תת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת משקל
    מישהי
    21/06/2015

    היי

    אני בת 23 והמשקל שלי הוא בערך 15 ק"ג פחות מהמומלץ. הBMI שלי הוא 15.5.
    זה מצב שמלווה אותי לאורך כל ההתבגרות, זה לא שרזיתי פתאום.
    אני יודעת שאני לא אוכלת הרבה ואני חושבת שזה נובע מעצלות שאין לי כוח או חשק להכין לעצמי אוכל. הרבה פעמים כשאני רעבה אני אוכלת משהו קטן שלא דורש עבודה.
    אני לא אוכלת בכלל ירקות אני לא אוהבת.
    הוסת שלי מופיעה בתדירות של 2-4 פעמים בשנה.
    אני עייפה המון ואין לי אנרגיות.
    אני רוצה לאכול טוב כדי להשמין ולהבריא אבל אני לא מסוגלת.
    גם כשאני מנסה ברצינות אני מצליחה להתמיד בזה שבוע לכל היותר.

    אם יש עצה בשבילי אני אשמח לעזרה.
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    29/06/2015

    הי,
    נשמע שכל התופעות שמהם את סובלת קשורות לאכילה לא נכונה שלך. הטיפ היחידי הוא שתתחילי להשקיע בעצמך. אם תתחילי לאכול מזון מזין, יהיו לך כוחות כדי להכין לעצמך. זה מין מעגל קסמים, תתחילי להשיע ויהיה לך כוח להשקיע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו