מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתי הכי מוקדם בדיקת בטאנוי26/02/2024
החזרת עובר יום 3 אתמול
מתי הכי מוקדם לעשות בדיקת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי
פרופ` דוד בידר26/02/2024זה לא עניין מתי הכי מוקדם אלא צריך לעשות 12 יום אחרי ההחזרה ואז נדע מה משמעות הערך של הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב זקיקים//////ליאור26/02/2024
בת 23 ביוץ זקיק 20 עם איקקלומין פעם ראשונה שהזקיק הגיע לגודל הזה בהתחשב שיש לי מחזור סדיר בכל המעקבי זקיקים אף פעם לא הגיע הזקיק לגודל הזה האם הפעם יש סיכוי להריון ומתי אפשר לבדוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב
פרופ` דוד בידר26/02/2024צריך במקביל לעשות בדיקת דם ואם הבדיקה תואמת את הזקיק יש להזריק זריקת ביוץ, אז הביוץ יהיה אחרי 36-40 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להרות לאחר איקקלומיןנוי26/02/2024
שלום ביצעתי לאחר נטילת איקקלומין פעמיים ביום למשך חמישה ימים בדיקת יום אחרי נטילת הכדור האחרון בדיקות דם:
E2- 1497
פרוגסטרון-2.5
LH- 11.9
FSH- 5.4
במעקב זקיקים היה זקיק 18 וזקיק 20 האם זה כבר נחשב ביוץ? או שאני קרובה לביוץ? ומה הסיכוי שייקלט לפי ערכי ביוץ אלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במידה ואין כל בעיה אחרת ובהינתן שהנך סביב גיל 30והחשיפה לזרע תוזמנה היטב ,סיכוייך להיריון אינם מעפילים על 15-20% לכל מחזור טיפולי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון ביתית לאחר ההחזרהאא26/02/2024
היי
הבוקר עבר 11 יום לאחר ההחזרה
עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא שלילי. האם בהכרח לא נתפסה ההפריה הפעם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שהסיכוי להיריון הצטמצם קריטית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל שק היריון צעירליאןר26/02/2024
היי שבוע 5 כרגע, שק היריון אורך 14 ממ ושק חלמון 3
האם זהו גודל תקין לשק היריון לשלב הזה?לא גדול?
מהו גודל שק תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בשלב זה נראה תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומים? לפי רמות בטאיאמי25/02/2024
אני בשבוע 5+5 ותוצאות הבטא שלי הן 6948 IU\L
נכנסתי להריון עי טיפולי IVF והכניסו לי שתי עוברים.
האם הרמת בטא יכולה להעיד שנקלטו שתי העוברים וההריון הוא תאומים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים
פרופ` דוד בידר26/02/2024רמות בטא לא מרמזות על תאומים.
תאומים יכולים להיות בבטא נמוך או גבוה ואין התאמה מדויקת ולכן לא צריך לעשות ספקולציות ובמקום בדיקת הדם המיותרת היית יכולה, באותו היום, לעשות אולטרה סאונד ולראות האם יש 2 שקים או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנראה פיתחתי אלגיהמילי25/02/2024
שלום,
החזרה על בסיס טבעי
לקחתי בעבר קרינון אבל עכשיו יש גרד וקושי נשמתי. החזרה הבוקר עובר יום 3. אאלץ לעבור לזריקות אבל לקחתי קרינון רק היום ב12:30 אני לוקחת מאחרי החזרה גם אוביטרל כל שלושה ימים, אין סיבה מסויימת סתם ליתר ביטחון, בהריון הקודם לפני 4 שנים התחלתי קרינון בוקר ערב ובאיזה שהוא שלב החלפתי לקרינון בוקר ואוביטרל כל 3 ימיםץץ בת 43
הפעם תכננו לקחת קרינון בוקר ערב וגם זריקות. בגלל שהמחלקה סגורה אחהצ ואין לי עם מי להתייעץ, האם בסר לוותר על הקרינון בערב לקחת אוביטרל בערב וללכת ךזריקה מחר בבוקר, האם לא יוריד פתאום רמות פרוגסטרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנראה
פרופ` דוד בידר26/02/2024כאשר מחזירים עובר על מחזור טבעי, הגיוני שלא צריך לקחת שום תמיכה כי גם בהריון באופן טבעי לא לוקחים תמיכה.
היות ובטיפולי החזרת עוברים בכל זאת נהוג לתת פרוגסטרון הרי שקרינון אחד ביום זה המינון המומלץ ולא יותר. לקחת יותר פשוט לא עוזר לכלום מה עוד שגם לקחת קרינון אחד ,כנראה שגם לא צריך.
לתת אוביטרל כל 3 ימים אין בזה שום הגיון אך עליך ללכת לפי ניסיונו והמלצתו של רופא מטפל.
כך שאם פספסת או לא לקחת משהוא יום אחד זה לא הדבר שיגרום לאי הצלחת הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על ביוץ לאחר איקקלומיןקים כהן25/02/2024
שלום רב קיבלתי ווסת ב11/2 והתחלתי ב15/2 כדור איקקלומין 2 פעמים ביום למשך חמישה ימים עקב בעיית זרע קלה לבעלי ב20/2 עשיתי בדיקת דם
וLH היה 11.9
ESTRADIOL 1497
FSH 5.4
פרוגסטרון 2.5
הגעתי לרופא ב21/2 והוא אמר שיש ביוץ וגודל הזקיקים הם 18 ו20 הוא אמר לנו לקיים יחסי מין במשך שלושה ימים רצופים
השאלה שלי האם יכול להתרחש ביוץ כול כך מאחר לאחר סיום איקקלומין? זה יוצא בערך יומיים אחרי הכדור האחרון? ואחרי כמה זמן יודעים אם נקלט הריון? ומאיזה גודל מתרחש ביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ לאחר איקקלומין
קים כהם25/02/2024השאלה שלי האם יכול להתרחש ביוץ כול כך מוקדם לאחר סיום איקקלומין? זה יוצא בערך יומיים אחרי הכדור האחרון, ואחרי כמה זמן יודעים אם נקלט הריון? ומאיזה גודל מתרחש ביוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
במקום הרופא הייתי נותן בעיתוי המשוער זריקת אוביטרל כדי למצב את הביוץ למועדי החשיפה לזרע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיקקלומין
קים כהן25/02/2024האם עכשיו זה מאוחר מדי כבר? ומה הסיכוי שיכול להיתפס הריון גם ללא זריקת אוביטרל? הרי 2 זקיקים הגיעו ל18 ול20
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ראי תשובתי בהמשך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעות במינוני תמיכה והחזרהאני25/02/2024
שלום.
