מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום צריכה עזרה בבקשההלנה23/02/2024
שלום ,רציתי בבקשה לשאול אני לוקחת דיאה זה מעלה לי את הפרוגסטרון ואני לפני טיפול נוסף האם מומלץ להפסיק ליטול את הדיאה לפני התחלת הזרקת הורמונים ?
ובנוסף נתנו לי סטרואידים להורדת הפרוגסטרון ויש לי חשש שהפרגסטרון יעשה לי נזק להשרשה
תודה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` דוד בידר23/02/2024בטרוארים לא מורידים פרוגסטרון ו דירה לא מעלה פרוגסטרון.
כבר עניתי לך קודם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה
הלנה23/02/2024אני בת 40 לפני שנטלתי את הdeha הכל היה תקין אחרי שהתחלתי לטול את deba עלה לי הפרוגסטרון ל4 ביום השני של המזור זה מה שהרופא אמר לי ונתן לי לשתות דקטמזון להורדת הפרוגסטרון .
אז מה כן אפשר להוריד את הערך של פרגסטרון כי הבנתי שזה לא טוב שהסיכוי נמוך להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
פרופ` דוד בידר24/02/2024ה deha , לדעתי לא מועיל לכלום. דקסמטזון לא עוזר לכלום , ולדעתי שתי התרופות מיותרות.
אך על כל אישה שבוחרת רופא צריכה ללכת לפי הדרך שבה הוא בוחר ללכת, ולהבין את הטיפולים שהיא מקבלת.
יש חילוקי דיעוצ בין רופאים בסוגים שונים של טיפולי פריון.
אני לא חסיד של הטיפול שאת מקבלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
הלנה24/02/2024תודה רבה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחים להיכנס להריוןדוא״ל23/02/2024
היי, לפני תשעה חודשיים עברתי הפלה בפעם השניה בחודש החמישי להריון לידה מוקדמת עם צירים והתקצרות צוואר הרחם, מנסים להיכנס להריון במשך 7 חודשיים ללא הצלחה בדיקות שאומרות שהכל תקין הווסת מתחילה להתמעט ולהתקצר ליומיים
בגדול די מתיש ללכת לכל כך הרבה רופאים שאומרים הכל תקין מבדיקה של שניה וחצי
מה אפשר לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
פרופ` דוד בידר23/02/2024את צריכה ללכת לרופא אחד בלבד , שאת סומכת עליו,שיבדוק את מכלול הבעיות. להבין למה הפלת פעמיים ומה הסיבה שמונעת ממכם הריון.
רק לפי מה שכתבת אי אפשר לתת לך עיצות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מבקשת עזרההלנה בגייב22/02/2024
שלום,
מנסה להבין משמעות של פרוגסטרון גבוה (4) ביום השלישי של המחזור [נוטלת דיאה ] האם צריך להפסיק את הנטילה של הדיאה.
הבנתי שזה לא תקין וצריך להוריד. לכן הרופא נתן לי דקסמטזון סטרואידים להורדת הערך
חוששת שזה יפריע לשאיבה ובהמשך להשתרשות.
ובכלל מה זה אומר הערך הזה?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` דוד בידר23/02/2024לא כתבת כמה פרוגסטרון יש, ובכלל היה צריך לראות את כל הפרופיל ההורמונלי.
הטיפול שאת מקבלת לא מוריד פרוגסטרון.
אולי זה בגלל גיל מבוגר שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון צעיר בדיקות ושאלותשרה22/02/2024
שלום דר בהיריון צעיר במעקב בטא ופרוגסטרון עקב הפלה בעבר כמה שאלות: 1.הבטא בהתחלה הכפילה את עצמה פי 4 כל יומיים כרגע אני בשבוע 4+3 עם בטא 6300 וראו באולטרסאונד אתמול 2 שקים ריקים מתוכן כרגע-אחד יותר גדול ואחד יותר קטן,רצתיי לשאול האם זה נורמלי בטא כזו לשבוע היריון הזה עם שני שקים?מה הסיכוי שיתפתח השק הקטן ? בהתאם לבטא 2. הפרוגסטרון התחיל מאוד גבוה 58 כרגע ירד ל44 , האם הגיוני?יכול לרמז על הפלה? 3. לפי הבטא והכפלות ממה שאני מחשבת הבטא שבוע הבא אמורה להיות מעל 50,000 זה הגיוני בשבוע 5 עם שני שקים?יכול להיות הריון מולארי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ` דוד בידר23/02/2024אין צורך לעשות כל הזמן בדיקות בטא מעבר ל2,3 הראשונות כי הן לא אומרות כלום ויש להתרכז במעקב אולטרה סאונד. אין צורך להיכנס לספקולציות אלא לחכות בסבלנות מה יראה האולטרה סאונד.
