מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתי אפשר להיכנס לים/בריכהמירי21/04/2024
שלום, לפני 8 ימים עברתי גרידה השבוע 8, עקב הפסקת דופק, כבר כמה ימים אין דימום. מתי אפשר להיכנס לים/בריכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עוד שבוע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לדעת איך מאבחנים אנדומריוזיס ?אהובה21/04/2024
עשיתי צילום רחם וגם היסטרוסקופיה להוצאת פוליפ אם היה חשש ל אנדומטריוזיס היו רואים בבדיקות אלו או שיש בדיקה אחרת שצריך לעשות. ברקע כאבים בצד ימין ליד השחלה .... אין כאבים מיוחדים בזמן מחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהוצאת הפוליפ הוא רשם נצפה דם חום
אהובה21/04/2024חשש לאנדמויוזיס.... האם זה וודאי ? לא נלקח לפטולוגיה .... זה יכול למנוע הריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנדומטריוזעס
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024אבחון על סמך קליניקה,בדיקות דם ואולטרסאונד,וביסוס בלפרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הריון או אוביטרלבתאל21/04/2024
שלום ד"ר
בתאריכים 9/4 ו11/4 קיבלתי הנחיה להזריק 8 קליקים של אוביטרל והתחלתי לקחת דופסטון ב9/4 כתמיכה בנוסף
ב14/4 התבצעה החזרה של עובר יום 5 מוקפא
ובאותו היום בצהריים קיבלתי הנחיה לקחת עוד 8 קליקים של אוביטרל ודקפפטיל אחד שלם
היום יום שבת 20/4 עשיתי בדיקה ביתית שנתנה לי תוצאה חיובית
אמורה לבצע בטא ביום שלישי אבל זה חג אם אבצע מחר זה יספיק בשביל תוצאה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ניתן לשלול שמדובר באוביטרל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IVF כושל...אשמח לתשובתכםבת אל17/04/2024
היי ד"ר , בת 33, עם FSH 15 רחם תקין - רירית מעובה בביוץ (9-11 מ"מ) זרע תקין. עברתי 2 סבבים של IVF עם מינמום הורמונים וגם לא מהיום הראשון. בבדיקה שנערכה בווסת נצפו 9-11 זקיקים קטנים ש-2 מהם מובילים ורק הם גדלו עד לשאיבה (בערך4-5 ימים של הזרקות - מינון נמוך) אסטרודיול עולה בהתאם ל-2 זקיקים וגם הרירית. סבב ראשון - 2 זקיקים ריקים (נאמר לי כי יכול להיות שהיה ביוץ מוקדם) סבב שני - 3 זקיקים נשאבו - 2 מהם זקיקים ריקים ואחת מהן נשאבה במצב של M1 בינים וכמובן שלא הייתה הפריה רציתי לדעת אם יש קשר בין מה שקרה לבין התזמון של האוביטרל שאלה שניה,האם אתה חושב שיש אפשרות לסכרן בין הזקיקים ולהגיע לשאיבה עם יותר ביציות? מיואשת וחסרת אופטימיות אשמח למענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה שחלתית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/04/2024נראה שהפרוטוקול הייעודי אינו עומד בציפיות,ובהחלט יתכן שהשראת הביוץ לא נעשתה בהלימה מתאימה לתגובה השחלתית וההורמונלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום ארוך מדי במחזורשרית17/04/2024
שלום וברכה,
אשמח לדעת האם תקין - יש לי דימום שנראה כמו מחזור לא מאוד חזק(עם מעט גושים, אך ברמה שמספיקים לי 2 פדים ביום), שהתחיל לי לפני כבר 9 ימים ובינתיים לא נראה שהוא בדרך להיעלם... בכל הימים עוצמת הדימום אחידה, מעט כאבי בטן כמו של מחזור, לא עוצמתיים מידי. בד"כ הדימום שלי במחזור נמשך 5-6 ימים. האם זה תקין שהפעם באופן חד פעמי המחזור שלי כ"כ ארוך? יש צורך שאבדק?
תודה מראש על המענה!
תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חריג,מצריך ביקורת רפואית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי אפשר לחזור לטיפוליםקטי16/04/2024
לפני 3 ימים עברתי הפלה בואקום עקב הפסקת דופק בשבוע 7, הייתי בביקורת אצל רופא נשים ,הרחם נקי רירית 4 ממ. אין דימום,רק קצת הכתמה.
1) בעוד כמה זמן אפשר לקבוע תור לרופא פוריות לבניית פרוטוקול חדש של ivf כדי להרות שוב.
2) אם המחזור שלי 40 יום ברגיל, מתי אמור להגיע מחזור אחרי הפעולה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש חהמתין מחזור אחד לפחות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ערכי בטא ופרוגרסטרוןדנה16/04/2024
החזרת מוקפא יום 5. לאחר 22 יום בטא 451 ופרוגרסטרון 30. יומיים לאחר מכן בטא 900 ופרוגרסטרון נשאר נמוך 34.5.
האם ההכפלה תקינה והאם הפרוגרסטרון מעיד על אי תקינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערך ביטה אירי 22 יום מהחזרה נמוך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום שנראה כמו מחזור לאחר צילום רחםשירה15/04/2024
עשיתי צילום רחם לפני שבוע( ביום ה12 למחזור), יצא תקין ב"ה. יום וחצי לאחר הצילום התחיל לי דימום כמו מחזור חלש שנמשך כבר 6 ימים. ללא חום, מרגישה מעט כאבי בטן כמו של מחזור, לא חזקים מידי. האם זה תקין? והאם צילום רחם יכול לגרום לדימום כזה, כי בעצם יוצא שאני קיבלתי החודש פעמיים מחזור... ? אציין כי מיד לאחר הבדיקה לא היה דימום, התחיל רק יום אחרי. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אל חשש,דמם נסיבתי(צילום)חסר משמעות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי16/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינרל כתמיכה מינון שגויאתי15/04/2024
היי קיבלתי סינרל כתמיכה לאחר החזרה. קרה לי פעמיים שהרגשתי שלא לחצתי עד הסוף ולכן הוספתי עוד חצי לחיצה. עכשיו אני מרגישה רע וחוששת שאולי גרמתי נזק להצלחה. כמה זה נוראי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אל חשש לא בעייתי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום שנראה כמו מחזור לאחר צילום רחםשירה15/04/2024
עשיתי צילום רחם לפני שבוע( ביום ה12 למחזור), יצא תקין ב"ה. יום וחצי לאחר הצילום התחיל לי דימום כמו מחזור חלש שנמשך כבר 6 ימים. ללא חום, מרגישה מעט כאבי בטן כמו של מחזור, לא חזקים מידי. האם זה תקין? והאם צילום רחם יכול לגרום לדימום כזה, כי בעצם יוצא שאני קיבלתי החודש פעמיים מחזור... ? אציין כי מיד לאחר הבדיקה לא היה דימום, התחיל רק יום אחרי. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אל חשש בעקבות הצילום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוביטרל כמה זמן הוא נשארעלמה15/04/2024
היי ,
עשיתי החזרת עובר יום 6 ב 11.4 ביום חמישי
לקחתי אוביטרל ב 9.4 לפני שישה ימים
היום עשיתי בדיקת הריון ביתית בתאריך 15.4
ויצא שני פסים ברורים
יש מצב שזה אוביטרל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גבולי,בצעי בדיקה חוזרת עוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי בדיקת הריון חוזרת ויצא פס חלש
עלמה17/04/2024יש מצב שזה עדיין האוביטרל לקחתי אוביטרל שלם לפני 8 ימים ב 9.4 והחזרת עובר יום 6 ב 11.4
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בצעי בדיקת ביטה כמותית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקונומיקה לצורך ניקוי עובשהגרי13/04/2024
שלום ד״ר
שלשום בצוהריים, ביום חמישי בעלי ניקה את התיקרה של המקלחת ( לא כולה) באקונומיקה על מנת להסיר עובש שהתפתח בקיר. הוא רחץ את הכל במים וניקה היטב
אני לא נכנסתי לחדר בכלל וגם בלילה לא ישנתי בחדר השינה כי חדר המקלחת נמצא בחדר השינה ( חלל משותף אבל יש דלת ) אוורר היטב את המקלחת וגם בחדר
אבל באותו יום נכנסתי לצחצח שיניים ולהתפנות ( חלפו 8-10 שעות) למשך 2-3 דקות ויצאתי משם
גם במהלך יום המחורת לא נכנסתי אבל כן ישנתי בחדר בלילה
2 שאלות:
האם סביר שיגרם לי נזק מהכניסה שלי אחרי 9 שעות מסיום השטיפה של האקונומיקה למשך 2 דקות?
