מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שבוע 10 אודה לתשובהאופטמית25/07/2024
שלום רב
וסת אחרון 10.5
בשבוע 10+6 עם עובר אחד מטיפולי ivf
אתמול עשו לי u.s ונבהלתי שלא ראו רגלים ידים הרופאה אמרה שזה עוד מוקדם מדי והכל תקין יש דופק והגודל מתאים
באינטרנט רשום שכבר העובר מקבל צטרה אנושית מה נכון?? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במקומך הייתי נרגע וכנראה הצדק עם הרופאה שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה על בסיס טבעינינה24/07/2024
החזרת מוקפא יום 5 על בסיס טבעי, יום לפני הוזרק אוביטרל, האם עלי לחכות 14 יום לבדיקת דם? בדיקות הריון לפני כן לא יהיו אינדיקציה ?
בדיקה שלילית 11 יום אחרי יכולה להיות מייצגת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחזרת בלסטוציס(עובר יום 5,ניתן לצפות בתגובת ביטה כבר 10 ימים לאחר ההחזרה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב עליות הבטא תוצאותמאיה23/07/2024
ב7.07 הוחזר בלסטוציסט, בטא ראשונה אחרי שבועיים 21.07 יצאה 930, היום 23.07 הבטא 2452. האם זה בסדר? למה הקפיצה גדולה מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם רמות הבטא צריכות להדאיג?דנה22/07/2024
שלום
בת כמעט 38
בהריון שלישי טבעי שגיליתי עליו ממש מוקדם
אמורה להיות בשבוע 4+1, עשיתי אתמול בטא שיצאה 72. האם זה אמור להדאיג אותי?
בהריון קודם עשיתי בטא באותו יום 4+1 והיה לי בטא 187.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מה שחשוב הוא הביטה כעבור יומיים שאמור לפחות להכפיל את עצמו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך צוואר הרחם וטיפול באוטרוגוסטןיעל21/07/2024
היי פרופ,
אני בשבוע 22+3, לפי הזרעה והמדדים 23. בשבוע 15 אורך צוואר היה 27 מ"מ. בשבוע 17 26 מ"מ. לא קבלתי טיפול והרופא נשים הוציא אותי לחופשת מחלה כי עבודתי היא פיזית.
היום הייתי במרפאה להריון בסיכון, הצוואר התארך ל36 מ"מ, אחרי חודש כמעט בבית. נתנו לי אוטרוגסטן 200 אחת ליום ומעקב אחד לשבוע.
האם צריך לנקות בסבון את הנרתיק לפני ששמים נר חדש שלא יהיו שאריות של הנר הקודם?
אני אף פעם לא מנקה עם סבון ומים בתוך הנרתיק עצמו, רק בכניסה אליו, באיזור החיצוני.
קראתי על נשים שקיבלו פטריות נרתיקית עקב השימוש.
האם יש סיכון לעובר ולהריון כתוצאה מהשימוש?
מפחדת מזיהום, דלקת שתתפשט לרחם...
מה אתה חושב על הטיפול שהוצע לי? חושב שזה הכרחי אפילו שהצוואר התארך מעצמו? יש לציין שהצוואר נמדד 3 פעמים והיה 26 26 27. לפני 6 שבועות לערך.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין מניעה לקחת את הטיפול ואין חשיבות לרחיצה עמוקה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא גבוהה ופרוגסטרון נמוךהילה21/07/2024
פרופסור שלום רב,
בת 32.5.
ביצעתי החזרת שני עוברים יום 3, ב 8.7
על בסיס הורמונלי.
מקבלת 3 פעמים ביום אוטרוגסטן 200 (סה"כ 6)
3 דופסטון
4 אסטרופם
1 מיקרופירין
היום (21.7) בטא 1203 (סוף סוף, לאחר החזרות שלא צלחו ופעם קודמת כימי), אך פרוגסטרון 33.9.
כיומיים לאחר ההחזרה הפרוגסטרון היה 36 בערך.
ידוע לי שבבדיקת דם לא ניתן לאמוד את רמת הפרוגסטרון ברחם, אך אני מאוד מודאגת ואודה לעזרתך. מה כדאי לעשות במקרה זה?
הרופא המטפל לא מודאג במיוחד, אך אני כן.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערכים בגבול התקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבלתי תוצאות ואני לא יכולה לחכות עד שאפגוש את הרופאנעמה21/07/2024
בת 33, משקל עודף, מתלבטת אם לבצע הקפאת ביציות עכשיו או להמשיך בתהליך הירידה במשקל ולחכות עוד חצי שנה-שנה.
קיבלתי תוצאות-
FSH 5.63 MIU/ML (זמן מחזור)
AMH 0.99
זקיקים באולטרסאונד - 10
יש לציין שבמחזור הקודם גם עשיתי בדיקת FSH ויצא 7.19. מה זה אומר? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בגבול התקין,אם כי ה-AMH גבולי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקות בטאמאיה21/07/2024
14 יום אחרי החזרת עובר בן 5 ימים, בטא ראשונה 930, פרוגסטרון 90.
