מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רירית עבה בתחילת מחזור - מודאגתרוני11/03/2024
שלום,
בת 39, רזרבה נמוכה.
יום 2 למחזור.
עשיתי בדיקות דם + אולטרסאונד לקראת סבב שאיבה (עוד לא הזרקתי / נטלתי כלום).
הרירית - 8.3 מ"מ (!!)
ההורמונים:
Estradiol 145
Progesterone 1.9
LH 4.1
מה קורה פה? אני מודאגת ממש.
האם הסבב יתבטל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לבדוק שנית עוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! לרוב אני מתחילה להזריק מנופור ביום 2 למחזור
רוני11/03/2024האם אפשר יהיה להתחיל או שצריך יהיה להמתין לתוצאות בעוד יומיים? (כמובן שאצמד להנחיית הרופא המטפל)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי13/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איקלומין ווסת//////////////ליר11/03/2024
שלום, בייצתי בין התאריכים ה20/2-23/2 הזקיקים המובילים היו 18 ו20, טיפול עם איקקלומין ובדיקות דם ומעקב.
היום ה11/3 תכף שלושה שבועות אחרי ביוץ מתחיל הכתמות חומות זה כבר שלב לפני המחזור אצלי זה אומר שיכול להיות שהיה ביוץ מאוחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איקכלומין
פרופ` דוד בידר11/03/2024לא ביצעת בדיקת דם להריון 3 שבועות אחרי ביוץ?
לא צריך להיכנס לכל מיני ספקולציות אלא לעשות בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיקלומין ווסת/////////
ליר11/03/2024לא עשיתי בדיקת דם להריון, עשיתי רק בדיקה ביתית שבועיים לאחר הביוץ (שידעתי שהביוץ היה בגודל 18) עשיתי את הבדיקה ביתית בצוהריים ויצאה שלילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר12/03/2024אז אם הוסת לא מגיע יש לעשות בדיקת דם לאסטרוגן ופרוגסטרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבב קצרצר האם גם פחות מוצלח?שלי10/03/2024
אחרי 7 ימי מנופור
הגבתי מהר וחזק מהצפוי. (בת 40)
הרופא רוצה עוד יומיים שאיבה
הבוקר נצפה זקיק 22 השאר (עוד 15-20) מתחת ל17
אף פעם לא היה לי סבב קצר כל כך
האם זה משפיע על האיכות של הביציות?
האם יש מה לעשות עם ביציות שנשאבו לפני שהן בשלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבב
פרופ` דוד בידר11/03/2024תלוי מצב בדיקות הדם ורשימה של כל הזקיקים.
בעיקרון הייתי מושך עוד אם היו לי נתונים מספיקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרדיול נמוך אחרי הזרעהרוני10/03/2024
שלום ד"ר ותודה רבה מראש,
בת 34, לקחתי החודש לטרוזול במינון נמוך (למרות שהיה לי ביוץ עד עכשיו)
יומיים לפני הזרעה ערכי אסטרודיול – 1040. LH - 7. פרוגרטסרון קטן מ 2. זקיק בגודל 23 + זקיק בגודל 12 ורירית 9 (בהנחיית הרופא הזרקתי אוביטרל באותו הלילה).
יום אחרי הזרעה – אסטרודיול 150. lh-16. ופרוגרסטרון 8.2.
האם אלו ערכים תקינים ליום אחרי הזרעה? האם יכול להיקלט הריון עם ערכים כאלה? (נבהלתי לראות שהאסטרדיול ירד ככ משמועתי ממעל אלף לרק 150)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרדיול
פרופ` דוד בידר11/03/2024אומנם יצא נמוך אך עדיין זה לא אומר שלא יקלט הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא גבוהה מידי לאחר שבועיים מהזרעהיעל10/03/2024
היי פרופ',
בת 36, קבלתי מחזור ב15.2. הזרעה ב25.2, ביום ה11 לווסת. יומיים לפני כן אוביטרל.
