מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- החזרת מוקפאים - פרוטוקולקטי17/06/2024
שלום רב, עברתי החזרת עוברים בני 3, לפני כמה ימים בטא יצא 2, אחרי הפסקת קרינון קיבלתי מחזור. היום יום השלישי למחזור הגעתי למרפאה לעשות בדיקות כדי לעשות החזרת מופקפאים. פגוגסטרון 2.2, אסטרדיול -166, lh -8. עובי רירית 15 ממ, נוזל עכור.
מה משמעות של רירית כזאת? מה יכול להיות הנוזל העכור? אמרו לי שאני לא יכולה בנתיים להתחיל לקחת לטרוזול וצריך לבוא למעקב בעוד יומיים.
מה הסיבה לממצאים כאלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פירוש הדבר שטרם התפרקה וסלדה רירית הרחם שלך ולכן נדרשת ביקורת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינון יצא לאחר ששמתיגילי17/06/2024
שלום רב פרופ', אני לאחר החזרה ולוקחת 2 דופסטון ואחד קרינון. שמתי הבוקר קרינון וסליחה עך התיאור פשוט הלכתי לשירותים ולאחר פחות מחצי שעה ששמתי יצא גוש לבן. נראה כאילו הקרינון בשלמותו בכמות ששמתי יצא. זה לא נראה כמו שאר הפליטות שיוצאות לאחר כמה ימים כאשר זה גושים. אלא יצא גוש אחד ואחיד ולבן. האם לשים שוב קרינון מאחר והוא כנראה לא נספג? מה אתה ממליץ? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במקומך ההיתי מכניס מנה נוספת של קרינון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ חיובי מאוחר ודימומיםליזנ16/06/2024
שלום רב, מחזור אחרון ב15.05, בדיקת ביוץ חיובית כיומיים בתאריכים 3.6 ו4.5, ב12.06 דימום קל בניגוב שנעלם מיד ולאחר מכן גם ב14.06.. מחזור סדיר כל 27 יום אך מאחר והיה ביוץ מאוחר ביום ה20 למחזור המחזור איחר והיום כ14 יום לאחר הביוץ הופיע דימום דליל מאוד לא לא נראה בפד רק בשירותים ובניגוב הדימום די מיימי.. אתמול עשיתי בדיקת היריון שלילית, יש דקירות מידי פעם אך לא כאבי מחזור.. יש כאבים בצוואר הרחם, הרגשת אי נוחות ואף בעת קיום יחסים.. מה זה יכול להיות?? תור לרופא רק ביולי..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שמדובר בשיבוש במחזור הווסת נדרשת ביקורת אולטרסאונד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי16/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות אולטרסאונד ראשוןאריאל16/06/2024
שלום רב,
סיכום תוצאות אולטרסאונד לפונדקאית GA= 5 weeks
האם תקין?
INTRAUTERINE REGULAR SAC OF 0.44 CM NO HEMATOMAS CERVIX LARGE AND CLOSE DON'T OBSERVED EMBRYO OR FETAL HEART BEAT YET
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי16/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרדיול נמוך לפני החזרה עב טבעימאיה14/06/2024
היי, מיועדת להחזיר עובר Pgs יקר ביום ראשון.
אסטרדיול בביוץ 1500, רירית 11. בגלל חשד לאנדו קיבלתי לטרזול אחרי הביוץ. היום יומיים לפני החזרה פרוג -30, אסטרדיול - קטן מ 100. רירית היום 12. האם לבטל את ההחזרה לאור האסטרוגן הנמוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שאפשר להוסיף לך תמיכה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה עובר מומלץ להחזיר ראשון?מירי13/06/2024
בת 38, יש לי שני עוברים מוקפאים, עובר יום 3, ועובר יום 5.
איזה עובר מומלץ להחזיר קודם ולמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עובר יום 5 הנו בעל פוטנציאל טוב יותר להשתרשות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץQQQQQQQQQQQQQQנוי13/06/2024
מותר לעשות לייזר בפנים ובבית שחי בזמן נטילת איקקלומין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מומלץ בעת נטילת הורמונים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ עם איקללומיןלי13/06/2024
שלום אמורה להתחיל לנטול היום פעמיים ביום איקקלומין למשך חמישה ימים .
איך נוטלים 2 כדורים ביחד או בהפרש של כמה שעות ואם כן כמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשר גם לקחת את שני הכדורים בו זמנית או לחילופין בוקר וערב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת ביציות והפרייה חוץ גופיתmeytal12/06/2024
אשמח מאוד לקבל המלצות לרופא מומחה בתחום של שאיבת ביציות והפרייה חוץ גופית ממישהי שעברה דבר דומה והצליחה ללדת בהפרייה מסוג זה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מוזמנות להמליץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה במדרכה אחרי החזרהעדי12/06/2024
שלום
כשעה אחרי החזרה עלינו עם הרכב על מדרכה בחדות והרגשתי ממש את הבטן מושפעת ונפגעת.
