מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינוי צבע שיעררויטל20/12/2012
עור פני שחום צבע שערי בלונד צבוע מיבנה פני עגולים אני רוצה לצבוע לחום אך פוחדת שלא יתאים לי מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי צבע שיער - תגובה
רוני חתוכה20/12/2012שלום רב
בראש ובראשונה גשי לייעוץ עם בעל מקצוע עם מעוף שיודע ומבין כימייה והתאמת הגוון לעור פנייך וכל מכלול הדברים,
שנית את יכולה להתחיל עם פסים בגוון חום כדי לשבור את הבלונד אך לא לגמרי וככה לאט להתחיל ולהבין אם לשנות את הגוון או לא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת יוקו או CHI ?רחלי16/12/2012
יש לי שיער צבוע חום שחור, ( עם הרבה לבן עקשן) גלי ונפוח.
1.איזה סוג עדיף לסוג שיער זה, יוקו או צ'י ? מה בריא יותר?
2. איזה מהם הוא חדיש יותר?
3. האם שני הסוגים הם קבועים.
יצאתי כבר מבולבלת וקשה לי להחליט.
אודה לתשובה
יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת יוקו או CHI ? - תגובה
רוני חתוכה16/12/2012שלום רחלי..
חשוב לי להבהיר שלא את סוג ההחלקה את מבקשת אלא את האבחנה הנכונה...החומר הינו ביד היוצר כך שגם עם ההחלקה הטובה ביותר ניתן להרוס את שיערך לכן חשוב מאוד ללכת לבעל מקצוע שיתאים את ההחלקה הנכונה עבורך לתוצאה המושלמת והמבוקשת ללא כל בלבול מצידך...את כל השאר תני למישהו מקצועי שתבחרי לעשות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלה או הדיימת שיעריעל12/12/2012
הייתי רוצה לדעת מה דעתכם מה עדיף?
והאם אתם עושים הדמיית שיער?
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שיער מאוד יבשלילך12/12/2012
לבתי בת ה-10 יש שיער יבש מאוד קשה נפוח ובאזור הקדמי גם מקורזל.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מאוד יבש - תגובה
רוני חתוכה12/12/2012ניתן לבצע טיפול שיקום באמצעות החלקה במטרה להפוך את את השיער לבריא ואיכותי ולאו דווקא חלק אך חייבים לראות את הטקסטורה של השיער לפני ואז מחליטים איך להפוך את השיער ליעד המבוקש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש מאוד
נינה16/12/2012בשום פנים ואופן לא לעשות החלקה ועוד לילדה בת -10 !!!! את צריכה לטפל לה ביובש במסכה טובה ואיכותית עדיף ורצוי את של קרסטס מסדרת נויטריטיב ושמפו של קרסטס בן סטין 2 ואחת לחודש להזין לה את השיער באמפולה לשיער יבש. את תראי שיהיה לה תוצאות מדהימות! היובש יפסק! והשיער יהיה רך כמשי ומבריק ומדהים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש מאוד - תגובה
רוני חתוכה16/12/2012קודם כל מניסיון רב שלי אין כל קשר לגיל,ומאחר והנושא מבוצע על בסיס קבוע ומידע אישי ומדעי, ואם שיער הינו לא אסתטי ניתן לתקנו ללא כל סכנה בריאותית כלל...החלקה יפנית הינה בישול חומר בצורה נכונה ומבוקרת על שיער,ושיער פששוט ממשיך לגדול ולהיגזר כרגיל...מבחינה בריאותית שוב, אין כל בעיה ושינוי מבנה השיערה לתמיד ולנוחיות מירבית ללא כל מיני התחייבויות יתרות למוצרים ייעודיים ובטח לא לילדה בת 10 שכל מה שהיא רוצה זה שיער יפה ללא כל מיני קרמים ושטויות על הראש...וללא כל קשר חשוב תמיד לטפח כערך מוסף ולא כדבר הבסיסי המדובר כאן...מסכים לומר שאסור בצכלית האיסור לבצע החלקה ברזילאית לשום גיל...לכל השאר אין בעיה בתנאי שיודעים לעשות זאת נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לקצוות למטהאנה11/12/2012
איך קוראים בעברית ובאנגלית לתספורת הזאת (לא מדורגת) לשיער ארוך קצוות לא ישרות רק מלמטה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לקצוות למטה - תגובה
רוני חתוכה11/12/2012שפיצים בקצוות... מקווה שעזרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה עזרת לי המון רק והמילה באנגלית?
אנה11/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה עזרת לי המון רק והמילה באנגלית? - תגובה
רוני חתוכה12/12/2012Hair spokes זאת המילה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני מנטרלת צבע זהב כתום מהשיערטל11/12/2012
צבעתי לחום זהב , ורואים ממש כתום כמו חלודה ממש מכוער
בקיצור ניסיתי לצבוע לצבע כהה יותר כדי שלא יראו את הכתום הזה
וזה לא עוזררררררררררר עדין יש את הגוון הכתמתם הזה איך להעלים אותו ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך אני מנטרלת צבע זהב כתום מהשיער - תגובה
רוני חתוכה11/12/2012שפיצים בקצוות...מקווה שעזרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני מנטרלת צבע זהב כתום מהשיער - תגובה
ארז שרביט31/12/2012הי טל
קודם כל, הגוון נובע מבחירה לא נכונה של הגוונים בזמן הצביעה.