האם הערכים נראים בסדר ביחס לגיל העובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יכול להיות שביוץ ימשך במשך מספר ימים?אני20/07/2024
שלום.
אני בטיפול פוריות עם זריקות פרגובריס.
בשבוע שעבר הופסק הטיפול בגלל ריבוי זקיקים גדולים. בבדיקת דם יצא: אסטרוגן - 4671
פרוגסטרון פחות מ2
LH- 12
ביום שישי הייתי במעקב זקיקים ועדיין היו שם זקיקים גדולים ועובי רירית 7.2
במקביל, עשיתי בדיקות ביוץ ביתיות. בימים שני ושלישי יצא ממש כמעט חיובי ואחר כך שלילי עד עכשיו..
האם יכול להיות שהתחיל ביוץ שבוע שעבר ושהוא נמשך כמה ימים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדובר בפעילות הורמנלית לא שיגרתית ולחא תיזמון ביוץ על ידי אוביטרל עם אפשרות של התהוות מבנים ציסטים או גופיפים צהובים בגלל הפעילות ההורמונלית העודפת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- byhk, אסטרופם לדחיית ביוץגילי19/07/2024
שלום רב, יש לי מאז ומתמיד ביוץ מוקדם ביום 8. ועכשיו צריכה לעבור סבב טיפול עם אסטרופם. כשאני עושה בדיקות ביום 2 או 3 עד שהאחות חוזרת שזה גם ב9 בלילה, אז הנטילת אסטרופם כבר לא משפיעה. ובפעם הקודמת היו יותר זקיקים ןלקחתי את זה מוקדם רק שאני לא זוכרת מה היה המינון ומתי התחלתי לקחת. כל זה בשילוב הזריקות כמובן של הטיפול שלוקחים מאוחר יותר. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי מינון של 4 mg נראה סביר להתחיל ביום 1-2 למחזור
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי20/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא כל כך מובן
גילי22/07/2024באיזה יום להתחיל בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תתחילי בטיפול ביום הראשון או השני למחזור במינון של 4 מ״ג אסטרופם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונלי בת 34ימית17/07/2024
שלום רב
בת 34, מתוך 4 הריונות 2 לידות (2 הריונות בהפרש של כמה שנים הסתיימו בהפלה ספונטנית בשבוע 6)
האחרון מביניהם התרחש לפני כשבעה חודשים, לאחר היסטרוסקופיה תקינה כבר 4 חודשים שמנסה להיכנס להריון ללא הצלחה.
פרופיל הורמונלי בבדיקת דם ביום ה2 לוסת:
TSH 0.77
Prolactin 75
LH 2.6
FSH 12.4
ESTRADIOL 220
Progesterone 1.2
Testosterone total 0.6
SHBG 128
DHEAS 3.7
אשמח לדעת מה זה אומר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שערך ה-FSH גבוה יחסית ועלול לרמוז על רזרבה שחלתית נמוכה,בצעי בדיקה ח-AMH כדי חהעריך ביצר דיוק את מצב הרזרבה שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי אפשר לעשות בדיקת הריוןמירי14/07/2024
שלום, ב7.7 הוחזר עובר בן 5 ימים, אובטרל הזרקתי ב 30.06, האחיות אמרו לעשות בדיקת בטא רק ב21.07.
האם אפשר לבצע בדיקת הריון לפני כדי שתהיה אמינה?
אם כן מתי אפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשרי גם ב-19.7 כי מדובר בבלסטוציסט
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי16/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון ביתית לאחר החזרת עוברים מוקפאיםחן מזרחי13/07/2024
היי
לפני 12 ימים החזרתי עובר מוקפא יום 3
היום ביצעתי בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית
אני עם התכווצויות כבר 12 ימים דמויי ווסת ללא דימום.
לוקחת 3 כדורים של אנדומטרין ו3 כדורים של אסטרופם ו 2 פרוגסטרון.
האם להספיד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שאת לא בהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני אחרי החזרת עובריםליה11/07/2024
אני אחרי החזרת עוברים 2
יש לי הרבה פעמיים קקה אבל אחד בכל פעם
מרגישה כאבי בטן ולא בטוחה אם זה מטיפול או מזה שלא יצא לי קקה
סליחה אבל לי אמן פריצות וקיבוצים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ראי תשובתי להלן
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ימי ביוץ בטיפולי ivfעדית10/07/2024
שלום.
שתי שאלות-
א. עברתי שני טיפולי ivf . האם יכול להיות מצב שהחזירו לי עוברים בימים שלא היה ביוץ? טיפול אחד לא נקלט. השני
כן התפתח אך הייתה הפלה טבעית אחרי כשבועים. פשוט הסתכלתי על הימים והתחלתי לספור...
ב. יש הסטוריה משפחתית של הפלות במשפחה ואחת מהמשפחה לא יכלה להרות עקב אי קבלת ביוץ. האם יכו להיות שעובר במשפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בטיפולי הפריה שבהם מבוצעת שאיבת ביציות היא נעשית בסמיכות לביוץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/07/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

