קצב ההרזיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצב ההרזיה
    דן
    24/02/2015

    שלום רב.אני בן 43(גובה 1.78)בריא על פי רוב.
    תכננתי דיאטה ל10 שבועות שבהם התכוונתי לרדת כמעט 15 קילו(מ97.8ל-83).עברו 40 ימים מתוך 70 ימי הדיאטה המתוכננים ובהם ירדתי 5.8ק"ג-ממוצע של 1 ק"ג בשבוע בדיוק(התכנון הראשוני שלי היה לרדת בממוצע 1.5 ק"ג בשבוע)
    אם כעת אכניס את עצמי לסטרס יותר עמוק ובחודש שנשאר לסיום הדיאטה אני"אכריח"את עצמי להגביר את הקצב וב30 יום שנשארו לרדת 9 ק"ג כדי להגיע ליעד שתיכננתי-האם צפוי להיגרם לי נזק גופני כשלשהו?(למשל במערכת הפקת הזרע שלי-כלומר בתחום הפריון או בכל מערכת גופנית אחרת?)
    יש לציין שלאחר שאגיע לאותם 83 ק"ג המתוכננים אסיים את החלק ה"אלים"בהרזייה ואז אעבור לחלק הסופי והמתון של בין חצי ק"ג ועד 1ק"ג בשבוע עד להגעה למשקל היעד האמיתי שהוא 79.
    עוד אציין שמה שאני עושה בתהליך הדיאטה זה פעילות גופנית מוגברת ואני אוכל פחות או יותר הכל אבל בצורה מאוזנת ולא מופרזת כמו שהייתי נוהג בעבר-אמח לא משתמש בתפריטים מיוחדים לצורך הדיאטה הזאת).
    להתייחסותך המקצועית והעניינית אודה(ותניח שאני לא מתכוון לוותר על החלק"האלים"של הדיאטה שציינתי לעיל ולא לעבור לקצב מתון ו"מומלץ"עד הגעה ל83 ק"ג).תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצב ההרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קסרי

    קארן
    25/02/2015

    היי יש לי שאלה שקשורה בנושא בטן קסרית
    ילדתי לפני שלוש 3 בקסרי מאז הבטן לא ירדה עדין חושבים שאני בהריון לא עסקתי בספורט מעולם תמיד היתה לי טיפונת של בטן אבל אחרי הלידה היא ממש נראית זוועה אני מתביישת בה נורא ומרגישה לא נוח היא רופפת ונופלת אני מאוד רוצה לרזות אבל אני מפחדת גם מעודפי עור שאלתי היא האם אפשרי להרזות מהבטן בלי שיהיה עודפי עור ממש?כרגע שוקלת 90 אני רוצה לחזור למשקל שלי 55 תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצב ההרזיה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    25/02/2015

    החלק האלים כפי שאתה מציין, מיותר. כשתגביר את הירידה תגדיל את האחוז של שריר ונוזלים בירידה מה שיביא לעליה מחודשת לאחר מכן. רצוי שתשאר בקצב ירידה לא גבוה ממה שהיה עד כה. לא נראה לי שתהינה לך נזקים נוספים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו