מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הערכת סיכון לגירוי יתר שחלתישרה08/03/2024
שלום
בת 40, ivf, על רקע אספרמיה.
לפני 10 שנים בטיפולים פיתחתי גירויי יתר קשים שלוו בסיכונים סיבוכים ואישפוזים.
כרגע בטיפול וחוששת.
אחרי יום אחד של מנופור 187 (תמיד הזרקתי 100) ביום 2 לוסת,
ערכי אסטרדיול 100
אחרי 3 ימים נוספים של מנופור 187, אסטרדיול 1000
ביום החמישי צירפתי צטרוטייד בהוראת הרופא.
נצפו במקביל לבדיקות הדם, שני זקיקים מובילים סביב 13 בכל שחלה ועוד קטנים.
1. האם ניתן להעריך סיכוי לגירוי יתר?
2.האם יש משמעות להבדל במתן אוביטרל/דקפפטיל להשראת ביוץ, ביחס לגירוי יתר?
3. האם הפחתת מינון המנופור ביום א, במידה שהערכים קפצו, תהרוס את איכות הביציות והתפתחותן?
4. כמו שאני צופה ביום א הערכים יהיו סביב 3000 , מה ניתן לעשות בשלב הזה, כדי למנוע גירוי משמעותי?
5. הגיוני שיוצא שהשאיבה ביום ה12 לוסת או שזה מוקדם מדי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהינתן שערכי האסטרוגן יהיו כפי שטענת,והנך בת 40 וסה״כ הזקיקים אמנם יהיו מעל 20 שחלקם יהיו מתחת ל-20 הסיכוי לגירוי יתר הנו יחסית נמוך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי תרומת ביציתחווה07/03/2024
שלום,
כמה שאלות לגבי תרומת ביצית:
1. האם עוברים מביציות קפואות בעלי סיכוי נמוך יותר להצלחת תהליך הקליטה ?
2. האם ביצוע בדיקת PGD מעלה את סיכוי הצלחת תהליך הקליטה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
פרופ` דוד בידר07/03/20241.הסיכויים מביציות קפואות נמוך בהשוואה לטריות..
2.אירי PGD יש פחות קליטה עקב ביצוע הבדיקה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלחץ היסטרי מה עושים???דנה07/03/2024
פרופ׳ יקר
היום נסעתי באוטובוס והנהג דהר ברמה קיצונית ועלה על כל המכשולים בכביש המשובש בקטע פסיכי! הרגשתי שכל האיברים הפנימיים שלי זזים. אני מנסה להיקלט להריון ואמורה להתחיל סבב! ממש בלחץ שהעוברים לא ייקלטו כי נגרם נזק לרחם. הרגשתי יותר גרוע מלונה פארק פי מליון!! האם חלילה יכול להיגרם נזק לרחם?? לפוריות?? האם יש בדיקה שעלי לעשות?? איך אדע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלחץ
פרופ` דוד בידר08/03/2024אין שום קשר
בין מה שהיה לקליטת עובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דין הריון מולארישירי07/03/2024
הבטא שלי עולה בקצב מסחרר ולא הגיוני
עכשיו נכנסתי לשבוע 5
רציתי לדעת מתי אפשר לאבחן הריון מולארי
מה עושים בנידון
אם עושים את זה מספיק בזמן האם יש מגבלות על נסיון להכנס להריון בזמן הקרוב
אני בת 43 משתמשת בעוברים מוקפאים מגיל38-39
מה הסיכוי שיהיו עוד הריונות מולארים?
יש לי ילד עוד מעט בן 3 מאותם מוקפאים
ממש ממש רוצה עוד אח/ות
האם להתחיל שאיבות ולהשאיר את המוקפאים (יש לי רזרבה שחלתית)
איך אני מוקסמת סיכויים לאח/ות תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה
פרופ` דוד בידר07/03/2024תעשי עכשיו אולטרה סאונד ותדעי אם הכל בסדר בלי ספקולציות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי עושים אולטראסאונד ראשון?דנה07/03/2024
שלום פרופ
אני בשבוע 4. עד מתי נהוג לעקוב אחרי בטא ומתי ניתן להגיע לאולטראסאונד ראשון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי
פרופ` דוד בידר07/03/2024שתי בדיקות בטא תקינות מספיקות ולעשות אולטרה סאונד שבועיים אחרי הבטא השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצה עלומה אחרי החזרהדנה06/03/2024
אתמול עברתי החזרת שני עוברים ובלי משים לב ומתוך הרגל אכלתי היום שקשוקה עם ביצה עלומה וחלמון לא מבושל עד הסוף נוזלי כזה
זה יכול לדפוק לי את ההחזרה או לחילופין לייצר מום בעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצה
פרופ` דוד בידר07/03/2024לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יכול להיות תאומים מהחזרת עובר אחד?חן06/03/2024
שלום
האם יש אפשרות התאומים מהחזרת עובר אחד
של יום 3?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר07/03/2024יכול להיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופסטון ואסטרופם לאחר גרידהטל06/03/2024
היי
בעקבות גרידה כנראה שנפגעה לי קצת הרירית והיא דקה
קיבלתי טיפול של זריקת ovitrelle ולאחר יומיים נתבקשתי לקחת דופסטון ואסטרופם 3 פעמים ביום ל15 יום ואז לבצע בדיקת הריון (שזה גם היום שאני אמורה לקבל בו מחזור) .
