מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פונדקאות וסוגי דםליבי05/03/2024
היי,
לתורמת ביצית שלנו סוג דם a- לבעלי O+ ולפונדקאית ab+
אשמח לדעת אם השילוב הזה יכול לפגוע בהשרשה ?
אודה לתשובה במהרה כי החזרה תהיה שבוע הבא
למה לשים לב במהלך ההריון שיכול אם בכלל להות בעיה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא פוגע
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המטרה של אטבטרל בהחזרת מוקפא על בסיס טבעימירי04/03/2024
ביום שישי הקרוב מתוכננת החזרה של עובר בלסטוציסט מוקפא , הפרוטוקול היה על בסיס ביוץ טבעי, ביום הרביעי הזה זאת אומרת יום 3 מהביוץ אמרו לי להזריק מזרק שלם של אובטרל, מה מטרתו אם כבר היה ביוץ? איך זה בדיוק עוזר לעובר להיקלט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה
פרופ` דוד בידר05/03/2024אוביטרל זה הורמון ה LH. הורמון זה גורם לביוץ ואז הזקיק לאחר ביוץ נקרא גופיף צהוב שמפריד ,גם, את הורמון הפרוגסטרון .
יש רופאים שנותנים את האוביטרל ל״תמוך״ בגופיף הצהוב.
לדעתי זה לא עוזר בכלום, אך כמובן יש חילוקי דעות בין הרופאים,, וכל אחד ממליץ מה שממליץ לפי ניסיונו לאורך השנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאילה לגבי סיכויי קליטת העוברמירי04/03/2024
שלום, מדובר על החזרת מוקפא בן 6 ימים שהתפתח לבלסטוציסט, בהנחה שהרירית טובה תלת שכבתית, החזרה על בסיס ביוץ טבעי + תמיחה של אנדומטרין,
השאלה האם יש תועלת לקחת יום מנוחה מעבודה, לנוח או לעשות משימות בית באיטיות, אם הבנתי נכון חשוב שהסביבה ברחם תהיה מתאימה ועובר תקין גנטית האם יש עוד דברים שמשפיעים על הקליטה?
פעמיים החזרות לא צלחו, זאת תהיה החזרה שלישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר05/03/2024הדבר הכי חשוב הוא גילך שלא ציינת.
ואין דברים נוספים שמשפיעים על הקליטה אלא איכות ותקינות גנטית של העובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בטא לאחר 13 יום מההחזרהדנית04/03/2024
שלום.
ביצעתי בדיקת בטא 13 יום לאחר החזרה - התוצאה התקבלה 898.
הוחזר עובר אחד של יום 5.
האם התוצאה תקינה ולא גבוהה מדי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות
פרופ` דוד בידר05/03/2024תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לכך - תוצאות הכפל בטא
דנית06/03/2024שלום.
הכפלת הבטא בבדיקה היום (הקודמת הייתה ביום שני) היא 2490. האם תקין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר07/03/2024בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לתאומים עם לטרזולרונית04/03/2024
שלום, בת 39, עם מחזור סדיר
מטופלת בלטרזול, שני כדורים בימים 3-7
נצפו שני זקיקים בגודל 17
אמורה להזריק אוביטרל ולתזמן יחסים
מה הסיכוי להיריון תאומים? אם לא מעוניינים בתאומים, והביוץ סדיר- האם לטרזול הינו טיפול יעיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכויים
פרופ` דוד בידר05/03/2024הסיכויים לתאומים קטן ביותר אך קיים להבדיל מזריקות הורמונליות.
גם הגיל משחק תפקיד והסיכויים של לתאומים, במקרה זה, קלושים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להשכלה כללית אשמח לדעתהילי04/03/2024
אני יודעת שבטא מכפילה את עצמה כל יומיים זאת אומרת שהיא מכפילה את עצמה פי 1.5 אחרי יום או שהיא לא משתנה אלא רק אחרי יומיים
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להשכלה
פרופ` דוד בידר04/03/2024הוא שני צריך להיות יותר מפי שתיים מהראשון, אז זה מראה על סיכויים גדולים להריון שיתפתח.
אם נבדוק יום אחרי יום יהיו תוצאות שונות ולא בדיוק פי כמה שאת כותבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה משמעות הבטא הזאת?עדי04/03/2024
שלום, בראשון שעבר החזרת עובר יום 3.
לקחתי בלילה תמיכה אוביטרל (ביום ההחזרה), ברביעי בבוקר היה בטא 71. לקחתי אוביטרל תמיכה נוסף ואחרון ברביעי בלילה. היום בבוקר בטא 59.
האם מעיד על הריון? לפי חישוב זמן מחצית חיים (שמתאים לתוצאה ברביעי) בטא צריכה להיות בסביבות 30..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה
פרופ` דוד בידר04/03/2024העובר נקלט אך הפסיק להתפתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיזוף מלאכותי בתחילת הריון מותר?רוני03/03/2024
שלום פרופ
גיליתי שאני בהריון צעיר
האם מותר להשתזף במכונת שיזוף לקראת אירוע?
