מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לנסוע או לא לנסוע...אחת15/05/2024
הי. אני בת 46 וקצת, מחזור התחיל לפני שבוע, עוד מעט אעבור כנראה אם יהיה ביוץ והכל החזרת עוברים של תרומת ביצית דרכך אגב... כרגע אני בתקופה לא משהו בחיים, לא עובדת. חשבתי לנצל את זה לנסיעה של 10 ימים או שבועיים לחוף המזרחי של ארה"ב. שאלותי: 1. האם לא מתאים עכשיו בחודש הראשון בהנחה שיהיה הריון כי זה תרומה וזה קל.? 2. האם כבר מרגישית בחילות ועייפות בנניח השבועיים חודש הראשונים בהנחה ויש הריון? 3. לדעתך כדאי לדחות את הטיול לאוגוסט ספטמבר שאני אהיה בשליש השני ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם טיפול,לדחות את הנסיעה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, למרות שזה תרומת ביצית ואמור להיות קליל?
אחת15/05/2024חשבתי שזה כמו שנכנסים להריון טבעי בגיל 30 נניח ולא יודעים עליו עדיין...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זו המלצתי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר למחזור אחרי הפלהמירי14/05/2024
שלום, חודש בדיוק אחרי הפלה, היום בבוקר כאבי מחזור חזקים ,וקבלתי דימום אבל חלש יחסית, החלפתי רק 2 פדים שבמחזור הרגיל היום הראשון אני מחליפה לפחות 4. האם זה המחזור?
האם אחרי הפלה המחזור הוא שונה מהרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה כמחזור
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אמורה להיות תגובה שחלתית דומה?מירי09/05/2024
שלום, בת 38, הייתי בפרוטוקול ivf הקודם עם פרגובריס,צנטרוטייד, נשאבו 14 ביציות, 11 הפריות, 3 עוברים טובים אך לא הושג הריון .
בנו לי פרוטוקול חדש עם אותם תרופות ואותם מינונים, האם הצפי לאותה תגובה שחלתית? אמורים לגדול אותם כמות הזקיקים או שזה משתנה? השאיבה הקודמת הייתה לפני 5 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התגובה עשויה חהיות דומה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות בטא - לאחר החזרהדניאלה09/05/2024
שלום רב,
מבקשת לברר לגבי עליית בטא תקינה
שאיבה בתאריך 22.4
החזרה בתאריך 25.4
בדיקת בטא ראשונה - (90) IU/L בתאריך 7.5
בדיקת בטא שנייה - (157) IU/L בתאריך 9.5
אין הכפלה פי 2 לאחר 48 שעות
מבקשת לברר האם תקין ? האם חייב להיות הכפלה של פי 2 בתוך 48 שעות ?
או האם גם הכפלה של 1.5 זה תקני ?
הופניתי לבדיקת דם חוזרת בתאריך 12.5 ביום ראשון
אודה לתגובתכם בבקשה על מנת להבין
ואיך ניתן להבין באיזה שבוע להריון אני ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מטריד,אולם בצעי בדיקה חטזרת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור תקינות ערכי בטא
דניאלה12/05/2024בטא 90 בתאריך 7.5
בטא 157 בתאריך 9.5
בטא 395 בתאריך 12.5
האם תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 11 יום אחרי הזרעהמטופלת09/05/2024
היי, אני כרגע 11 יום לאחר הזרעה ו12 יום לאחר אוביטרל.
ביצעתי בדיקות היום:
בטא 38
פרוגסטרון 54
אסטדריול 966
** מאז ההזרעה לוקחת כבר 10 ימים דופסטון 3 פעמים ביום
האם יתכן שזה באמת הריון? האם הבטא תקין לשלב זה?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון פרוגסטרון 154
מטופלת09/05/2024תיקון פרוגסטרון 154 ולא 54.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היריון,חהמשיך מעקב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה השרשה ולמנטוזיתמיכל08/05/2024
שלום, שבוע 23 לאחר טיפולי פוריות. נצפתה שלית פתח והשרשה ולמנטוזית. במידה והשליה תזוז- תהיה ואזה פרביה. ברצוני לדעת באיזה שבוע מומלץ לבצע קיסרי? האם המצב מסוכן לעובר במהלך ההריון? אשמח להסבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבוע 38+~
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשרשה ולמנטוזית
מיכל08/05/2024יש סיכוי למומים? האם יש חשש לפגיעה בכלי דם בזמן ההריון או שזה רק בלידה? אני צריכה להיות במנוחה מלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בעיה בעיקר בחידה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לשאיבה אם מפסיקים זריקות באמצעאירין07/05/2024
שלום ד"ר.
