מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שבוע 7 אודה לתשובהתקוה28/06/2024
שלום
היריון לאחר עובר שהוחזר ביום 3 היום נכנסתי לשבוע 7 יש דופק תודה לאל ומצג ראש עכוז תקין
אני נוטלת קלקסן 40 מג (תרומבופיליה גנטית) ופעמים ביום אנדומטרין לתמיכה
יש לי הרבה תופעות לוואי בחילות עייפות, שלשול עצירות רק שמציק לי סחרחורת ומאתמול בעיקר בשינה תחושת נימול בכף יד ורגל ואז אני מזיזה אותה ואני מעירה אותה האם זה נורמלי?? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התופעות אינן רגילות ולפיכך עלייך להיוועץ ברופא המטפל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקראת החזרת עוברים מוקפאיםמירי28/06/2024
שלום, לקראת החזרת מוקפאים, בדיקות מהיום :
זקיק 17, אסטרדיול -352, lh-8.2, פגורוסטרון- 1.6.
מתי צפוי להתחרש הביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפחות עוד יומיים שלושה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי28/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עובר קפוא יום 3 שגידלו ליום 5 לאחר הפשרהעינת27/06/2024
שלום רב
אשמח לעזרתך מחזור אחרון 03.05.24 החזרת עובר בתאריך 28.05.24 העובר היה עובר קפוא ביום 3 עשו לו הפשרה וגידלו אותו ליום 5 ואז החזירו, בדיקת בטא יצאה חיובי איזה שבוע אני ? ממתי סופרים ? מהמחזור או מההחזרה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חישוב גיל ההיריון כאילו ווסת אחרונה ב-9.5
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי28/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עוברים יום 5ענת27/06/2024
שלום,
לפני 7 ימים ביצעתי החזרת 2 בלצסטוסיטים האם והיום עשיתי בדיקה ביתית שיצאה שלילית ואוביטרל לפני 12 יום.
האם ביצעתי את הבדיקה הביתית מוקדם מדי ?
יש סיכוי לתקווה בבטא שאמורה להיות עוד 4 ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במעי בדיקה חוזרת עוד 4 ימים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי28/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומיטרין- שאלה חשובהטל27/06/2024
עברתי היום החזרת עוברים בפעם הראשונה.
הרופא שכח להגיד לי להתחיל אנדומיטרין לאחר הביוץ. רק לאחר ההחזרה נזכר בכך ולכן שנתי נר של אנדומיטרין רק כשעתיים לאחר ההחזרה. מה המשמעות של הדבר? האם זה יכול לפגוע בהשתרשות העובר ברחם? לגרום להפתחות לא תקינה? אודה לתשובותיכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יסר משמעות לחלוטין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי28/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת דקפפטיד ואוביטרל ביחדאפי25/06/2024
שלום פרופסור. נאמר לי להזריק היום 2 מזרקי דקפפטיד ואוביטרל שלם לקראת שאיבה עוד יומיים ( כמו כן בצהריים להזריק את הצטרטייד והפרוגרביס) האם זה דבר מקובל? ( רק לוודא שזה סביר)
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מקובל כדי לאפשר הבשלה אופטימלית של הביציות לקראת השאיבה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסכול אחרי שתי הזרעות עם גונאל אף ואוביטרל שלא צלחונועם25/06/2024
הי, אני בת 30 ובן זוגי בן 32, כל הבדיקות שלנו תקינות לחלוטין. שני הריונות כימים בהפרש של שנה אחד מהשני. שנתיים ניסיונות. פעם ראשונה הריון בהפתעה, ספונטני, ולאחר מכן התברר שכימי. מחזור סדיר כל 28 ימים מאז ומתמיד. התחלנו עם מעקב זקיקים - נצפה תמיד זקיק אחד כבר בסביבות היום ה - 11 בגודל של 18 ובין חודש לחודש כל פעם בין יום 11-14, זקיק אחד בגודל של 18-25. תחילה ביצענו הזרעות עם ליטרזול - 3 הזרעות (2 ברצף, אחרי הזרעה ראשונה לקחנו פסק זמן של כמעט שנה), בהזרעה השלישית הריון כימי נוסף. רירית רחם תקינה נצפתה תמיד, בין 8-9. עברנו בהמלצת הפרופסור שטיפל בנו באופן פרטי למרפאות פוריות סורוקה והתחלנו הזרעות עם הורמונים, גונאל אף75. התגובה היתה זהה לביוץ טבעי שלי - זקיק ביום 11 לערך בגודל 20-25, בדיקות דם תקינות אסטרידיול מעל 500. שוב, אבל רק זקיק אחד מוביל וזקיקים קטנים. אני עכשיו אחרי שתי הזרעות שנכשלו עם הורמונים ואני לא יודעת מה לעשות. מה צריך לשנות. כששאלתי האם כדאי לעלות מינון כדי להשיג יותר זקיקים, אמרו לי שלא ושהתגובה שקיבלנו היא התגובה הרצויה. לא יודעת מה לעשות, מה לשנות. מציינת שאנו שומרים נידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזקה על הרופא שלך שבכול ניסיון נוסף ינסה לשפר את התוצאה,אי כניסה להיריון בדלב זה אינה מצביעה על ליקוי בטיפול כי הסיכוי במחזור ייעודי מתוכנן אינו עולה על 20% לכל מחזור טיפול
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזון הורמוליי..בת אל24/06/2024
ד"ר שלום
בת 33
לפני החזרה מתרומת ביצית עקב רזרבה שחלתית נמוכה.