האם דבר זה יכול לפגוע בעובר? או בקליטה שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך צוואר הרחם 26 מ"מ בשבוע 16+5 ומדדים בסקירהיעל12/06/2024
היי פרופ, בשבוע 15 עשיתי סקירת מערכות מוקדמת, אורך צוואר הרחם היה 27 מ"מ. לאחר 12 יום זומנתי לסקירה מכוונת לגבי איבר שהתברר כתקין, אורך צוואר הרחם בשבוע 16+5 היה 26 מ"מ.
עכשיו אני בשבוע 17, אני עובדת בעבודה פיזית.
מפחדת שזה קצר מידי לפי מה שקראתי באינטרנט.
בנוסף, אורך הירך בסקירה הקודמת היה מותאם גיל, ועכשיו 12 יום אחרי הוא גדל רק ב1.7, והוא מתאים ל6 ימים פחות גיל ההריון, שטר המדדים תואמים. הרופא לא התייחס, רק אחרי הבדיקה השוותי בים הבדיקות וראיתי זאת. מה אתה חושב?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אני סבור שהרופא שלך צריך לתת לך מענה לגבי שתי השאלות הזקוקות למעקב צמוד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בביטא שלישית שאלהשמוליק12/06/2024
שלום רב,
החזרת בלסטוציט 5 ימים לפונדקאית הייתה ב 22.5.
12 יום אחרי ביטא ראשונה- 74.
יומיים אחרי (14 ימים אחרי ההחזרה) - 103.
כיון שהיתה עליה לא מספקת, בוצעה ביטא שלישית בהפרש 5 ימים מהשניה (19 ימים מההחזרה, 5+3) התוצאה - 447.
האם זה תקין?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עליית הביטה אינה עומדת בציפיות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ivf - זקיק מוביל?נטע11/06/2024
שלום רב,
אני בת 39, בטיפול ivf לילד שני. בדיקות הורמונליות תקינות.
מיום 2 למחזור קיבלתי גונאל 300 לארבעה ימים. ביום 6 למחזור היתה רירית 7.5 וזקיק 14, השאר קטנים. אסטרדיול 980. הונחתי להזריק במידית צטרוטייד ועברתי לקבל מנופור 300. בגלל החג זה יוצט שאזריק ארבעה ימים מנופור וצטרוטייד ורק אז אגיע לבדיקה. האם יתכן שיהיו עוד זקיקים בשלים? או שבגלל שיש כבר זקיק מוביל זה אבוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האפשרות קיימת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיכוב בחלוקת ביצית שהופרתה 'סיכוייםלירון11/06/2024
ביום ראשון בערב שעה 19 לערך היתה לי שאיבה ונשאבו שתי ביציות. רק אחת הופרתה וזומנתי להחזרה היום ב 7 בבוקר.
רגע לפני ההחזרה הפרופ' קרא לי ואמר לי שאמנם הביצית הופרתה אבל עוד לא התפצלה לתאים ויש דיליי מסוים ותיתכן החזרה מחר כי סה"כ מדובר בהפריית איקסי/ מיקרו שהחלה כמה שעות לאחר שאיבה. אמר שיתכן שעוד תתפתח כי סה"כ הופרתה בשעות הלילה ביום ראשון והיום אנחנו רק בשלישי בבוקר.
מישהי שמעה פעם על דבר כזה? אני נוטה להספיד ולא להיאחז בתקוות שווא. בגדר אם ביצית לא טובה עדיף שלא תוחזר ונתמקד בסבב הבא.
אודה לדעתכן על מה שקרה כאן ואם מישהי שמעה משהו דומה או יקרה משהו דומה ואיך זה נגמר בסוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הייתי ממתין עוד יום אם בכלל שווה החזרה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית רחם דקה לפני טיפול IVFליאת10/06/2024
הי, מתחילה תהליך של IVF בשל ירידה באיכות הזרע של בעלי, בעבר נקלטתי שלש פעמים להריונות באופן טבעי. בכל הפעמים שנבדקו (לפני ההזרעות שעברתי) רירית הרחם הגיעה תמיד לסביבות 6.5, לפי הרופא אין לכך משמעות אם בעבר נקלטתי להריונות תקינים ולא עברתי באמצע הליך כירוגי, האם זה נכון? או שכן יש מקום לעיבוי הרירית לצורך הגדלת הסיכויים להצלחת הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה שאני בת 38
ליאת10/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם הרירת תתעבה לסף הרצוי הרי שלא צפויה בעיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה העובי המינימלי הרצוי
ליאת13/06/2024האם רירית של 6.5 היא הסף הרצוי (לקראת הביוץ, בכל הפעמים שנבדקו תמיד העובי שלה לא עלה על 6.7)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טווח הגבול המינימלי התקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

