מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה ההמלצה של רופאי פוריותאנה10/04/2024
שבוע 7, הריון לא תקין.
המטרה שלי לסיים עם ההריון הלא מתפתח וכמה שיותר מהר לחזור לטיפולי ivf.
מה עדיף כדורים או גרידה כדי לחזור לטיפולים.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ברמת העיקרון הייתי שוקל גרידת ואקום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להפסקת דופקמעיין08/04/2024
היי, בת 38 , עברתי ivf בעקבות מורפולוגיה נמוכה של תאי הזרע תקינים, לא היו בעבר הריונות לא תקינים ולא היו הפלות, יש 2 ילדים.
החזרו עובר באיכות טובה, נצפה דופק בשבוע 6+3, כעבור שבוע נגשתי לרופא ,הבשורה התוכן ריק. אני בשוק!מרגישה שבטן גדלה, נפוחה,בחילות, מרגישה בהריון.
האם יכולה להיות טעות?
מה הסיכוי להפסקת דופק אצל העובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסיכוי להפלה כ-40%
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאילה דחופה אולטרסונד ראשוןאנה08/04/2024
שלום, הוחזר עובר בן 5 ימים, היו הכפלות יפות מאוד, היום אמורה להיות בשבוע 7+0, ביצעתי us לראות שהכל בסדר. הטכנאית מדדה קוטר השק 1.6 בתוך הרחם והעובר תואם לשבוע 6+4. שלחו אותי למרכז להפלות בשיבא. זה לא מוקדם מידי? יש סיכויי להריון תקין? את הרפא עוד לא ראיתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה
אנה08/04/2024הטכנאית אמרה יש שק אבל לא רואה עובר בפנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה שמדובר בהיריון לא תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קיים חשש להפלה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה לא תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בצעי לפני ההפלה עוד us
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הזרעה מוקדמת? ותמיכהציפ06/04/2024
היי ד"ר, הרופאה אמרה להזריק אוביטרל 18 שעות אחרי שבבדיקות דם אסטרודיול e2 היה 620. ובאולטרסאונד שלושה זקיקים בגודל 16 17 18 (ועוד כמה קטנים גודל 12)ויום למחרת הזרעה. זה לא מוקדם מדי להזריק? חודש שעבר היה לי מעל אלף אסטרודיול כשהיה רק שני זקיקים. יש סיכוי שהזקיק של ה 16 וה 17 יספיק להתפתח כמו שצריך ב 18 שעות? (פשוט ה 18 בצד ימין שם יש לי הפרעה במעבר בחצוצרה וה 16 וה 17 בצד שמאל שם זה תקין).
בנוסף אמרה לי לקחת תמיכה קרינון יום אחרי הזרעה, זה מומלץ? למיטב הבנתי תמיכה רלוונטית אחרי הפריה חוץ גופית. חודש שעבר שבוע אחרי ביוץ היה לי פרוגרסטרון 43 מה שנראה לי תקין. והרירית סביב הביוץ מגיעה תמיד לעובי 12. יכול להיות שבגלל האוביטרל המוקדם כדאי את התמיכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשיכי בהכוונתו של הרופא
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא שלילי 11 יום אחרי החזרת עוברלולי05/04/2024
11 יום אחרי החזרה בטא קטן מ 5 וקיבלתי מחזור.
אמרו לי ב ivf להמשיך תמיכה ודפסטון וקלקסן ולחזור לבדקיה עוד שלושה ימים לא הבנתי למה !!!!!!
האם יש סיכוי 1%שאני בהריון.
אני כבר הפסקתי הכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה להבין איזו שבוע אניקטי04/04/2024
שלום, היה לי וסת אחרון 15.02, ואז התחלתי מעקב ביוץ טבעי להחזרת עובר קפוא בן 6, בלסטוציסט (החזרה בוצעה בתאריך 8.03).
נקלטתי, משום מה הטכנאים בביצוע אולטרסונד שינתה לי תאריך המחזור ל18.02 ואמרה שאני בשבוע 6+3.
ולפי החישוב שלי אני בשבוע 6+6.
