מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בקבוק מים חמים מותר?גילי21/05/2024
שלום פרופסור! רציתי לדעת האם מותר לשים בקבוק מים חמים על הבטן / הרחם באופן חיצוני כמובן או שזה מסוכן ואם זה מותר אז ישנה הגבלה של זמנים מסויימים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיותר ולא מומלץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות אודה לסיועתקוה21/05/2024
שלום רב
בת 39 עברתי 2 הריונות כימים , ברקע תרומבופיליה מולדת פרט לכך בריאה ולצערי ללא ילדים
1. amh- כעת עומד 1.86 האם רזרבה שחלית טובה ?
2. הומלץ לי להחזיר עובר אחד בגלל קומה נמוכה (1.47) ומאוד הייתי רוצה תאומים האם בכל זאת אפשר להחזיר 2 ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון amh- 1.83
תקוה21/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
1ריזרבה תקינה2.ההמלצה ראויה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רזרבה תקינה,המלצה ראויה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובת מומחה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/05/2024במקומך הייתי פועל בהמלצת הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רזרבה תקינה,באשר למספר עוברים פעלי לפי ההמלצה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ריזרבה תקינה,פעלי לפי הנחיית הרופא
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המלצה ראויה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקות האם זה בסדרגילי21/05/2024
שלום רב! תוצאת בדיקות 12 ימים מהחזרה: בטא 18, פרוגסטרון 25. האם זה תקין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מה שחשוב זו הבדיקה בעוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם טיפול שיניים עם זריקת אלחוש משפיעאנה20/05/2024
האם כדאי להימנע מטיפל שיניים כצריך להשתמש באלחוש יום לפני השאיבה? או יומיים לפני השאיבה?
אני צריכה לעבור טיפול שיניים (לא דחוף) , האם כדאי לעבור את הטיפול או זה לא טוב איכות לביציות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין בעיה עם הטיפול
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדעתך מה הצפי לשאיבה?מירי20/05/2024
שלום, לקראת שאיבה מס 2, בסבב הקודם הזרקתי למשך 10 ימים פרגובריס 225 יחידות ומיום ה4 להזקרה הוספתי צנטרוטייד.
עכשיו סבב שני, מזריקה 4 ימים 225 ואסטרודיול 1600 ובus נצפו 7 זקיקים, מהיום וסיפו גם צנטרוטייד. ביקור הבא בעוד 3 ימים והנחיות להזריק 225 פרגובריס עד הבדיקה.
האם כבר עכשיו אפשר לצפות מתי תהיה שאיבה באיזה יום?
אם בפעם הקודמת הזרקתי בדיוק אותה כמות של פרגובריס למשך 10 ימים אז גם הפעם לדעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכולה חהיות סטיית תקן של יום לכאן או לכאן
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטרוזול ואוביטרל לפני החזרהאוריאן19/05/2024
שלום
אני אחרי לקיחת לטרוזול 2 ליום למשך חמישה ימים
בבדיקת זקיקים נצפה זקיק 24 רירית 8
ערכים בבדיקת דם:
LH 136.2 IU/L
פרוגסטרון .4.1 nmol/L
אסטרודיל 826 pmol/L
הרופאה אומרת שאני ממש בזמן ביוץ אבל ביקשה שאזריק בערב אוביטרל,
מה מטרת האוביטרל אם אני כבר בביוץ?
החזרה צפויה ליום שישי שהיום יום ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לבסס את הביוץ וההורמונים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת עובש וצביעת בית בהריון ואולטרסאונד היוםיעל19/05/2024
היי פרופ, אני בשבוע 14, יגיעו אליי בעלי מקצוע השבוע ושבוע הבא, להסיר עובש בכל הבית ולצבוע את כל הבית.
האם אוכל לישון בסלון כשיתקנו ויצבעו את החדרים?
האם כדאי שבכלל לא אכנס לביתי בימי העבודה ואשן בבית מלון?
לא מתכוונת להיות בבית בזמן העבודה עצמה, אלא רק לשינה. השאלה אם הנשימה של החומרים להסרת העובש והצביעה יכולים להזיק בשבוע 14 -15?
ושאלה נוספת, באולטרסאונד היום העובר היה ממש תזיזתי, ממש קפץ וזז המון, בשקיפות לפני כמה ימים הוא נח כזה. הגניקולוג באולטרסאונד אמר גם שכמות המי שפיר טובה. האם זה בסדר שככה העובר זז מלא? הגניקולוג גם אמר את זה בהתלהבות יש לציין...