מטופל כבר שנה לילד 3.
פרוטוקול שהתחיל בגלולות במינון של 375 והועלה ל450 (מנופור+גונל).
אני מזריקה כבר 12 ימים וכמעט ואין תגובה. יש רק זקיקים קטנים (סה"כ 4) והe2 בעליה, היום 750 לפני יומיים 420.
מרגישה מאוד מפוצצת מההורמונים, ושלא נכון להמשיך להזריק בשביל הסיכוי לשאיבה של ביצית או שניים שאולי יתפתחו. האם אופציה של הפסקת הזריקות ומתן צאנס לזקיקים שימשיכו להתפתח "טבעי" יכולים להביא לשאיבה? או שעצם ההפסקה מורידה את הסיכוי לביציות תקינות?
מקווה שהסברתי ברור. תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשרי לשיקולו של הרופא שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לשאיבה אם מפסיקים זריקות באמצעאירין07/05/2024
שלום ד"ר.
מטופל כבר שנה לילד 3.
פרוטוקול שהתחיל בגלולות במינון של 375 והועלה ל450 (מנופור+גונל).
אני מזריקה כבר 12 ימים וכמעט ואין תגובה. יש רק זקיקים קטנים (סה"כ 4) והe2 בעליה, היום 750 לפני יומיים 420.
מרגישה מאוד מפוצצת מההורמונים, ושלא נכון להמשיך להזריק בשביל הסיכוי לשאיבה של ביצית או שניים שאולי יתפתחו. האם אופציה של הפסקת הזריקות ומתן צאנס לזקיקים שימשיכו להתפתח "טבעי" יכולים להביא לשאיבה? או שעצם ההפסקה מורידה את הסיכוי לביציות תקינות?
מקווה שהסברתי ברור. תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ראי תשובתי להלן
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות שבוע 16אנונימית07/05/2024
שבוע 16, אתמול הייתה סקירת מערכות ראשונה. הרופא היה ממש מרוצה ואמר שהכל מצוין למעט אינסרציה של חבל הטבור - איזור לקונה בכניסת חבל הטבור לשליה או אינסרציה וילמנטוסית וטען שיש לחכות לסקירה השנייה ושתהיה מכוונת לשליה ואקו לב עובר. הוא אמר שייתכן והאיזור הזה יספג אז אין מה להילחץ ופשוט צריך לחכות לסקירה ולראות מה השתנה. אשמח לשמוע ממומחים שיכולים לשפוך אור על התופעה, זה ממש ממש מלחיץ אותי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024השרשה ולמנטוזית של חבל הטבור (Velamentous cord insertion – VCI) נועדה לתאר מצב רפואי, שבו השרשת חבל הטבור בשליה איננה מרכזית וכלי הדם של העובר מחבל הטבור עוברים דרך קרומי שק ההריון לפני הגעתם לגבול השליה. במהלכם זה עד כניסתם לשליה, הם אינם מוגנים ונותרים חשופים ללחץ ופציעה במהלך ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת הפוריות טוב או חאבת06/05/2024
פרופ שלום רב
עשיתי פרופיל הורמולי על מנת לברר מצב פוריות - אני בת 40+. האם הפרופיל הנ"ל תקין בינוני או גרוע?
האם יש משמעות לכך שביצעתי את הבדיקה ביום השלישי לוסת (מחזוק קצר וזה היה לקראת סיום הוסת)
תודה
ESTRADIOL (E-2) 226 pmol/L
17-OH-PROGESTERONE nmol/L 2.86
1.06- 12.51 טווח
TSH 2.914 mIU/L
0.550- 4.780 טווח
LH 3.90 IU/L
FSH 10.50 IU/L
PROLACTIN 508.6 mIU/L
הערות והסבר
גרף
PROGESTERONE BELOW 2
BHCG QUANT.PREG. <5
TESTOSTERONE- TOTAL 0.50 nmol/L
0.29-1.21 טווח
ANDROSTENEDIONE 1.70 nmol/L
DHEA SULPHATE 2.80 µmol/L* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רזרבה גבולית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 החזרות שלא צלחוספיר06/05/2024
עשיתי 3 החזרות שלא צלחו.