היום, 14 יום מהזרעה, כשאני בשבוע 3 וחצי בעצם, עשיתי בטא ויצא 194! לפי מה שקראתי באנטרנט בשבוע 3 זה אמור להיות עד 50.
האם הגיוני שזה הריון של עובר אחד?
יש מצב שתוצאה כזאת גבוהה מרמזת על מולארי? אני ממש חוששת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר11/03/2024זה הוא לא גבוה , של עובר אחד.
הבדיקה החוזרת תראה את ההתפתחות של ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא קליטת עובריעל10/03/2024
בטא יום 10 אחרי החזרה של 2 עוברים בני חמישה ימים - 23, אחרי יומיים - 9. ברור שלא נקלט ולהפסיק תמיכה, אבל אשמח לדעת מה זה אומר שקרה. האם הייתה השתרשות ואז משהו השתבש? האם זה נחשב הריון כימי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר11/03/2024הריון כימי.
לא התפתח מסיבות עובריות , רחמיות וגם כלליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי טיפולים קוסמטיים בהריוןרוני10/03/2024
היי פרופ
גיליתי שאני בהריון לאחר טיפולים, שבוע 5. לפני כן, התחלתי סדרת טיפולים קוסמטיים המבוססים גלי רדיו ועיסוי לימפטי לטיפול בחוסר אחידות בעור . זה גורם בעצם לזרימת דם ולימפה, סילוק פסולת מהגוף ועל ידי כך שיפור מראה העור ( באזור הישבן והשכיבה היא על הבטן). המכשיר קצת מחמם את האזור. הקוסמטיקאית טוענת שכיוון שמדובר בעצם בהמרצה של דם ולימפה זה עשוי לגרום להפלות, עם זאת, נראה לי תמוה כי הטיפול משפיע רק באזור הנקודתי. מה דעתך? האם ניתן להמשיך בהריון?
ואם לא בשליש ראשון אולי בשליש שני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עברתי
פרופ` דוד בידר11/03/2024ניתן להמשיך בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת afc ביום שני למחזור בגישה בטניתאפי09/03/2024
ערב טוב ושבוע טוב
בצעתי בדיקת סונר אגן בגישה בטנית והטכנאית ספרה רק זקיק אחד בכל צד ( אחד בקוטר של כ12 ממ ואחד בקוטר של פחות מ10 ממ) ציינה שהיה קשה לראות את השחלות ( ובאמת לקח זמן עד שביצעו את הבדיקה - יצאתי ונכנסתי 3 פעמים - עד שהשלפוחית היתה מסםיק מלאה וגם אז די מהרה לסיים ביחוד כי התקשתי כבר לשכב על המיטה מרוב צורך לתת שתן)
כמה מדוייקת הבדיקה ( מה רגישות סונר בטן לבדיקת זקיקים קטנים שזאת מטרה הafc להבנתי) וכמה להספיד את מצבי
בצעתי כמובן את הבדיקה כמובן לקראת טיפולי ivf
פרופיל הורמונלי סביר fsh 7.6 אסטרדיול 260 lh 3.6 ביום 3 למחזור ( הקודם - לא הנוכחי)
ושאלה נוספת - אם אכן יש רק 2 זקיקים - האם זה אומר שלא יהיה אפשר לגייס יותר מזה במחזור הנוכחי?( אם מתחילים להזריק הורמונים)
אשמח לדעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת
פרופ` דוד בידר09/03/2024קשה לראות באולטרה סאונד ביוני ומה שחשוב זה גילך והפרופיל ההורמונלי ובפחות בבדיקת השחלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וחום כ 5 ימים לאחר החזרה של שני עוברים טרייםגנט09/03/2024
שלום לכם
אני כ 5 ימים לאחר החזרה של שני עוברים טריים.
אני סובלת מסחרוחורות
חום נמוך 37.5
וכאבי בטן של יציאות
מה עליי לעשות?
כל הזמן מאז ההחזרה אני עם סחרחורות
אתמול החל חום
האם זה מסכן קליטה?
יתכן ונדבקתי בסלמונלה?