אני כרגע ביום ה14 מדדתי חום השחר והחום עמד על 36.7
השאלה היא האם יש סיכוי להריון ?
או שחום השחר גבוה בגלל נטילת הכדורים ?
והאם המחזור יאחר לי בגלל נטילת הדופסטון ? או שהוא אמור להגיע כרגיל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ניתן להתנבא עדיין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה אומר??? אולי לא הריון.לחוצה מאד06/03/2024
החזרת עובר יום 3 בתאריך 25.2 לקחתי תמיכה אוביטרל פעמיים תאריך תמיכה אחרון 28.2 בדיקת בטא 4.3 ערך 59 למחרת 98 למחרת (אחרי יומיים מהראשונה) 183
האחות בבית חולים אמרה שאולי זה בכלל לא הריון...שזה מאד מאד מוקדם
מה זה אומר
איך כזאת בטא בלי הריון
אמרה שרק אחרי שאעשה בדיקה במועד שצריכה להתרחש (בראשון הקרוב 10.3) ידעו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהינתן שהזרקת אוניטרל הבדיקה עלולה להטעות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא ברמות הגבוהות של הבטא אוביטרל כבר לא משמעותי אחרי שבוע
לחוצה מאד06/03/2024אשמח לשמוע לגבי הגובה של הבטא
לפי חישוב זה כמעט חימוש במקום הכפלה אחרי יומיים (הבטא הראשון הוא 30 בטא הריון 30 בטא אוביטרל. חישבתי זמן מחצית חיים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CAH ודקסמתזון במהלך הריוןבר06/03/2024
אני מאובחנת ב CAH אשר אינו מתבטא אצלי בדבר. ונשלחתי לבדיקת 17-hydroxyprogesterone התוצאה יצאה 21 . (הטווח הוא עד 12 ) - התחלתי לקחת דקסמתזון 0.5 מ״ג ליום, ואכן נכנסתי בשעה טובה להריון, היום אני בשבוע 18 להריון שלי, נוטלת את הכדור מדי יום.
קראתי שדקסמתזון יכול לגרום לשפה וחיך שסוע
האם יש סכנה?
בנוסף, רופא הנשים שלי לא יודע לענות לי, ולא מצאתי בספרות, האם צריך לקחת את הדקסמתזון לאורך כל ההריון? אודה לתשובתך מאוד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי אין צורך ליטול בשלבים כאלו של ההיריון את הדקסמטזון למרות שמדובר במינון נמוך מאוד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר ולידו שק קטן עם נוזלאנונימית06/03/2024
שלום,
עברתי הריון מולארי חלקי באוקטובר האחרון. בטא שלילית מספר חודשים.
עכשיו בהריון חדש.
בשבוע 4 פלוס 4 עשיתי US אצל הרופא ונמצאו 2 שקים.
היום, שבוע 5 פלוס 5 עשיתי שוב US אצל טכנאית, אמרה שיש עובר אחד עם דופק ושנראה תקין. שאלתי מה עם השק השני והיא אומרת שזה אף פעם לא היה עובר אלא שק נוזל שנורמלי שיהיה בשלב זה של ההריון.
כתבה ״עדיין מעט נוזל החלל, אופייני לגיל ההריון״.
מזה אומר? האם זה המטומה? האם היה שם עובר בעבר? זה מסוכן לעובר התקין?
אשמח לתשובה,
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא נראה חריג בשלב זה,יש להמתין לביקורת נוספת לפני ספקולציות בנדון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים בשיער בשליש ראשוןרווית06/03/2024
שלום פרופ
האם ניתן בתחילת הריון לעשות גוונים?
הצבע לא אמור לגעת בקרקפת, מדובר בחומר הברה -חמצן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש לברר שהחומר אינו מכיל אמוניה ומותר בהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בשבוע 5-6 להריוןמיכל06/03/2024
שלום פרופ
האם ניתן לטוס בשבוע 5-6? מדובר בטיסה של שעתיים ל3-4 ימים שתוכננה מראש.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין בעיה אם אין סימנים של הפלה מאיימת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני טיפולים מה דעתךנויה05/03/2024
היי פרופ׳
אני אמורה להתחיל טיפולים והיום הסרתי שיער בכל באזור האינטימי באמצעות שעווה. בסיום הטיפול הקוסמטיקאית שמה באזור טלק של ג׳ונסון. קראתי שזה רעל שמכיל אסבסט ועלול חלילה לגרום לסרטן השחלות. האם מדובר על שימוש לאורך שנים? האם זה עלול לפגוע בפוריות ובסבבים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני
פרופ` דוד בידר05/03/2024לא יגרום ולא גורם לסרטן השחלות.
אסבסט קשור לסרטן הריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטא גבוהים מדי לדעתימישהי05/03/2024
שלום ראשון שעבר עובר יום שלוש באותו יום בערב תמיכה אוביטרל וביום רביעי בערב תמיכה אוביטרל גם כן
אתמול בטא 59
היום בטא 98
האם לא גבוה מדי?
ממש ממש בלחץ
סוף סוף בטא ונראה שיותר מדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי
פרופ` דוד בידר05/03/2024ערכי הבטא הם נמוכים ולא היה צריך לעשות יום אחרי יום.
יש לעשות יומיים אחרי הבטא השני כדי להגיד לך מה קורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