הבעיה בכלל בזרע של בעלי
האם יש סיבה כלשהי שהעובר לא משתרש?
כמובן עם כדורי תמיכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנושא הוא רב סיבתי לבירור
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מדוע הפרופ' שמטפל בי טוען שאין מה לבדוק וזה יכול לקרות?
ספיר07/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלי אותו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מבקשת עזרה דחוףאנונימית05/05/2024
שלום...
בת 40 + באמצע טיפול עם מנופור 450 וחצי דקפפטיל בבדיקות דם יצא היום פרוגסטרון 5.6 אחרי נטילה של dahe .
הרופא אמר להמשיך עם מנופור 300 וחצי דקפפטיל
אני דואגת לפרוגבטרון כי אני יודעת שלא טוב להחזיר עוברים עם פרוגסטרון כזה .
אני נוטלת גם סטרואידים להורדת פרוגסטרון וזה לא עוזר
אני לא יודעת מה לעשות לבטל את בסבב או להמשיך כי לא הצליחו עד היום להקפיא עוברים להחזיר חודש הבא .
מה אפשר לעשות בבקשה צריכה דחוף עזרה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התגובה אינה בטווח הראוי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליצסטיות - הידבקויות?אני05/05/2024
היי
אני בת 31, שחלות פוליציסטיות
מנסה להכנס להריון כמעט שנה, רירית דקה, מגיעה עד 5
עברתי גרידה בגיל 19/20, האם ייתכן להדבקויות?
הדבקויות רואים באולטרסאונד רגיל? או תלת מימד?
בקופ"ח אפשר לבדוק את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדאי חשקול היסטרוסקופיה אבחנתית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד תלת מימד זה האלטרנטיבה של זה?
אני06/05/2024האם אחרי גרידה תמיד יש הדבקויות או שיש מקרים שלא?
יש קשר לשחלות פוליציסטיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדיף היסטרוסקופיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא תמיד,אין קשר לשחלות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא בהכרח
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזרבה שחלתית נמוכה - הנחיותאנונימית03/05/2024
בת 30 עם מחזורים סדירים, סביב 28 יום. נראה שיש לי רזרבה שחלתית נמוכה (יום 3 למחזור):
Amh=0.7, AFC=9, Fsh=7.4 IU/I, LH=2.8 IU/I, e2=247 pmol/l, progesterone=2.9 nmol\L
אני ובן זוג שלי עוד לא ניסינו להיכנס להריון, אבל יודעים שרוצים יותר מילד אחד. בהתחשב בתוצאות, החלטנו להקפיא ביציות/עוברים, ולנסות להיכנס להריון ראשון כמה שיותר מהר לאחר מכן.
(1) האם יש בכלל טעם לנסות הריון טבעי עם התוצאות שלי? (2) איזה פרוטוקול מומלץ לנשים במצב שלי, במטרה למקסם את כמות ביציות שיאשבו בסבב? (3) מניסיונכם, כמה ביציות מצליחים לשאוב בסבב לנשים עם נתונים כמו שלי? (4) האם אפשר לנסות להיכנס להריון ישר אחרי סבב של שאיבה?
המצב כואב ומדאיג, האינפורמציה שלכם מאוד משמעותית בשבילי. תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נתונים סותרים,בצעי פרופיל פעם נוספת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההם באמת סותרים? להבנתי, AFC 9, נמוך מאוד לגילי ובנוסף,
אנונימית06/05/2024הE2 גבוה מ200. זה לא מעיד על FSH גבוה מ7.4 בפועל? אלו לא ממצאים שתואמים בדר"כ לAMH 0.7?
תודה רבה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גונאל אף 75 והשמנהאנונימית01/05/2024
אני אמורה להתחיל בהזרקה של גונאל אף- 75 יחידות במשך 10 ימים. האם הזריקה של גונאל גורמת להשמנה? שמעתי נשים מתלוננות על עלייה במשל בעקבות הזריקה. אשמח לקבל תשובה מאיש מקצוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/05/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