והאם זה שחזרתי לישון אחרי 48 שעות זה בסדר? ( סגרתי את הדלת של המקלחת ) ?
עשיתי את כל הפעולות שחושבת שאישה בהריון בשבוע 30 צריכה לעשות
אבל היום אחרי יומיים התחיל לי כאב ראש
( ניתן לציין שיש לי אלרגיות בלי קשר ומנוזלת ככה שאין לי ריח וטעם ) איך אדע אם חלילה זה הרעלה מהאדים שאולי חלילה נשארו מיום חמישי לשבת? או שפשוט זה בגלל העומס כי כאמור אני מלאה באף ?
והאם לדעתך אחרי 48 שעות לישון בחדר השינה שיש את המקלחת שבו בוצעה האקונומיקה יכולה להזיק לעובר?
כאמור, התקרה התייבשה עוד באותו הלילה
תודה 🙏* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין סיכוי לנזק בשבוע כזה של היריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ראשון שבוע 8+4יעל11/04/2024
היי פרופ, בת 36 הריון ראשון שבוע 8+4, לפני שבועיים הייתי אצל הרופא ושאלתי אותו אם לקחת פרנטל, אמר שבנתיים לא, רק חומצה פולית.
אני קצת חוששת כי הבנתי שכולן לוקחות פרנטל, כדאי לקחת על דעת עצמי? ואם לא לקחתי עד עכשיו זה יכול להזיק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין מניעה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור ואין הריוןדנה11/04/2024
אני מאוווד רוצה להיות בהריון. בד"כ יש לי מחזור כל 30 יום ובשלושה החודשים האחרונים המחזור שלי מגיע כל 35 יום. החודש מאחר לי בשלושה ימים. הייתי אמורה לקבל ביום חמישי וביום שישי התחילו לי כתמים ואני עד היום עם כתמים ולא הגיע המחזור.. עדיתי פעמיים בדיקת הריון ביתית - ויצא שלישי  האם יש סיכוי שאני בהריון? אם לא למה לא מגיע לי המחזור? בד"כ יש לי כתמים יומיים גג ואז מייד מגיע המחזור עם מלא סימנים של כאבי בטן וכו' ופה נראה לי שנגמר המחזור זה כתמים של הסוף של המחזור.. אבל למה יצא לי שלישי?אני מאוווד רוצה להיות בהריון. בד"כ יש לי מחזור כל 30 יום ובשלושה החודשים האחרונים המחזור שלי מגיע כל 35 יום. החודש מאחר לי בחמישה ימים. הייתי אמורה לקבל ביום שבת וביום ראשון התחילו לי כתמים חומים ללא דם אני עד אתמול עם כתמים חומים כהים ללא דם ולא הגיע המחזור.. עדיתי פעמיים בדיקת הריון ביתית - ויצא שלישי  האם יש סיכוי שאני בהריון? אם לא למה לא מגיע לי המחזור? בד"כ יש לי כתמים יומיים גג ואז מייד מגיע המחזור עם מלא סימנים של כאבי בטן וכו' ופה נראה לי שנגמר המחזור זה כתמים של הסוף של המחזור.. אבל למה יצא לי שלישי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממליץ לפנות לרופא לבירור
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת שתל והתאמתו לivfענת10/04/2024
שלום,
אני צריכה לבצע השתלת שן שבועיים לפני תחילת תהליך ivf,האם זה בסדר או שצריך לדחות את השתלת השיניים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מציע לדחות את אחד מהם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