פרוגסטרון 60 או 40 זה אותו הדבר ולא מעיד על כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכפלת בטא לא תקינהאנונימית22/02/2024
היי ד״ר,
הריונות ספונטניים
בחודש דצמבר עברתי הריון כימי
כעת עשיתי בדיקות בטא ואלה הערכים
14/02 בטא 111
18/02 בטא 216
20/02 בטא 292 פרוגסטרון 47.2
22/02 בטא 353 פרוגסטרון 29.4
איןהכפלה כל יומיים וערך הפרוגסטרון ירד הבנתי שאם אין הכפלה מדובר בהריון חוץ רחמי או הפלה
מה הלאה?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכפלה
פרופ` דוד בידר22/02/2024בשלב זה יש לעקוב אחרי הבטא ולנהוג לפי התוצאות. אם הבטא עולה יש לחפש היכן השתרש ההריון.
אם יתחיל לרדת כל העניין יסתדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון, מה אפשר לעשותחן22/02/2024
שלום,
החזרה ביום ראשון על בסיס מחזור טבעי בת 43 מוקפאים מהעבר.
התחלתי קרינון כי נשאר לי 2 קופסאות ולא ידעתי שיש חוסר
השתמשתי בהריון קודם בקרינון
לוקחת גם אוביטרל כל 3 ימים אחרי החזרה
אין ומהבנתי לא יהיה בעתיד הקרוב לא יודעת אם בכלל
ניסיתי אנדומטרין
זה גרם לי לדמם אחרי שמונה ימים או שבעה (לפני שהתחלתי היה אחרי 14 יום), לא יודעת למה
אני חוששת שגם אוטרגסטון היה בעייתי
אני אלרגית להרבה דברים, מאד חוששת מזריקה בטח אחרי החזרה (אסטרופם אלרגית לא יכולה לקחת וגם את הפיורגון לקחתי עם טלפסט)
האם ישנם חלופות נוספות?
מה אפשר לעשות?
כמו כן ראיתי מאמר שאומר שסיכוי ההשתרשות עם קריון נמוך יותר, האם המדגם הנלקח מייצג, נראה הבדל משמעותי, האם יש לסמוך על התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
פרופ` דוד בידר22/02/2024קודם כל אוטרוגסטן הוא טוב מאוד.
למעשה ,במחזור טבעי, גם ללא תמיכה ההריון צריך לתפוס.
הטיפול לא צלח בגלל התמיכה אלא בגלל העובר.
הוסת שקיבלת אחרי 8 ימים היא כי לא נקלט ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליטת החזרת עוברים קפואים .....דלית22/02/2024
שלום ,
עשיתי החזרת עובר ,
מחזור אחרון 31.01.24
החזרה נעשתה ב20.02 עקב טעות שהיה במזכירות
במקום החזרה ב19.02
עובר יום 3 על בסיס מחזור טבעי
אוביטרל ביום רביעי 14.02 והחל מה16.02 3 פעמים דופסטון ופעמיים ביום נרות ואגינליות בוקר וערב.
האם העובר יכול להקלט ? זה לא מאוחר מידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרת
פרופ` דוד בידר22/02/2024העובר שהוחזר ב 20 זה בסדר, זה לא מה שימנע קליטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חישוב שבוע הריוןסוזאן22/02/2024
וסת אחרונה 04.01.24 החזרה ב 23.01.24 , ( אחרי 5 ימים ) .
איך מחשבים שבוע הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב
פרופ` דוד בידר22/02/2024מחסירים מיום ההחזרה 19 יום וזה יצא, במקרה, כמו הוסת האחרון שלך ולפי זה מחשבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי ליטול תמיכה לפני החזרהטל22/02/2024
החזרת עובר יום שלוש בראשון בבוקר
האם לקחת תמיכה לפני או אחרי ההחזרה (וגינלי)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי
פרופ` דוד בידר22/02/2024אחרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר בעיות - הריוןשואלת22/02/2024
שלום,
אני בת 32 ומנסה להכנס להריון.