מצד אחד הבנתי שהקרינה לא חודרת, אך מצד שני עדיין מעלה חששות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שייזוף
פרופ` דוד בידר04/03/2024רצוי שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים וערכי בטאאנונימית03/03/2024
שלום,
אני בשבוע 5 ונצפו 2 שקי הריון.
בטא מכפילה את עצמהכל יומיים. האם כך צריך להיות גם בהריון תאומים?
האם יש לצפות לעליה פי 4 כל יומיים ואם העליה היא רק פי 2 יתכן שמשהו לא תקין עם אחד מהם?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ` דוד בידר03/03/2024לא בודקים בדיקות דם לאחר שראו שני שקים או אחד ברחם.
בדיקת דם לא מדויקות בחיזוי תקינות ההריון. וכל מה שכתבת הוא לא ככה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 11 יום מהחזרת עובר יום 6מיה03/03/2024
שלום רב,
11 יום לאחר החזרת עובר קפוא יום 6, לאחר ניתוח טסה- זרעים בתנועה. עובר bb
2 החזרות קודמות היתה בטא חיובית שהחלה לרדת ופרוגסטרון נמוך.
אני בת 38 עוד רגע ועל פניו הכל תקין חוץ מהגיל.
2 בדיקות שתן ביתיות שליליות (1 מהיום בצהריים, ואחת מיום שישי בבוקר)
מקבלת אנדומטרין 3 פעמים ביום וזריקות פרונטוגסט כל יומיים.
מחר הבטא (12 יום מההחזרה), אך מתארת לעצמי שסביר להניח שהתשובה בבדיקת הדם לא תפתיע, נכון?
תודה מראש 🙏* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 11
פרופ` דוד בידר03/03/2024נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית בטא אחרי יומייםזמ03/03/2024
השראת ביוץ בעזרת לטרזול, ביוץ משוער ב18.2, בדיקת בטא ב29.2 היתה 18
בדיקת בטא היום (3.3) 36, הרופא אמר שהעליה לא כמו שהיה מצפה ושאעשה בדיקה נוספת בעוד יומיים. למה העלייה לא טובה? לא אמורה להיות הכפלה בערך כל יומיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה
פרופ` דוד בידר03/03/2024ההריון לא מתפתח טוב. צריך להמשיך מעקב בטא ולהחליט לפי התוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי יתרחש הביוץ לפי בדיקותמירי03/03/2024
שלום, זקיק 22, רירית 13, אסטרדיול 780, פאוגסטרון 8.6, lh-35,אלו הבדיקות מהבוקר 3.3.24, הזקיק עדיין בשחלה.
מתי יהיה הביוץ?
וכמה זמן הביצית יכולה לשרוד בחצוצרה? (הכוונה מתי לקיים יחסים)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי
פרופ` דוד בידר03/03/2024לפי בדיקת הפרוגסטרון הביוץ היה כבר לפני כיומיים בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ ומחזור אחרי מירנהשושי01/03/2024
שלום,
אני בת 33 עם שני ילדים בבית.
הוצאתי התקן מירנה אחרי חמש שנים שבמהלכן לא קיבלתי מחזור. לאחר כחודש אחרי הוצאת ההתקן המחזור עדיין לא הגיע.
הרופאה עשתה לי אולטרסאונד ואלו הממצאים:
שחלה שמאל: נצפה מבנה צלול מאורך 14x5 מ״מ לא נצפו זקיקים קטנים בנוסף.
שחלה ימין: נצפה גופיף צהוב 15x19 מ״מ + מבנה צלול 23x15 מ״מ + זקיקים קטנים
עובי רירית הרחם 5.4 מ״מ
הבנתי מהרופאה שאין סיכוי שנכנסתי להריון החודש בגלל עובי הרירית.
האם עדיין בעובי רירית שכזה ניתן לקבל מחזור?
ומתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לעיתים עד להתאפסות הורמונלית של המערכת ההורמונלית יכלים לחלוף אפילו מספר חודשים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי צריך להתרחש הביוץ?קטי01/03/2024
שלום, אסטרדיול 800, prog-1.7, lh-8.7, זקיק 21, רירית 9, מתי אמור להתרחש הביוץ?
הרופא רוצה לנסות טבעי בלי אובטרל, הזמינו אותי לבדיקות מעקב ביום ראשון.
אני יכולה לפספס את הביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להערכתי הביוץ בטווח של יומיים מהבדיקה שבצעת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר החזרה מתרומת ביציתמיטל01/03/2024
לפני 8 ימים עשו לי החזרה מתרומת ביצית, עובר יום 5.
מאז לא היו לי שום סימניים פיזיים, לא רגישות בשדיים, לא התכווצויות.ממש כלום. האם זה אומר שההריון לא השתרש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא אומר כלום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי02/03/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

