מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשמח לשמוע דיעותכם לגבי מקרה שקורה לי פעם ראשונהLinoy21/03/2024
אשמח מאוד מאוד לדעתכם
סליחה על התיאור 🙏🙏 חוששת שזה פטריה מסוג קנדידה 😞.. בזמני סביב ימי ביוץ יש לי באופן קבוע אך ורק בימים של סביב ימי הפוריות החודשיים הפרשות לבנות מאוד ולא שקופות מרקם שמזכיר קוטג'
לפעמים יש לי במהלך החודש כאב בקיבה מסוג של התכווצויות בבטן.. ממש כאב מסוג התכווצאות כאילו דקירות ולא כאב רגיל. התחושה היא תחושה של דקירות סביב ימי הפוריות בחודש. חוץ ממה שרשמתי אין דברים נוספים. זה יכול להיות קנדידה בתסמינים האלה? אציין שבזמן ההפרשות לפעמים מלווה לזה כאב לא חזק בבטן התחתונה אזור הרחם וזה גורם לי להפרעות קצב לב מפחידות, אני אחרי בירור מקיף אצל כמה קרדיולוגים שאומרים שזה לא מקור לבבי אלא משהו אחר שלא קשור ללב. יש לזה דפוס קבוע סביב ימי הפוריות כולל הביוץ יומיים לפני ויומיים אחרי.. פוגע מאוד מאוד באיכות חיים ומריץ אותי כל הזמן למרמ כשזה קורה עם בדיקות לב תקינות.
1. השאלה מה נראה הגיוני שקורה לי לפי התיאור ואיך מאבחנים פטריה בנרתיק/במעיים?
2. האם גלולות נגד הריון יכולים להעלים את הפטריה ואת הביוץ/המחזור ולהחזיר לי את איכות החיים? מעולם לא לקחתי גלולות. פרופיל הורמונלי מלפני חמישה חודשים הראה שאני במצב פוריות סביר.
3. רופא משפחה לא מוכן לעזור הוא טוען שרק רופא נשים נותן גלולות ורק רופא נשים מאבחן פטריה במעיים שמלווה בהפרשות.
אציין רק שהמחזור שלי סדיר כמו שעון כל חודש. תודה רבה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להערכתי אין קשר בין התופעות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לפנות לרופא הנשים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לתאומים בבדיקת מעקב זקיקישיר21/03/2024
מחזור אחרון 6.3 מעקב זקיקים ב19.3 נצפה זקיק מוביל 21 מ מ שחלה ימנית וזקיק 12 מ מ שחלה ימנית עובי רירית 9 אם בעזרת השם אקלט להיריון מה הסיכוי לתאומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פחות מ-1%
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצי דקפפטיל לפני שאיבהאנונימית21/03/2024
שלום, נאמר לי היום להזריק בשבת בצהריים (יומיים לפני שאיבה) חצי דקפפטיל ובלילה אוביטרל שלם. עד עכשיו הזרקתי חצי דקפפטיל וגונאל 450. רציתי לוודא שזה הגיוני להזריק רק חצי דקפפטיל בשלב זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין בעיה,זו רק תוספת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור- טבעי או דופסטוןאני20/03/2024
היי,
יש לי שחלות פוליציסטיות
התחלתי לפני כחודש דיקור כי לא מקבלת מחזור טבעי
ורוצה הריון (ראשון)
היום יום רביעי
וביום ראשון התחלתי לקחת פעמיים דופסטון ביום
היום (רביעי) בערב בניגוב היה לי קצת דם
ובדר״כ שלוקחת דופסטון במשך חמישה ימים פעמיים ביום זה מגיע רק אחרי 3 ימים מסיום הנטילה.
האם מה שהגיע היום זה מחזור טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אציין שלפני שלקחתי דופסטון הייתי מעט רגישה עם כאבי בטו קלים כמו של מחזור וכמובן גם בימים האלו עד עכשיו, תחושה של כאבי מחזור
אני20/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף, להפסיק עם הדופסטון עכשיו?
אני20/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המתיני עוד יום וזה יחשב לווסת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה להבין קצת את ערכי הבדיקהטל20/03/2024
שלום רב ,
אני בטיפולי IVF סבב שני של החזרת עובר בן 5 ימים על בסיס טבעי.