באיזה שבוע אני באמת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הטכנאית חישבה נכון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה לתשובה בהקדם,מינון עודףמירי04/04/2024
שלום
לקחתי עד לאחרונה 3 קרינון
שבוע שעבר הפסקתי בהדרגה ועברתי ל2 שלישי רביעי האחרון היה פער של כ11:15 -11:30 שעות בין האחד לשני
הבוקר לקחתי קרינון וכנראה בגלל בעיות טמפ' חלק (כחצי סנטימטר )יצא לפני ההחדרה
האחות אמרה לי לקחת קרינון נוסף, לקחתי אחרי כשעה. כחצי שעה אח"כ התחיל לחץ בחזה כזה
אחרי שעתיים השתפר ואז שוב חזר
בדקתי חת דם יותר נמוך מהרגיל 110/66 אני נוטה. לגבוה עד נורמלי ביום יום
האם יש סיבה לדאגה?
האם זה יכול היה ליצור קריש בגלל העודף?
האם עלי להמשיך ליטול כרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין מחר שבוע 8 להריון
מירי04/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה ממושכת בהריון שבוע 17גלית02/04/2024
שלום רב,
שבוע 17.
בשבתות אני נרדמת סביב השעה 22:00 בלילה ומתעוררת לאחר כ-12 שעות.
בשאר השבוע ישנה כ-9/10 שעות בלילה.
קראתי בכתבות ובמחקרים שנעשו שאסור לישון כל-כך הרבה בהריון בגלל ירידת לחץ הדם והדבר מסכן את ועלול להוביל חלילה, ללידה שקטה.
האם זה נכון? אני ממש מבוהלת ומפוחדת.
לפעמים אני כל-כך מותשת ועייפה וכשמתעוררת מבוהלת מאוד מירידת לחץ הדם, ומה עם העובר שלא ניזון כל-כך הרבה שעות?
אשמח לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין לכך בסיס מדעי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעת דופק בשבוע 6יעל01/04/2024
היי פרופ,
בשבוע 6 פלוס 2 עשיתי אולטרסאונד וגינלי ראשון, הרופא נשים אמר שיש דופק ואז השמיע לי אותו ל10 שניות בערך.
עכשיו הבנתי מבנות אחרות שהרופאים לא השמיעו להן דופק ואף אמרו להן שזה אסור להשמיע דופק בשלב כזה של ההריון, כי זה יכול להזיק לעובר.
אני ממש בסרט שהוא הזיק לעובר עם השמיעת דופק הזו, שאפילו לא ביקשתי!
זה באמת מזיק? מזה יכול לעשות? מומים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין לכך ביסוס מדעי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בהריון על מה זה משפיעה?מירי01/04/2024
שלום, שבוע 6+1, נצפה שק הריון תוך רחמי. מתי בודקים דופק?
בנוסף נצפה בשחלה ימנית גופיף צהוב בגודל 14 ממ, ובשחלה שמאלית ממצא נוזלי 30 על 29 ממ, הטכנאית אמרה שזו ציסטה.
מה זה אומר שיש ציסטה? איך זה משפיעה על הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממצא חולף בד״כ,נדרש מעקב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופסטון וביוץ - עזרהאני01/04/2024
היי
האם דופסטון יכול להביא ביוץ?
מחזור מגיע בדרכ לאחר 3 ימים מסיום הנטילה
ולא הגיע
אבל היו כאבים בבטן התחתונה לעיתים קרובות
האם ביוץ זה אופציה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר דחוףמיכל01/04/2024
שלום ביצעתי החזרת עובר יום 5 בתאריך ה 21.12.23. מאיזה תאריך אני יכולה לבצע דיקור מי שפיר? איך מחשבים את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכולה כבר לבצע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכפלת בטא , האם תקין?דורית31/03/2024
שלום.
עשית בדיקת בטא בשבוע 5+3 תוצאה 2743
עשיתי שום בשבוע 6 ותוצאה 4800
אני רואה שאין הכפלה, האם מבשר על הריון לא תקין?
העליה בסדר?
תודה רבה לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בצעי אולטרסאונד כדי לבסס אבחנה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות לאחר החזרהשני29/03/2024
שלום רב! עשיתי היום בדיקת דם לאחר 12 ימים מההחזרה והבטא יצאה שלילית. השאלה שלי היא האם שאר הנתונים אומרים משהו: אסטרדיול 131, lh 5, פרוגסטרון 38
השאיבה הייתה כמובן באותו המחזור והעוברים הוחזרו לאחר 3 ימים. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין היריון למרות התמיכה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/04/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון לאחר החזרת עובר יום ה 8 להחזרהבדיקת הריון27/03/2024
שלום רב האם ניתן לעשות בדיקת הריון ביתית ביום ה 8 להחזרה כי מחר יש בדיקות דם במכון ivf ותודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מומלץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

