח עם הגוף,ולא מצליחה לרדת.
    חוץ מזה לאחרונה אני עושה מעט מאוד פעילות גופנית ויושבת המון מול המחשב יש לי גם בעיות שינה, והמצב רוח הכללי מאוד ירוד.
    השאלה שלי היא האם יש אפשרות לחזור למה שהייתי בדרך בריאה? כי לפני שנה שקלתי 53 והייתי אוכלת המון, פשוט הייתי מאוד פעילה והייתי ימים שלמים מחוץ לבית.
    יכול להיות שהצלחתי לעשות לעצמי נזק בלתי הפיך בגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה לא מאוזנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה לא מאוזנת - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    23/07/2014

    הי עדן,
    לא, זה לא נזק בלתי הפיך ואם תחזרי לאכילה בריאה ומואזנת ולפעילות גופנית ופחות ישיבה מול המחשב, אין סיבה שלא תחזרי לגוף שהיית רגילה אליו ולהרגשה מצויינת.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו