מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ממצא של שארית הריון בהיסטרוסקופיה אבחנתיתדנה01/05/2024
ב-13.3 עברתי הפלה בשבוע 8 בציטוטק. במשך חודש וחצי דיממתי בחוזקות שונות , ובשבוע שעבר הזרם היה מאוד חזק עם קרישי דם ונחלש לאחר שבוע. ב-29/5 (הייתי עדיין עם דימום כמו אמצע מחזור) עברתי היסטרוסקופיה אבחנתית שנמצא רזידואה בקיר קדמי בגודל 2 ס"מ. הומלץ היסטרוסקופיה ניתוחית .
יום אחרי הבדיקה הדימום פסק לגמרי.
האם זה שהדימום פסק מציין ששארית ההריון נעלמה או שעדיין יש צורך לבצע היסטרוסקופיה ניתוחית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בצעי אולטרסאונד ובדיקת דם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה ביתית חיובית אחרי 9 ימים אובטרילרימי01/05/2024
אבל קו חלש מאוד....אתמול בשתן ראשון היה יותר חזק...היום עשיתי שוב אחרי צהוריים חשבתי שזה יהייה יותר חזק אבל הופטעתי שזי יותר חלש האם יש סיכוי שזה מאובטריל..10 ימים אחרי החזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בצעי בדיקת דם עוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא עולה לאט אבל הפרוגסטרון יותרש.י01/05/2024
היי ד״ר.
אני 14 יום אחרי החזרת עובר יום 5.
בטא ראשון (לפני ארבעה ימים)- 66
בטא שניה מאתמול (אחרי יומיים) -73
זה ברור לי שהעליה לא תקינה אבל מטריד אותי השינוי החד בהורמונים השונים.
בבדיקה הראשונה- פרוגסטרון 10.2, lh 2.5
בבדיקה השניה- פרוגסטרון 28, lh 0.3
לוקחת אסטרופם, אנדוטמטרין ודופסטון 3 פעמים ביום.
האם עוד יכול להתפתח הריון תקין בגלל עליית ההורמונים למרות שהבטא לא עולה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הפסיקי את התמיכה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי בפונדקאותדן30/04/2024
בוצעה בדיקת חלבון עוברי שבוע 16.4 (פונדקאית בת 36 תורמת הביצית 24) AFP 0.87 MOM, אסטריול 0.84 MOM, אינהיבין A 2.51 ,
HXG 1.55 mom, זאת לאחר PGT תקין וNIPT תקינה, האם יש צורך בבדיקת מי שפיר? הערכים נחשבים לסיכון גבוה לתסמונת דאון/אחר?על הדוח כתוב 1:231 כאשר הסיכון לפי המעבדה מתחיל מ 1:270 (כעת לפני סקירת מערכות שבוע 19)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי מומלצת בדיקת מי שפיר ובמידה ויש נשאויות צולבות הייתי שוקל ביצוע אקסום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורגזמה והחזרהדנה28/04/2024
האם אוננות עם אורגזמה יום אחרי החזרה יכול לגרום לאי השתרשות עקב כיווץ הרחם? כיווץ זה כל כך שיכול לטלטל עובר עד כדי אי קליטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא בהכרח
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית תלת שכבתית -בעיה בממצאענת28/04/2024
שלום
אני בת 44.5 לפני החזרת שני עוברים
היום בבדיקת אולטראסאונד שגרתית נמסר כי עובי רירית 8.6 אך הרירית אינה תלת שכבתית. הפרופ הזמין אותי לבדיקת אולטראסאונד נוספת אצלו בקליניקה.
בכל הבדיקות הקודמות תמיד הרירית תלת שכבתית
מדוע פתאום היא אינה תלת שכבתית? מה ניתן לעשות עם זה? האם ניתן להחזיר ככה עוברים? מה גרם לה להיות כזאת? לפני כחצי שנה עברתי הפלה יזומה בגרידה אבל מאז היא היתה תלת שכבתית אז לא בטוחה שזה קשור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לבדוק זאת בהלימה לסטטוס ההורמונלי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים מסיבים אודה למענה מהירשיר28/04/2024
הריון 11+2
עד עכשיו לקחתי קרינון בוקר ערב (כשנפסקתי אחד היה דימום בניגוב אז המשכתי)
לפני שלושה ימים דימום לא מסיבי לא ברור מתי היה כי כשראיתי היה חום
למחרת דימום מסיבי אחרי הליכה לשירותים
יום אחר כך מסיבי יותר סתם כשנעמדתי בצהריים.
באולטרסאונד דופק ותנועות.
שליית פתח.