מצאו אצלי שרירן בגודל 4.8 ס״מ - בדופן קדמי ימין, בולט 30 אחוז לחלל הרחם ודוחק את הרירית.
ממה שהבנתי הוא מפריע לקליטה ולכן צריך להוציא בלפרוסקופיה.
בנוסף, בבדיקות שביצעתי מצאו שיש מראה פוליציסטי / ריבוי זקיקים קטנים.
בחודש שעבר כשהיה לי ביוץ וביצעתי מעקב זקיקים הזקיק היה 20 מ״מ ועובי רירית 14 מ״מ.
הרירית דקה בימי הווסת ומתעבה עד לביוץ ואז מגיע לעובי הזה.
האם הרירית לא עבה מדיי?
האם זה גם יכול להוות בעיה? ומה הפתרון לכך?
האם באמת שרירן שבולט לחלל ודוחק את הרירית מפריע? והאם לא ניתן לטפל בו בהיסטרוסקופיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר
פרופ` דוד בידר22/02/2024שרירן ניתן לטפל בהיסטרוסקופיה.
רירית 14 זה בסדר
לא ציינת מה הסיבה שלא מצליחה להרות לפני שאת עושה פעולות כירורגיות כלשהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שואלת22/02/2024תודה רבה על המענה המהיר.
עשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי ביום ה-3 למחזור ונמצא שהורמון הביוץ הוא גבוה (10.8) ויחד עם זה שמצאו ריבוי זקיקים בתחילת הווסת נאמר לי שיש גם בעית ביוץ שניתן לטיפול עם לטרוזל.
החודש לדוגמא, לא היה ביוץ (בדקתי במעקב זקיקים וגם לא הרגשתי אותו) אבל כן הגיעה הווסת בדיוק בתאריך שהייתה צריכה להגיע.
כל חודש יש לי ווסת ואם יש עיכובים מדובר בימים בודדים (עד 5 ימים).
אבל, בגלל אותו שרירן, שהוסבר לי שנמצא 30 אחוז בחלל, ודוחק את הרירית, נאמר לי שעם שרירן כזה הסיכוי לקליטת הריון נמוך ומומלץ להסירו.
בנוסף, אמרו לי שעדיף להוציא בלפרוסקופיה ולא היסטרוסקופיה מאחר וזה יכול לקחת מספר פעולות ולא בודאות שיצליח לצאת בדרך זו ולכן עדיף לפרוסקופיה.
אני מאוד חוששת ולא יודעת מה לעשות?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר22/02/2024קודם כדאי לנסות להרות כי יש נשים שכן בהריון עם שרירן לפני שיעשו לך ניתוחים וסיבוכים.
מיומה שבולטת לחלל, הוצאתה נעשית בהיסטרוסקופיה ולא לפרוסקופיה.
מיומה כזו יכולה לגרום להפלה אם העובר משתרש במקום של המיומה.
אני מציע לנסות להרות בעזרת זריקות של הורמונים בתקווה שהזרע תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין קרינון בכל הארץ!!!מור21/02/2024
צריכה להתחיל מחר בוקר ערב (לא מסתדרת עם פרוגסטרונים אחרים) ואין ולא באמת יודעים מתי יהיה
מה עושים?
אין כבר אף אחד בבית חולים וגם לא מחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניתן למצוא אלטרנטיבה דרך הפה,בנרות וגינליות או בזריקות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי21/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פרופיל הורמונלי (חדש לשחלות פולוציסטיות) בת 26KK21/02/2024
שלום. האופנתי על ידי הרופאת עור לבדיקת פרופיל הורמונלי מחשד לשחלות פולציסטיות כתוצאה מאקנה עקשן שלא עובר משום טיפול , ולפני ניסיון לטיפול ברואקוטן.
אציין שאני לא מרבה ללכת לרופאי נשים כיוון שאני לא מקיימת יחסים . הלכתי פעמים בודדות בגלל מחזור לא סדיר , ופעם אחת נבדקתי בלית ברירה בגלל שהיה לי חשש כבד ששכחתי טמפון .. בבדיקה הרופא לא ציין שהייתה איזושהי בעיה ובטופב ביקור היה רשום שהכל תקין ורירית דקה (הייתי דיי לקראת סוף המחזור).