ההחזרה הייתה ב10.3 ונתנו לי באותו היום לקחת זריקה אחת של דקפפטיל וחצי מזרק אוביטרל כל שלושה ימים.
אתמול 19.3 הייתה הפעם האחרונה שהזרקתי.
עשו לי החזרה יחסית מאוחרת וכבר הייתי אמורה לקבל מחזור הוא מאחר ב4 ימים אז הלכתי לרופאה שלי להתייעץ כי במקביל לאיחור במחזור התחילו לי כאבים חזקים מאוד של דמוי מחזור הרגשתי כאילו אני צריכה לקבל והרופאה המליצה לבדוק רמות פרוגרסטרון ואולי אני צריכה תמיכה ולכן הכאבים.
עשיתי היום בבוקר 20.3 בדיקת דם ויצא
בטא:56
פרוגרסטרון :74
אסטראדיול :2000
אני יודעת שהבדיקה יכולה לצאת חיובית בגלל האוביטרל אבל השאלה שלי היא האם לאור כל הנתונים האלה אין תקווה שאכן מדובר בהיריון?
אני אחרי ניסיונות כושלים של הזרעה וגם סבב אחד שכשל אני ובעלי ללא שום בעיה וגם צעירים יחסית ואני לא מבינה מדוע זה לא עובד.
האם להספיד וזה בגלל האוביטרל של או שיש עוד סיכוי ?
כי הבנתי שאוביטרל לא דוחה מחזור ומאחר לי ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
את כנראה בהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לעשות עוד בדיקותמירי20/03/2024
שלום, הוחזר עובר בן 5 לפני 12 ימים.
בטא 304, פרוגסטרון 190 (לוקחת תמיכה אנדומטרין+דופסטון).
1.מתי לבצע בדיקות נוספות כדי לראות שהכל בסדר?
2.באיזה שלב אפשר קצת להיות רגוע שהכל בסדר, אחרי בטא שניה או אחרי בדיקות נוחכות העובר ברחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בצעי אולטרסאונד בעוד שבוע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להוציא ציסטה עם איקקלומיןיעלל19/03/2024
שלום לפני כחודש נטלתי איקקלומין פעמיים ביום למשך חמישה ימים ללא הזרעה וללא אוביטרל.
לא הריתי ולכן התחלתי שוב סבב של איקקלומין היום היום ה-4 לכדורים ובמעקב זקיקים שביצעתי כתוב נצפה ממצא ציסטי עכור בגודל 17*20 בשאלה של אנדומטריומה?
זה היום השביעי למחזור זקיק בגודל 12
רירית 3.5 נוזל דוגלס בכמות מועטה
מה זה אומר האם חייב להוציא את הציסטה?
האם זה משפיע על קשיי הכניסה להריון כבר 8 חודשים?
וזה מחייב שיש אנדומטריוס ממש לחוצה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה עם איקקלומיןן
יעלל19/03/2024יש לציין שבוצע לפני חודשיים אולטרסאונד אגן והכול היה תקין רק הופיע גוף צהוב
שכתוב ככה בסיכום:
שחלה ימנית
בתוכה נצפה מבנה ציסטי: בעל הדיות מעורבת;עם גבולות סדירים
בגודל:)מ"מ( X 21 X 24 מ"מ
היכול להתאים ל: גופיף צהוב
שחלה שמאלית
הודגמה
בגודל:)מ"מ( x 21 x 36
מבנה: מבנה וגודל תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
את עדיין רחוקה מביוץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ עם איקקלומין
יעל19/03/2024כן אני יודעת השאלה מה זה אומר הציסטה בגודל 17*20 היא כתבה בהערות במעקב זקיקים:
צפה ממצא ציסטי עכור בגודל 17*20 בשאלה של אנדומטריומה?
מה זה אומר זה ממש מלחיץ אותי האם יש קשר לכדורי איקקלומין שאני נוטלת ושנטלתי חודש קודם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עלייך לדון בכך עם הרופא שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף תזונה ללפני הריוןאלה18/03/2024
תודה רבה על ההודעות הקודמות.
רציתי לשאול אם אפשר לפרק את התוסף של Stanley Sunrise לאבקה? אני לא מצליחה להסתדר אפילו כשאני חותכת אותו ל4.