ביום שני ה19.2 היתה לי החזרה של עובר טרי. הרופא נתן תמיכה של 3 אוטרוגסטן 3 פעמים ביום (900 מג) ו2 אסטרופם.
טעיתי ולקחתי רק כדור אחד 3 פעמים ביום (זאת אמרת רק 300 מג של אוטרוגסטן ליום).
עליתי על הטעות שלי רק אתמול ה24.2.
האם זה אבוד? להפסיק תמיכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כלל לא עבוד בכל מקרה מדובר במינונים סופר פיסיולוגים כל שלא נגרם כל נזק
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור ובדיקת דם שליליתמורן24/02/2024
שלום, אני בת 35, מנסים להכנס להריון 3 (ב 2 הראשונים נקלטתי מהר מאוד) אני באיחור של שבועיים (3 בדיקות ביתיות שליליות ובטא קטנה מ 3) עדיין לא הגיע המחזור שבדרך כלל ממש סדיר, קניתי ערכות ביוץ וגם הן מראות שאין ביוץ, מה הסיכוי שזה בכל זאת יכול להיות הריון? אחרת איזה עוד סיבה יש לאיחור כזה גדול וגם בלי ביוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האפשרות היחידה שהביוץ מסיבה כלשהי התעכב והתרחש רק לאחרונה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני שקים היריון צעירליאור24/02/2024
היי דר ,בשבוע ארבע פלוס 3 ימים ראו באולטרסאונד שני שקים .. אחד גדול ואחד קטן יותר,שניהם ריקים מתוכן ... רציתי לדעת האם תמיד בתאומים יש אחד יותר גדול?ובנוסף מה הסיכוי שאחד מהם לא ייספג?קוראת הרבה על
תסמונת התאום הנעלם ובלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מוקדם להתנבא והייתי ממתין לבדיקה לפחות בעוד שבוע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הריון מולארי חלקיאנונימית24/02/2024
שלום,
עברתי הריון מולארי חלקי והפלה באוקטובר.
שלושה חודשים ביטא שלילית.
אני בהריון שוב, היום בדיקת הריון ביתית חיובית.
מה הסיכוי להריון מולארי חלקי שוב?
והאם יש לי דרך לבדוק את זה מעכשיו?
ושאלה נוספת- המעקבים של ההריון החדש צריכים להיות שונים בגלל ההיסטוריה שלי?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזקה על הרופא שלך שיבצע מעקב צמוד אחרי ערכי הביטה והאולטרסאונד כדי חשלול הישנות של התופעה העלולה להימצא אצלך בשכיחות מעט גבוהה יותר מכלל האוכלוסיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון ביטא
אנונימית25/02/2024שבוע 4 פלוס 2
ביטא 290
האם נחשב גבוה? יש מה לדאוג ששוב הריון מולארי חלקי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית 5 מ"מ זקיק 17 אוביטרליעל23/02/2024
בת 36,
היום, שישי, יום 9 למחזור, זקיק 17, רירית 5 מ"מ, אסטרדיול 515, פרוגסטרון- פחות מ0.8, lh- 4.5,
Fsh- 2.8.
מתי הביוץ לדעתכם? אמרו לי להזריק אוביטרל בשישי בערב ובראשון בבוקר הזרעה.
הזרעה על בסיס טבעי, פלוס דקסמטזון.
פעם קודמת הזרעה בלי כלום היתה רירית 6.9, זקיק 17, אסטרדיול 750 ולא הצליח. עכשיו רירית 5. לא עשיתי כלום ברחם אגב.
הפעם עם רירית כזו ואסטרדיול כזה יכול להצליח?
יש מצב שהיא תגדל עוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית
פרופ` דוד בידר23/02/2024אני הייתי חוזר על בדיקות ביום א. הרירית עוד דקה ולא ברור לי למה נתנו על זקיק 17 אוביטרל ולא חיכו לתנאים טובים יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש אפשרות שההריון תקין?א23/02/2024
עברתי החזרה של בלסטוציסט יום 5 (טיפול ראשון שלי, ברקע הפלה וילדה אחת בבית)
עשיתי בטא 9 ימים אחרי ההחזרה (כביכול יום לפני שאמורה להגיע הוסת)
בטא 62
פרוגסטרון 68
אסטרדיול 1366
בשני ההריונות הקודמים הבטא היתה מעל 400 בשלב הזה
עשיתי היום שוב בטא ויצא 111
יכול עוד להיות שההריון תקין? למרות שלא היתה הכפלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר23/02/2024לפי התוצאה של הבטא השניה ההריון לא מתפתח טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עובר כאבי מחזורשי....23/02/2024
כאבי מחזור חזקים
ההחזרה בוצעה יום חמישי שעבר 15.02.
האם הכאבים תקינים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היזרה
פרופ` דוד בידר23/02/2024לא צריכים להיות כאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