בכל אופן אשמח שתסתכל על התוצאות שלי ותגיד לי אם יש משהו לא תקין גם מבחינת פיריון ביחס לגיל שלי . והבנתי שהבדיקת דם צריכה להתבצע שעתיים אחרי קימה אבל הרופאה לא ציינה את זה בפנים והייתי ערה פחות משעה לפני הבדיקה . (אם זה משפיע על התוצאות)
ואני צריכה גם לעשות אולטרסאונד והבנתי שיש אפשרות לעשות אולטרסאונד חיצוני כדי לבדוק את השחלות ?
122 pmol/L ESTRADIOL (E-2)
7.64 nmol/L 17-OH-PROGESTERONE
11.00 IU/L LH
8.00 IU/L FSH
3.9 nmol/L PROGESTERONE
1.80 nmol/L TESTOSTERONE- TOTAL
5>
BHCG QUANT.PREG.
10.20 µmol/L DHEA SULPHATE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנתונים ההורמונלים+ בדיקת אולטרסאונד עשויים להצביע על אפשרות של שחלה פוליציסטית שנין לטפל בהן בגלולה ייעודית שעשויה להטיב איתך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי21/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז הבדיקה שלי לא תקינה ?
KK21/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הדברים מדברים בעד עצמם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי23/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרו ומחיצה קטנה ותמוההמיטל21/02/2024
שלום,
ילדתי לפני כמעט 3 שנים, אחרי הזרעות שלא צלחו ואחרי כישלון אחד של IVF
ניסיתי מאז 2 החזרות של 2 מוקפאים (יום5 ויום 2) שלא צלחו
עשו הסטרו שאמרו שאם ימצאו בעיה ישנו את ההיסטרו מאבחנתית לטיפולית בהיסטרו אמר הכל תקין יש איזו מחיצה קטנה אבל לא עשה שום טיפול. יום לפני נעשה אולטרסאונד תלת מימדי בו נאמר שהכל תקין.
חוזרת להחזרות כרגיל לדברי הרופאה שאמרה שאם האולטרסאונד תקין אז אין בעיה, האם עלי להקשות בעניין או שאפשר לחזור להחזרות
ההיסטרו לא הפך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה לי שאין לכך משמעות קלינית במיוחד לאור העובדה שהרית בעבר והיה מהלך היריון תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי21/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו כמות של פרוגסטרון נכון לקחת לאור ההשלכותשובי21/02/2024
שלום, בעבר אנדומיטרין ודומיו גרמו לדימום אחרי 8! ימים מביוץ.
הרגיל היה אחרי 14 יום ואחרי השימוש בנ"ל התקצר משמעותית
בהריון שהצליח לקחתי קרינון בוקר ערב ובשלב מסויים בגלל קושי (לא זוכרת מתי) החלפתי לקרינון בוקר ואוביטרל כל שלושה ימים.
עכשיו מנסיה שוב, המליצו לקחת קרינון בוקר ערב, ואוביטרל כל שלושה ימים אחרי החזרה.
כמות הפרוגסטרוןן הזאת פוט גומרת אותי, אין לי כוח לכלום, ממש קושי בתפקוד. אני יכולה לשאת סבל, השאלה אם זה לא פוגע בסיכוי להריון. הגוף שלי נוטה לא לתפקד במצבי סטרס, אני עם קומפלקס פוסט טראומה וניכר שכל תחושה של הגוף של מצב לחץ הוא פשוט נכנס למצב של השרדות (למשל מאבדת מהמשקל קילו וחצי מפסיק מחוזר, נושר שיער בטרוף ועוד)
האם לקחת בוקר ערב עד ההחזרה ואז להחליף לקרינון אחד ואוביטרל האם השינוי ברמות הפרוגסטרון יכול להזיק? זה לא משנה ועדיף כמות גבוהה? האם לקחת דופסטון? קשה לי יותר עם פרוגסטרון לא מקומי
מתנצלת על השאלה הארוכה ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המלצתי שתפעלי לפי הוראות הרופא המטפל המכיר היטב את הנתונים שלך ולכן המיתווה לך טיפול ייעודי מתאים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי21/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדומטרין לאחר החזרת עוברעינת20/02/2024
שלום רב ,
היום החזרתי עובר , הונחתי להמשיך להשתמש באנדומטרין עד לתאריל בדיקת הדם .
האם הנרות לא עלולות לפגוע בעובר .??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטרין
פרופ` דוד בידר20/02/2024לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