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
1.לישון מחוץ לבית2.תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת של סוגי תמיכה על קליטת העוברמירי18/05/2024
שלום, כרגע בפרוטוקול של ivf, בקודם היו סוגי תמיחה שונים
1) אחרי שאיבה החזרה של עובר טרי-2 קרונון לתמיכה, לא נקלט.
2)החזרת מוקפא, 3 אנדומטרין, לא נקלט
3)החזרת מוקפא, 3 אנומטרין+ 3 דופסטון, נקלט העובר אך בשבוע 7 פסק בדופק.
עכשיו הרופא רשם 2 קרינון. השאילה אם זה תמיכה מספיק טובה או לבקש עוד?
האם הוספת דופסטון השפיעה שהעובר שהוא נקלט או זה היה צירוף מקרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תמיכה בהחלט הולמת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלבול בשעות הזרקת הפגרובריס והאורגלוטן בשים לב למועד השאיבהקרן18/05/2024
נקבע לי מועד שאיבה ליום שני, בשעה 9:45 (10:30 שאיבה).
כחלק מההכנה, היום, שבת, הייתי צריכה להזריק בשעה 15:00 200 פברובריס ו- 1 מזרק אורגלוטרן. בשעה 22:30 הייתי צריכה להזריק מזרק אוביטרל.
התבלבלתי והזרקתי את הפגרובריס והאורלוטרן היום, בשבת, בשעה 10:30 בבוקר.
האם זה יפגע בשאיבה ? בהפרייה ? מה ההשלכות של כל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם יזרקו אוביטרל נראה שלא תהיה בעיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוביטרל כתמיכהלינוי16/05/2024
היי
אם לקחתי אוביטרל ביום רביעי 8.5 מזרק שלם
ב 10.5 עשיתי החזרת 2 עוברים יום חמש
הזרקתי 10 קליקים של אוביטרל
יש סיכוי לשאריות?
כי הרי 10 קליקים יוצאים יותר מהר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש חהמתין מעבר לשבוע חביצוע בדיקת ביטה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- .בטא אחרי 9 ימים מהאוביטרל.16/05/2024
שלום היום ה9 לאוביטרול היום ובדיקה בשתן חיובית בדיקה בדם בטא שלילי.האם זה חד משמעית לא הריון? כלומר האם זה כבר וודאי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במעי בדיקה חוזרת עוד 3 ימים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקמול פוקוס בהזרעהעדי16/05/2024
שלום,
נאמר לי שניתן לקחת אקמול/ אופטלגין במידה וכואב לאחר הזרעה. לצערי חשבתי שגם אקמול פוקוס זה בסדר, נטלתי 4 כדורים ביום ההזרעה (2 בוקר, 2 ערב)
אשמח לדעת האם זה עלול לסכן את ההשרשה? או אפילו יותר מזה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי מה לעשות האם הסבב הלךאנונימית16/05/2024
שלום רציתי להתייעץ ב15/5 הייתה החזרת 3 עוברים כל אחד 8 תאים
אני בת 40 היום בבוקר התחילו לי כאבים חזקים מאוד ודימום בניגוב כל היום .
אני מקבלת כתמיכה פעמיים דופיסטון
כל 6 ימיים זריקות
פעמיים ביום סטרואידים וקרינון 2 ביום
האם זה יכול להשפיע על קליטת הריון מה אנ צריכה לעשות האם הסבב הלך הגלל הדימום.
האם הסבבה הלך הגלל הדימום וזה מונע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ההכתמה מההחזרה-חסר משמעות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 8 ימים אחרי אוביטרלש15/05/2024
היי אחרי כמה זמן השפעת אוביטרל יורדת מהגוף ? תוך כמה זמן כבר אינו משפיע בעצם? אם בבדיקת הריון אחרי 8 ימים אחרי אוביטרל הראה פס חלש , זה כתוצאה מהאוביטרל בעצם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשרי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עוברים בני יומיים - סיוע בפענוח דו"ח המעבדהרוני15/05/2024
שלום ד"ר,
בת 39, רזרבה נמוכה.
היום הוחזרו לי 2 עוברים יום 2 (45 שעות לאחר השאיבה).
בדו"ח המעבדה כתוב כך, בהתייחס למצב העוברים ביום השני:
לגבי עובר מס' 1 - (-2)3 + DUC1
לגבי עובר מס' 2 - (-1)2
מה זה אומר על האיכות שלהם והם יש סיכוי שיניבו הריון?
תודה,
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דירוג מקומי לפנות למעבדה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הדירוג אינו שיגרתי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