איך נבדקים
לוקחת קרינון ליום ו 3 דופסטון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות
פרופ` דוד בידר09/03/2024סלמונלה זה לא.
יש לפנות לרופא מטפל שיעשה הערכה ממה נובע מצבך, אולי גירוי יתר ואולי משהוא אחר, כולל ביצוע בדיקות לאבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא לפני האיחורשני09/03/2024
עשיתי בדיקת בטא והתוצאה שלילית (קטן מ3) העיניין שעשיתי יומיים לפני האיחור. האם עדיין התוצאה אמינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ` דוד בידר09/03/2024כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מתי משתרש בלסטוציסט?מירי08/03/2024
שלום, היום ביום 5 אחרי הביוץ הוחזר בלסטוציסט בן 6, באיזה יום הוא משתרש ?
בת 37, מה הסיכוי להרות מהעובר הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - קביעת יום ביוץ להחזרת מוקפאיםטיה08/03/2024
הייתי היום בבדיקות דם. שחלה שמאל, זקיק 25 (הטכנאית קבעה שזקיק).
בדיקות דם: אסטרדיול 960
Lh 45
פרוגסטרון 5.5
לא רוצה לוותר על ההחזרה. תוכלו לקבוע מתי בייצתי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קביעת
פרופ` דוד בידר09/03/2024הביוץ היה לפני יומיים.
יותר מדויק היינו יכולים לדעת אם הייתה עוד בדיקה יומיים קודם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה זה הזקיק שנצפה?
טיה09/03/2024מבנה גופיף צהוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר09/03/2024כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקפפטיל כתמיכה לאחר החזרת עובר ואי קבלת מחזורסתיו08/03/2024
לאחר שאיבה והחזרה קיבלתי תמיכה של אסטופם + נרות פרוגסטרון + זריקת דקפפטיל אחת כל יומיים עד בדיקת ההריון. הבדיקה יצאה שלילית. קיבלתי מחזור חודש וחצי לאחר הפסקת התמיכה- מחזור ארוך מאד של 11 יום. ועכשיו - מחכה למחזור הבא שמאחר כבר ב10 ימים. כמעט לא קורה לי שמאחרת. בטח לא בככ הרבה. האם יכול להיות שיבוש הורמונלי גם 2 מחזורים אחרי תמיכה של דקפפטיל? האם זו יכולה להיות הסיבה? האם זה נקרא דיכוי הורמונלי? האם יש טעם לפעול תרופתית? או רק להמשיך לחכות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקפפטיל
פרופ` דוד בידר09/03/2024השיבושים הם עקב הטיפולים ולא צריך לעשות כלום אלא לחכות שהכל יסתדר.
אם רוצים להתחיל שוב טיפול אזי פרוטוקולים המתאימים למצבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר יום 5 שהוקפא מה הסיכויאהובה08/03/2024
שלום , שאלה ....האם יש סיכוי לעובר שביום 3 זוהתה בו הפריה חלקית ואז ביום 5 התפתח לבלסטוציסט צעיר (g1-g2) והוקפא? או שנחשב פחות טוב ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סביר להניח שיש לו סיכוי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפות במתן שתן שנעלמהאנונימית08/03/2024
שלום
עברתי הפלה לפני 3 חודשים
ועכשיו הריון חדש
אני בשבוע 6+1, אתמול ראיתי דופק ועובר תואם לגיל לפי וסת אחרונה.
כבר שבועיים שיש לי תכיפות במתן שתן.
היום זה נעלם. האם מדאיג? והאם מצריך בדיקה?
אין לי עוד תסמינים של הריון ולא היו גם.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הייתי בהחלט ממליץ בדיקת שתן כללית ותרבית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר
אנונימית08/03/2024שלום פרופסור
התכוונתי לשאול האם זה שהיה תסמין הריון של הטלת שתן מרובה יחסית
והוא נעלם היום זה יכול לבשר על אי תקינות ההריון או חוסר התפתחות העובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