רשום עליו שהוא לנשים בהריון ומניקות, זה בסדר לקחת אותו לפני הכניסה להריון?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ברור
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת נקניקיה בהיריון - תקין?תמי לסרי18/03/2024
שלום
אני בהיריון שבוע 7
אכלתי בטעות נקניקיה שבושלה בתנור
האם עשיתי נזק לעובר???
אני מפחדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ עם נטילת איקקלומיםןענברר18/03/2024
שלום רב נוטלת איקקלומין למשך חמישה ימים בוצע בדיקת דם היום והתוצאות: אסטרידול - 1497 LH 11.9 מתי לבצע זריקה של אוביטרל? ה רופא בחול ואין מענה אצלו לא יודעת מה לעשות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במעי בדיקת אולטרסאונד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ההריון בנתונים הרמ תקיןרבקה18/03/2024
שלום,
החזרה של עובר קפוא בן 5 ימים, ביום ה 14 בטא 823, פרוגסטרון גבוה מ 190.8 -תקין?
מודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר18/03/2024כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרימולט נור והשפעתוקרן17/03/2024
שלום
לקחתי פרימולט נור 4 ימים, זה הוריד את כל ההורמונים והזקיקם שהיו הצטמקו לגדלים של 3-6 (היה זקיק של 9 לפני פרימולט נור):
e2<70
LH<0.17
prog<1
אתמול בלילה לקחתי כדור אחרון של פרימולט.
נאמר לי להתחיל להזריק פרגובריס 200 החל מיום שלישי הקרוב , גם אם תגיע וסת וגם אם לא
1. האם יכול להיות שהוסת לא תגיע בכלל? היא היתה אמורה להגיע לפני יומיים כבר. רירית 17
2. מתי ההורמונים מתחילים לעלות אחרי נטילת פרימולט?
3. האם הגיוני להתחיל להזריק אם הוסת לא תגיע עד יום שלישי? אף פעם לא הזרקתי לפני תחילת הוסת.
4. האם הזקיקים שהצטמקו יגדלו מחדש? האם זה לא פוגע בהם?
5. למה לא רואים פרוגסטרון עולה בבדיקת דם כשלוקחים פרימולט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שקיבלת הנחיות ראויות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוטוקול
קרן17/03/2024האם זה פרוטוקול מוכר להזריק לפני קבלת הוסת?
האם זה עוזר לזקיקים שהיו שם לפני נטילת הפרימולט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הערכתי שהדברים יסתדרו כמקובל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 4100 שלושה שבועות אחרי הזרעהיעל17/03/2024
עשיתי הזרעה לפני 21 יום. שבועיים בדיוק אחרי בטא 194. היום, 3 שבועות אחרי הזרעה בטא 4110. האם תקין? זה לא ממש גבוה ומרמז על מולה או תסמונת דאון?
לפי החישוב שלי זה היה אמור להיות 2500 בערך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר17/03/2024לא מרמז על כלום .
תעשי אולטרה סאונד ותתחילי מעקב ושהרופא המטפל יסביר מה הממצאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ליטול תמיכה מוקדם הרבה יותרמישהי17/03/2024
הריון שבוע 5 יום 3
לוקחת 3 קרינון ביום כל שמונה שעות. לא בטוחה שהקרינון שלקחתי ב 8:45 נכנס כראוי. אולי נכנס כולו ואולי לא
האחות אמרה שאקדים את הבא ואקח אותו ב12 זא 3 ורבע שעות אחרי הראשון
האם זה לא יותר מדי
האם אין סכנה למינון יתר?
גם ככה אני לוקחת כמות מטורפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר17/03/2024יותר מידי.
להזיק זה לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא מוקדמת מידי?יעל15/03/2024
שלום, ביום ראשון עשיתי מעקב זקיקים ואלו התוצאות שהיו: אסטרדיול 612, פרוגסטרון 1, LH 13.2. הרופא אמר שאבייץ משהו כמו יומיים שלושה אחרי (משמע סביב שלישי בלילה). ביום רביעי שבוע אחרי הופיע דימום קל מאוד לסירוגין בניגוב והפסיק. עשיתי בדיקת דם בחמישי בבוקר ויצא שלילי.
יתכן עדיין שזה דימום השתרשות ובדקתי מוקדם מידי?
כי זה יוצא בכל זאת משהו כמו 8-9 ימים אחרי הביוץ. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשה להתנבא בנסיבות המקרה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