כרגע אני מציע שתגשי למעצב שיער שיבצע אבחון למצב ולפי אבחון נכון יוכל גם לטפל בגוון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע והחלקהיעל10/12/2012
שלום, השיער שלי בצבע חום כהה נוטה לשחור, אם כי יש מעט גוון אדמדם בשמש. בעבר צבעתי אותו הרבה, אך לא עשיתי זאת ב 6 הנשים האחרונות והוא טבעי.
אני מעוניינת להבהיר אותו מעט לחום בהיר, במינמום נזק. איזה גוון עליי לבחור, האם כדאי לי להשתמש צבע ללא אמוניה? (יש לי ממש טיפונת שיער שיבה)
שאלה נוספת- אם אני רוצה לעשות החלקה יפנית בעתיד, כדאי לצבוע לפני או אחריה?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע והחלקה - תגובה
רוני חתוכה11/12/2012שלום יעל
ראשית קודם כל מבצעים את ההחלקה על שיער טיבעי ובריא ורק לאחר מכן ניתן לצבוע על שיער חלק ואיכותי...ניתן לצבוע כרגיל ולא להבהיר חלילה את השיער ללא כל נזק כמובן בצבעים איכותיים ולגוון מושלם על שיער כמו שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרת קשר סבוך מאודיפית09/12/2012
שלום הילדה שלי בת 12 חפפה אתמול את השיער ונוצר לה קשר מאוד סבוך. כאילו כל השיער האסוף שהיה לה נותר כמקשה אחת ולא ניתן לפרק אותה בשום אופן. יש לה שיער מתולתל שנוטה להיות עם הרבה קשרים. כיצד ניתן לשחרר את הבלאגן על הראש שלה. הילדה כבר נואשת ורוצה לגזור את כל השיער
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התרת קשר סבוך מאוד - תגובה
רוני חתוכה09/12/2012שלום רב...
את מוזמנת להתרת הקשר הסבוך אצלנו...ללא כל בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקיםשלי09/12/2012
היי ישלי שאלה ממש דחופה.עשיתי לפני שלושה ימים החלקה יפנית של יוקו סיסטפ ובמספרה השיער היה ממש רק וחלק וככה גם לפני שחפפתי לאחר יומיים.אחרי החפיפה ראיתי שהקצווץ קופצים,וכל האמצע של השיער נהיה גלי.חוצמזה מרגישה מעין חספוסים בכל מיני מקומות בקרקפת שלא היו לפני ההחלקה.מה אני עושה בבקשה עזרו לי!גם אם אני חןזרת לספר והוא מציע למרוח שוב חוצר על האיזור הלא חלק האם זה לא גורם לנזק?והחספוסים האלה נורמלים? ממש זקוקה לעזרתכם.תודה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים - תגובה
ארז שרביט09/12/2012גשי למעצב מקצועי לקבל חוות דעת נוספת.
זו העצה הנכונה ביותר שאני יכול להעניק לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים - תגובה
רוני חתוכה09/12/2012שלום שלי...
קודם כל חשוב לדעת שצריך לחפוף לאחר 3 ימים ולא לאחר יומיים,לאחר מכן לחפוף עם שמפו המיועד לאחר החלקה ולא עם שמפו רגיל שהינו אגרסיבי במיוחד לאחר טיפול החלקה ומכיל מלחים הגורמים לייבושו אך לדעתי לא זה הדבר הגורם למראה שיערך אלא אבחנה לקוייה של בעל המקצוע אם יש חספוסים בקרקפת ייתכן ושיערך נדבק ועלול להיתלש ואם כן ניתן להציל אך תלוי מה יש שם...אסור לתקן את השיער מיידי רק לאחר 3 שבועות בלבד וגם זה קצת מסובך אבל ניתן לסדר את זה למי שמבין בנושא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בנוגע לבריאות השיערגיא08/12/2012
היי אני בן 17 כמעט,
עד לפני כמה חודשים הייתי עושה פאנים כל יום צובע תשיער ומורח ווקסים.
הייתי חופף תראש פעם בשבוע כדי לא להרוס תפאן והשיערי היה שומני.
הייתי רואה במקלחת עשרות שיערות.
לפני 4 חודש הפסקתי עם הפאנים אך עם הצביעות לא בידיוק הפסקתי כי יש לי שיער בלונדיני בהיר שאני ממש לא אוהב אז עברתי לצבוע בצבעים ללא אמוניה ואחוז חמצן נמוך - אני צובע בתדירות של אחת לשבוע כי הצבע דוהה מהר.
