מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זריקת אוביטרול - עברכוו 5 ימים האם זה הריון ?מישל09/06/2024
היי ב- 5/6 הזרקתי אוביטרול עברו 5 ימים עשיתי היום בדיקת הריוון ביתית ויצא לי פס חלש אחד ופס כהה אחד , מה הסיכוי שזה באמת הריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי אפשר לעשות בדיקת בטא?מירי09/06/2024
היי, הוחזרו עוברים בני יום 3 ב30.05 , מתי אפשר לעשות בטא? בערב חג וחג שבועות המעבדות סגורות.
האם ניתן לעשות בדיקת הריון בבית או זה לא אמין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הזרעה הכאבים נעלמושרית09/06/2024
היי
אני שבוע אחרי הזרעה בהתחלה היום כאבים מחזור ומאתמול בלילה אין בכלל כאבים כאילו לא עברתי תהליך כלשהו ואני קצת מפחדת האם עליי לדאוג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא נראה כסיבה לדאוג
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע נכשלתי - הפעם?אחת מהצפון07/06/2024
הי, בת 46, תרומה כפולה. קניתי עוברים מחברתו של פרופ' בידר והובטח שעברו מאות בדיקות גנטיות ואני מאמינה לכך וסומכת עליו. בעברי שישה IVF שנכשלו מהביציות שלי . הפעם חשבתי שיהיה קלי קלות. הרירית לא הייתה מספיק עבה, 6.6 ועדיין. הלכנו על מחזור טבעי, לא רציתי לקחת נרות תמיכה , התמיכה היחידה אדופסטון. שאלותיי:
1. מה יכל להפריע להשרשה שהרי הסיכויים אמורים להיות גבוהים בתרומת ביצית ?
2. האם כדאי לעשות בדיקת היסטרוסקופיה כמו שהרופאה חשבה?
3. איך אוכל להעלות את הסיכויים שלי בצורה הכי טבעית? ממש לא רוצה הורמונים רבים. גם ככה השמנתי כמו פיל.
4. הוחזר לי עובר יפה של יום חמישי. האם גם בתרומה יכולים להיות עוברים בעייתיים למרות שהכל טוב לכאורה?
תודה מראש ויישר כוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השתרשות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/06/20241.בהליך ההשתרשות שותפים גורמים רבים,וגם עובר בחסטוציסט של יום 5 אינו ערובה ל-100% השתרשות,יחד עם זאת יש מקום לשפר את האיכות והעובי של רירית הרחם באמצעים מוכרים
2.היסטרוסקופיה היא בדיקה בהחלט מומלצת לקראת טיפול ייעודי של תרומת ביציות
3.חזקה על הרופא שלך שבהינתן התוצאות שהושגו בטיפול שנכשל הרופא ישתמש באמצעים ותרופות ייעודיות על מנת לשפר את הנתונים הבסיסיים שהושגו בטיפול שנכשל
4.גם עובר יום 5 לא בהכרח הנו באיכות גנטית ומורפולוגית אופטימלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה
אחת מהצפון13/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלה ימנית גבוה ורחם אדנומיוזיסעינת06/06/2024
עשיתי אולטרסאונד תלת מימד הרופא רוצה לבדוק שהכל תקין לפני טיפולי ivf.
רשמו לי שהשחלה ימנית ממוקמת גבוה וצמוד לרחם.
וגם רשמו רחם במרקם אדנומיוזיס.
מה זה אומר ? זה משהו שאני אמורה לדאוג לגביו ? האם יהיה קושי בטיפולי ivf?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אדנומיוזיס
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/06/2024הוא מצב רפואי בו בדומה לאנדומטריוזיס, רירית הרחם גדלה מחוץ לרחם, במקרה זה בתוך שריר הרחם. הרירית הנמצאת שלא במקומה נוטה לדמם בזמן הווסת כשאר הרירית, אולם הדם אינו יוצא לגמרי בזמן הווסת ויוצר כיסי דם המתבטאים ברחם מוגדל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי התשובה רחם אדנומיוזיס ושאלה גבוה
עינת07/06/2024ומה לגבי שחלה ימנית גבוה צמוד לרחם?
שני הדברים האלה זה יכול להוות בעיה למשך טיפולי ivf? לשאיבות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין לכך חשיבות ב-IVF
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור שבוע ובדיקת הריון שליליתנוי06/06/2024
שלום, לפני כשבוע היה לי דימום דומה לווסת אך קצר וקל יותר וללא כאבים אז הנחתי שמדובר בדימום השתרשות. לראשונה יש לי בחילות וורידים בולטים בחזה ובבטן התחתונה. היום, שבוע לאחר הדימום, יצאה לי בדיקה ביתית שלילית. האם יתכן שעדיין אין רמות גבוהות מספיק לזיהוי הריון או שכנראה ואין הריון?