ביוץ אחרון - היה באפריל.
רירית תקינה רחם תקין, בריאה .
מנסה במקביל להרות גם מביציות שלי בגלל גילי הצעיר יחסית אך לצערי אין לי ביוצים קבועים (אחת לכמה חודשים - מייצרת 2-3 ביציות בשאיבה)
כרגע על פרוגלוטון בלבד כדורים לבנים
נמצאת בחוסר איזון הורמונלי רמות LH גבוהות ואסטרוגן נמוך ולכן לא מצליחה לפתח זקיקים
האם יש אפשרות לנסות ולאזן את הגוף חוץ מפרוגלוטון? ניסינו גם אסטרופם ודופסון. ולא צלח
אשמח למענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזקה על רופא מקצועי למצוא את הטיפול המירבי ליצירת תגובה הולמת אלא אם כן קיימת בעיה בפרופיל ההורמונלי הנובעת מירידה או שינוי מהותי בסטטוס ההורמונלי שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור מצב עקב מצב דומהאנונימית23/06/2024
היי אשמח לדעת אם הכל בסדר? מרגישה אותו הדבר כעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
👍
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלוקת מנת זרע בהפריהאפי21/06/2024
נשארה לי מנת זרע אחרונה. מעוניינת להביא אח/ות לבני והתורם הפסיק לתרום. בדקתי אם יש אפשרות לפצל מנה לivf ונאמר לי שזה אסור עפי משרד הבריאות. לא מצאתי תימוכין בשום מקום. האם זה כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אכן אין חכך תימוכין,הפעולה אפשרית באדיבותה של מעבדת ה-IVF
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב זקיקים במהלך טיפולים לivfדנה21/06/2024
אחרי 4 ימים של הזרקת פרוגרביס ( יום 7 למחזור- ביום ה1-4 קיבלתי גם אסטרופם) אסטרדיול 670 lh 4.4 ופרוגסטרון 1 - בסונר זקיקים קטנים. נאמר לי להמשיך פרוגרביס בתוספת צטרוטייד. שלוקחת ביומיים האחרונים
האם התגובה סבירה? האם הגיוני שלא מרגישה שום דבר בהסרקות של הפרוגרביס למעט עייפות ואולי מעט תפיחית בטניץ שיתכן ואני מדמיינת..
אשמח לדעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה יחסית מתונה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך עלה ל2600 אחרי 4 ימים ואחרי יומיים נוספים ל4000
דנה26/06/2024סביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נמתין ונראה כיצד יתפתחו העניינים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוביטרלQQQQQQQQנוי20/06/2024
שלום אתמול בשעה 14:00 הזרקתי אוביטרל מתי מתרחש הביוץ?
האם יש סיכוי להיקלט טבעי? שלוש זקיקים מובילים גודל 17* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בין 24-36 שעות לאחר הזרקת האוביטרל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי20/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Mri עם הזרקת גדלניוםיעל19/06/2024
שאלה אני בשבוע 18, אם אחד מבני הבית צריך לעבור mri עם הזרקתי גדלניום, יש שרותים אחד בבית, האם זה בסדר להיכנס לשרותים אחרי שהאדם עם הגדלניום נכנס ב24 שעות הראשונות לאחר הmri?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובת מומחה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי21/06/2024למרות שכמות הקרינה עשויה חהיות מינימלית חא הייתי מסתכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן התחתונה באזור השחלותמור18/06/2024
ערב טוב ד"ר.
אני 8 ימים לאחר החזרת 2 עוברים יום 6.
נוטלת דופסטון 3 פעמים ביום.
מיומיים בערך לאחר ההחזרה אני חווה כאבים בצידי הבטן התחתונה וכאבי גב.
ללא דימום, ללא כאבים בשדיים כלל.
האם מדובר על השרשה או שמא על וסת שעתידה להגיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ניתן להתנבא על סמך תחושות קליניות סובייקטיביות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ ושאלות........לין18/06/2024
שלום עשיתי היום בדיקת דם ומעקב זקיקים:
לקחתי איקקלומין פעמיים ביום למשך חמישה ימים היום אני יומיים לאחר נטילת הכדור האחרון להלן התוצאות בדיקת דם:
אסטרידול- 968
פרוגסטרון 2.3
LH -10.3
במעקב זקיקים היה
רירית רחם: 4.3
זקיקים ימין: 14,13,13,12,12,12,10
זקיקי שמאל: 13,13,11,10
מתי יתחרש בערך הביוץ? אני רוצה לדעת מכיוון שמפחדת שזה יפול על סופש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שאת במרחק של מספר ימים מהביוץ,חזרי על הבדיקה עוד 3 ימים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ ומספר שאלות....
לין18/06/2024לפי דעתך זה יכול ליפול על שבת.. או רוב הסיכויים ליום ראשון? כי אני צריכה לבצע הזרעה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
האפשרות קיימת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ ומספר שאלות..
לין18/06/2024ולפי דעתך היית ממליץ על זריקת אוביטרל יש צורך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהחלט אפשרי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ ושאלות
לין19/06/2024באיזה גודל אדע להזריק את האוביטרל..? כי הרופא שלי נמצא בחול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