אתמול התחילו לתת לי דופסטון 4 מיד ואחכ 1 כל 8 שעות
הדימום לא לגמרי הפסיק
רופאת הפוריות המליצה זריקת פרוגסטרון ריטארד בנוסף
הטעו אותי הבוקר שאין זריקות לכן לקחתי קרינון בשמונה בבוקר
אבל מצאתי זריקות
האם אפשר לקחת גם זריקה וגם קרינון וגם דופסטון
מפחדת להתעכב שיהיה עוד פעם דימום מסיבי
אשמח לשמוע מאד את דעתך המלומדת
מה לקחת ומתי
רב תודות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שיר28/04/2024עכשיו צלצלה רופאת המשפחה שבבדיקת ההולטר הרבה פעימות מוקדמות ושמונה פעימות של פרפור חדרים(כנראה מההריון) האם יש בעיה לקחת את הזריקה ואת כל הפרוגסטרון הנוסף עם הנל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין מניעה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם fsh עולה בעקבות הטיולי ivf?מעיין28/04/2024
שלום, בת 37 ,fsh לפני תחילת הטיפולים במאי שעבר יצא 7, עברתי הזרעות וivf אחד שבו נשאבו 14 זקיקים והיו 11 הפריות. החזרות לא צלחו, לציכה לעשות שוב ivf ובדיקות. האם בעקבות הזרקות של ההורמונים+ שאיבה יש השפעה על עליה בfsh? כמעט בת 38, טרם עשיתי בדיקות דם חוזרות. פשוט רוצה להיות מוכנה ולא להיבהל מהתוצאות?
מה קורה לרזרבה בעקבות כל הזריקות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת קצרה-האם יש בעיה?שואלת26/04/2024
שלום פרופ'
בת 35.בתולה. לא נוטלת גלולות. מחזורים סדירים.
במשך כל השנים הוסת שלי נמשכה כ 4 ימים והתאפיינה בדימום יחסית חזק ביומיים הראשונים ונחלש ביומיים האחרונים.
הוסת האחרונה שלי נמשכה יומיים בהם ביום הראשון היה דימום שהתחזק, בחצי היום השני דימום רגיל ואז לקראת ערב היום השני הווסת נפסקה. האם הוסת הקצרה מעידה על בעיה כלשהי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העברת ביציות מארה״ב לישראלאריאל25/04/2024
שלום,
אני מקפיאה כרגע ביציות, 2 עוברים וזרע מבעלי בארה״ב.
הייתי רוצה לשמור את הכל בארץ, משום שכרגע אנחנו משלמים
כמעט 8,000 שח מידי שנה רק על האיכסון. אני לא יודעת מה המחירים
בארץ, אבל הייתי שמחה להתחיל את התהליך ולברר מה האישורים שאנחנו זקוקים להם, וטווח מחירים (אם ידוע לכם). עוד אשמח לדעת, אם יש מקום שנחשב בטוח יותר (קליניקה פרטית או ביה״ח ציבורי). תודה על כל פיסת מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שימור חומר גנטי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/04/2024הערכתי שבמסגרת בית חולים ציבורי טווח המחירים זול יותר,בכל מקרה אני משוכנע שהמחירים בארץ לאין ערוך זולים יותר,בכל מקרה אם תחליטי חבצע זאת באסותא רמת החייל אשמח לסייע בידך בהמשך הטיפול הייעודי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות פרופיל הורמונלירינת25/04/2024
שלום רב, בת 44.5 . מעוניינת בהריון נוסף. הרופא הפנה אותי קודם לבירור , ואלו התוצאות. ביצעתי את הבדיקה לאחר שעתיים של ערות, ביום הרביעי למחזור. אשמח לשמוע דעתך על התוצאות:
progesterone-2.08 ng/ml
E-2-256 pg/ml
Tsh- 1.737 ulu/ml
Lh-6.9 mlu/ml
Fsh-16mlu/ml
Prolactin-171.8ng/ml
בתודה רבה מראש,
רינת.
תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדובר ברזרבה שחלתית נמוכה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עוברים יום 9ספיר24/04/2024
היי דר ,
עברתי החזרת עובר ב16.4 זריקת אוביטרל לקחתי ב14.4.
לפי דרישת רופא לבצע בדיקת דם ב30.4 .
בצעתי היום ב24.4 בדיקה ביתית הראה חיובי .
זה 11 יום מזריקת אוביטרל.
האם זה אכן חיובי להריון ? או מוקדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התוצאה אינה משקפת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יתכן הריון במצב הזהמודאגת22/04/2024
ניגבתי ידיים במגבת שבעלי התנגב בה אחרי המקלחת.
לאחר מכן נגעתי בתוך איבר המין שלי
עכשיו אני נורא חרדה ולחוצה אם אפשר להכנס מזה להריון?
בבקשה אודה לעזרה האם יש סיכוי כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר החזרת עובר קפואמיכל22/04/2024
פרופסור שלום
יום 4 לאחר החזרת עובר קפוא יום 3
היום בבוקר התחיל לי מן כאב באזור השחלה /חצוצרה לא יודעת לההצביע בדיוק מאיפה הכאב שמקרין גם לרגל לירך . אני זוכרת שזה קרה לי יומיים בערך לפני החזרת עוברים
כרגע לוקחת 2 אסטרופם בוקר וערב אנדומטרין 2 בוקר ערב ודופסטון 1 בוקר 1 ערב
מה יכול להיות הכאב הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה אגנית לטיפול
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטריוזיס ולטרוזול אחרי שאיבותאוריאן21/04/2024
היי
בת 31 עם אנדומטריוזיס ואדומיוזיס,
אחרי 2 שאיבות ו4 החזרות שכשלו
הרופאה הביאה לי פעם ראשונה לקחת לטרוזול לפני החזרת עובר קפוא,
האם לטרוזול יעיל במקרים כאלו? לא מצאתי על זה הרבה מידע בין אנדומטריוזיס ללטרוזול בIVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשרי מבחינה טיפולית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