אם כנראה שלא, אעדיף שלא לעשות סתם בדיקת דם לא נעימה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שאינך בהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק מבליעת אלכוגיל בהריוןיעל04/06/2024
אני בשבוע 16, עשיתי חיטוי לידיים עם אלכוגיל ואחר כל אכלתי במבה. פתאום הרגשתי טעם מר של האלכוגיל שחשבתי שכבר התנדף. לא בלעתי אבל אולי טיפה נבלע. זה יכול לעשות נזק כמות מזערית כזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המינון המומלץ לפרילקחווה04/06/2024
יש לי פרולקטין גבוה (נשלל גידול בהיפופיזה) מנסה להרות וקבלתי המלצה מהרופא על פרילק. מה המינון הנכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חהתחיל עם חצי כדור ולתאם בהתאם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה לאחר הזרעהיעל04/06/2024
שלום ,
ב26.5 עשיתי הזרעה והכאבי חזקה התחילו בדיוק שבוע אחרי תמיד יש לי כאבים בחזה ממש חזקים הרגשה של מין כובד כזה שוב אפשר להגיד שהחודש זה לא נקלט..? אם יש כאלה כאבים ולמה זה קורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אל תהססי אבחנה על סמך תחושות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא ממשיכה לעלות לאחר מחזור חודשיליחן03/06/2024
היי,
לאחר הזרעה בדיקת הריון חיובית ולאחר מכן בדיקת בטא עם ערך נמוך- 12
לאחר מכן התקבל מחזור אז חשבנו שלא היה הריון/ הריון כימי.
מאז הבטא ממשיכה לעלו- ובהכפלות מדויקות- לאחר 4 ימים- 48
לאחר 3 ימים נוספים- 168
לאחר 3 ימים נוספים- 528.
האם ייתכן שמדובר בהריון למרות שהיה מחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדובר בהיריון,לשלול מחוץ לרחם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
ליחן06/06/2024בהמשך להודעתי הקודמת... חלפו 4 ימים ובהנחיית הרופאה בוצע אולטראסאונד ובדיקה נוספת של הבטא.
באולטראסאונד אובחן ממצא שיכול להיות שק הריון בגודל של 5מ"מ- צוין שמתאים לשבוע 5+1
עם זאת התקבלה תוצאת בטא גם כן מהיום- 1,170 (לפני 4 ימים היה 528)- כלומר ההכפלות לא טובות לצערי.
האם יש סיכוי שבכל זאת מדובר בהריון תקין? או שע"פ העליה של הבטא אין סיכוי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא הייתי שולל זאת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Amh תקין או לאעינת02/06/2024
שלום רציתי לברר אני בת 33 והamh יצא 1.23 והfah 12
האם זה תקין? ומה זה אומר שעדיף ללכת לivf?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לאחר ביוץעדן וייס02/06/2024
שלום ב26.5 עשיתי הזרעה האם אפשר לבצע בדיקת דם להריון? כשבוע אחרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להמתין לפחות 14 יום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורגלוטרן בלבד מיום 2 למחזורמטופלת02/06/2024
שלום,
ביום 2 למחזור מעקב זקיקים מצא שיש לי זקיקים בגודל 15, 12, 10, 9 בשחלה ימין וזקיקים מאוד קטנים בשחלה שמאל.
אסטרדיול 192, LH 3.8, פרוגסטרון 1.7.
הרופא הורה לי להזריק אורגלוטרן במשך 4 ימים (במקום גונאל).
הוא טען שזה יגרום לאתחול המערכת - ספיגת הזקיקים הקיימים וגדילת חדשים במקומם. לא מצאתי בשום מקום אינפורמציה כזאת וזה מדאיג אותי.
האם זאת באמת פונקציה של אורגלוטרן?
לא עדיף לקחת גלולות במקרה הזה, או לחכות לחודש הבא במקום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עליך להפנות את שאלתך לרופא שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא שעלתה וירדה אחרי החזרהדנה30/05/2024
היי, ביום ראשון עשיתי בטא אחרי החזרת עובר קפוא בן 3 ימים. הבטא הייתה 28.
כעבור יומיים הכפילה את עצמה.
היום חזרתי על הבדיקה והבטא ירדה ל46.
הרופא אמר להפסיק תמיכה ולחזור על הבדיקה ביום א.
זה אומר שזה הריון כימי?
מה הסיכויים להיכנס להריון תקין אחרי זה?
זו הייתה ההחזרה הראשונה שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ההיריון לא תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרייה מאוחרתקרן30/05/2024
שלום
אמרו לי בשיום שני לא נצפתה הפרייתו של העובר. אבל ביום 3 הופיע עובר בן 4 תאים. אמרו שסביר להניח שהמשיכו לגדל עובר זה והיום נאמר לי שהקפיאו אותו בדירוג של 4GAA.
האם יכול להיות שלא ראו את הפרייה ביום 2 מסיבה כלשהי?
מה זה אומר לגבי איכותו אם היה לו הפרייה מאוחרת?
האם נולדים ילדים מכאלה מקרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הערכתי שאם העובר הוקפא הוא בעל סיכוי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