בחודשים האחרונים שאני חופף כל יום, הפסיקה הנשירה החזקה אך שמתי לב שהשיער שלי ניהיה ממש דליל ורואים לי את הקרקפת (היה לי שיער ממש מלא פעם) והקרקפת אדמדמה ורדרדה.
בנתיים עבר כמה חודשים וזה אותו מצב....אני ממש רוצה את השיער שהיה לי בחזרה...האם לדעתך הוא יחזור ?????יש משהו שעלי לעשות (קבעתי תור לרופא עור אך יש כרגע בעיה ואני בנתיים בונה על דעות מהאינרנט).
ושאלה נוספת,כרגע אין לי נשירה, לא משהו חריג לפחות, אך אני משתמש על בסיס יומי בווקס....אני מורח יחסית הרבה ושאני מורח אני רואה על היידים הרבה שיערות יחסית...האם זה בסדר השימוש בווקס או שזה משהו שמומלץ שאפסיק ?והצבע ללא האמוניה ?
תודה אני אשמח לשמוע את דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בנוגע לבריאות השיער - תגובה
ארז שרביט31/12/2012גיא,
מציע לך כרגע לתת לשיער לנוח- בלי כימיה, צבעים, ווקס וכל השאר. חצי שנה מנוחה לשיער- כל הכימיה הזאת הורסת את השיער וגורמת לשבירה שלו.
תן לו מנוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מתאים לי פוני בובה?דנית08/12/2012
יש לי אף ארוך עם בליטה, האם יתאים לי פוני בובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מתאים לי פוני בובה? - תגובה
ארז שרביט09/12/2012הי דנית,
סוג תסרוקת והתאמתה אינו תלוי רק במבנה אף, אלא גם במבנה הפנים- צר או רחב, מוארך וכו'.
מציע שתגשי למעצב מקצועי ותתייעצי איתו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלתליםאנה06/12/2012
שלום
יש לי שיער מתולתל, דומה לשיער בתמונה. הפנים שלי בצורת אליפסה (oval face)
מאז ומתמיד רציתי פוני, לא פוני לצד, אלא פוני רגיל.
אורך השיער שלי כרגע הוא מדורג מתחת לכתפיים.
האם פוני מתאים לשיער מתולתל מסוג זה, לבעלות פנים אליפסיות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה?
אנה12/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלתלים - תגובה
רוני חתוכה12/12/2012שלום רב...
אם הפוני ישאר מתולתל לא הייתי ממליץ...ייתכן ואם תעשי פתיחת תלתלים בפוני אז זה יראה מדהים...אך חייבים לראות את השיער במראה חפוף ויבש טיבעי כדי להחליט...יש להיוועץ עם בעל מקצוע טוב בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לשיער לבןמיכל06/12/2012
שלום וברכה
יש לי שיער שיבה 95% שיבה קריסטלי ( ככה אומרלי הספר)
אני רוצה להיות בלונדינית וכל פעם שהוא צובע לי את השיער
אף פעם זה לא יוצא בלונד יפה עם כיסוי מלא, תמיד הלבן השאר שקוף
אשמח לעצה
מה לעשות?
תודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לשיער לבן - תגובה
ארז שרביט17/12/2012אין סיבה שהבלונד לא יכסה את כל הלבן.
אם עובדים עם צבע איכותי ועובדים לפי כללים של כיסוי שיבה, אני לא רואה סיבה שהצבע לא יכסה את כל הלבן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע לשיער לבן - תגובה
זאב לוין18/12/2012אין מה לעשות שיערך שקוף,שיער שקוף לא נתון לצביע הצבע לא נתפס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי היא אם הסבה מאושרת במשרדלירי06/12/2012
הבריאות?זה תקין? אני לא מתכוונת לצבוע את שערי לצבע אחר חוצ משחור שזה הצבע היום.אבל הוא מקורזל ומסולסל ולכן חשבתי שסברה זה הפיתרון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלתי היא אם הסבה מאושרת במשרד - תגובה
רוני חתוכה10/12/2012סברה הינה החלקה רק בצבע שחור וזה טוב לך אך קחי בחשבון ששיערך עלול להיתלש עם הזמן ואז כשתרצי לצאת מן העניין יהיה לך מאוד קשה...צריך לעשות זאת במקום עם המלצות ולא המלצה אחת וללכת לראות את אותן בנות שעושות זאת ולחוש את שיערן אני אישית מכיר בנות שהשיער נהרס כליל ונתלש ולעומת זאת יש לי לקוחה שהשיער שלה נראה מאוד יפה אך תוצאה זו משתנה משיער לשיער רוצה להמר? לא הייתי ממליץ!!! לכן לבדוק טוב טוב!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סברהלירי05/12/2012
האם סברה מאושרת במשרד הבריאות?ממולץ לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סברה - תגובה
זאב לוין06/12/2012אחרי סברה אסור לצבוע את השיער לשום צבע אחר חוץ משחור ואחריו לא ניתן לבצע שום פעולה כגון צבע החלקה או הבהרה
חוץ מלתחזק בתספורת מדי פעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


