מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחופה!אורחת 206/11/2012
שלום לכולם,
לפני כשלושה שבועות עשיתי החלקת משי מבית חברת CHI הידועה בהחלקה הטבעית שלה.
לפני שבוע החל לגרד לי השיער באופן מסיבי עד כדי פציעות הקרקפת.
השיער החל להיות שומני מאוד, ככל הנראה כתוצאה מהגירודים, קשקשים וכו'.
ממש בשעה האחרונה גיליתי רבבות כינים גדולות המתהלכות על שיערי.
כרגע אני אחרי מסרק קטן ורוב הכינים, אם לא כולם, הוצאו!
כעת אני אובדת עצות, אני לא יודעת אם אוכל מחר בבוקר לחפוף בשמפו המיוחד למניעת כינים?
האם לחפוף בשמפו ואז לחפוף בCHI? האם תיהרס לי ההחלקה? האם זה קרה בעקבות הCHI? האם המשי מעודד משיכת כינים?
מה עליי לעשות?
חשוב לציין שיש לי אחיין כבן שנתיים, היו לו כינים בעבר ואני לא מאמינה שבכזה סדר גודל!
בבקשה עזרה דחופה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה! - תגובה
ארז שרביט06/11/2012היי,
על פניו לא נראה שתהליך ההחלקה שביצעת קשור לכינים.
בקשר לגירודים שתיארת וכל מה שקשור לזה- ההמלצה חדש משמעית: רופא עור, מיד!
איבחון רפואי וטיפול רפואי מקצועי. מנסיוני יש בהחלט מספר אופציות לטיפול על ידי קרמים, משחות וכדומה.
אני לא מכיר תופעה של הרס ההחלקה כתוצאה מחפיפה בשמפו כנגד כינים, אבל אני חושב שהבריאות שלך חשובה משמירת ההחלקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה על התגובה המהירה!
אורחת 206/11/2012יכול להיות שהגירודים הם מהכינים מן הסתם. אולי באמת אלך לרופא עור.
האם שימוש בתכשירים אחרים שהם לא מיועדים לשיער (כמו השמפו, המסכה, הקראטין והסילק של CHI) עלולים לגרום נזק לשיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה על התגובה המהירה! - תגובה
ארז שרביט06/11/2012הי,
תכשירים איכותיים לא אמורים לגרום נזק. בדקי שהכל איכותי ומקצועי ומתאים לשיערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה! - תגובה
זאב לוין08/11/2012קודם כול תתפלי בכינים ורק לאחר מכן תעברי לשמפו של ההחלקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערילי06/11/2012
שלום רב,
בת 51 ומזה שנים צובעת את השיער בבית ורק לעיתים נדירות מאוד (אחת לשנה בערך) צובעת במספרה עקב המחיר הגבוה ואי יכולת לשלם. שאלתי היא: אני מעוניינת בצבע שיער שטיני כהה, ללא גווני חום, אדום, כתום, ג'ינג'י, חלודה או נחושת וכדומה. אף פעם איני מצליחה להגיע לצבע השיער שכל כך רוצה אני. גם במספרות לא מצליחים להשיג תוצאה ראויה. משתמשת בצבע של לוריאל 5 או 6 אך תמיד התוצאה היא חומה/אדומה/נחושתית ולא יפה.. אודה לתשובתכם לאיזה צבע עליי לקנות כדי להגיע לתוצאה הראויה ואיזה צבע מסתיר שיער שיבה לזמן רב..
שנית, לא הסתפרתי כבר מזה 3 שנים אך שיערי אינו אורך כלל וכלל. מדוע? בדיקות רפואיות תקינות ותזונתי בריאה לחלוטין.
אודה מאוד לעזרת יועצי הפורום הנכבדים והמקצועיים.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
ארז שרביט06/11/2012הי,
דבר ראשון לא ראיתי את שיערך, אבל אנסה לתת תשובה כמה שיותר קרובה.
יש בהחלט אופציות לצביעת השיער ולהגעה לגוון אותו את רוצה, תוך כדי שמירה על בריאות השיער. פעולה זו כדאי לך לעשות במספרה אצל מעצב מקצועי.
הקומבינציה שעשית עם הגוונים אינה ממש נכונה, כדי להגיע לגוון נכון, אני מציע שפעם אחת תגשי למעצב שיתאים לך את הגוונים.
בקשר לגדילת השיער- אני מציע שתתייעצי עם רופאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורת קצוצהשרית05/11/2012
שלום
יש לי שיער פגום ושביר כנראה בעקבות כל ההחלקות שביצעתי בו. אני מבצעת כל 4 חודשים החלקה של לוריאל בשיער. אני מנסה שנים להאריך אותו אך לא מצליחה.הוא נשאר באותו אורך כל הזמן. בנוסף יש לי נשירה איומה שלא מפסיקה. בדיקות דם שעשיתי יצאו תקינות אך יש לי סבוריאה קלה בקרקפת שבה אני נוהגת לטפל עם שמפו אגיספור.
שאלתי היא: אם אסתפר קצוץ ממש עד השורש עם מכונת תספורת (וכך גם אוכל לחזור לתלתלים שלי) האם אחר כך יצמח לי שיער בריא ומלא או שהקרב אבוד מראש?
ואם כן אז האם יש משהו שאוכל להשתמש בו כדי לזרז את צמיחת השיער?
תודה
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תספורת קצוצה - תגובה
ארז שרביט06/11/2012הי שרית,
ראשית, שיער שבור ופגום יהיה עם סיכויים נמוכים להתארך. הוא מתפל ונשבר בקצוות, ונשאר באותו אורך.
לפני שמתחילים כל תהליך בשיער את צריכה להביא אותו למצב בריא.
אפשר לעשות דברים פחות קיצוניים ממכונה, להסתפר לעיתים יותר תכופות, קצר יותר, יש חומרים כמו סדרת רזיסטאנס של קרסטאס שתעזור לשקם את השיער שלך.
בעיקרון הייתי ממליץ להימנע מפעולות כימיות על השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאית וגווניםדנה04/11/2012
שלום,
יש לי שיער חום בהיר ואני עושה כל כמה חודשים גווני שמש.
לפני שבועיים עשיתי החלקה ברזילאית ורציתי לדעת האם אני יכולה לעשות עכשיו גוונים או שזה יפגע בהחלקה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה?...
דנה07/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית וגוונים - תגובה
אלירן הרוש08/11/2012הי
החלקה ברזילאית היא החלקה מסוכנת ולא מאושרת על ידי משרד הבריאות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית וגוונים - תגובה
זאב לוין08/11/2012אין בעיה זה לא פוגע בהחלקה אבל להבאה תעשי גוונים ואז החלקה
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער עבה, יבש ונפוחספיר03/11/2012
שלום,
יש לי שיער עבה, יבש ונפוח, ואני לא יודעת מה לעשות.
לאחרונה חשבתי על דילול, אבל שמעתי שזה מנפח יותר את השיער לאחר מכן.
עשיתי דירוג לא מזמן וגם צורת V בשיער, הורדתי את כל הקצוות מפוצלים ועדיין יבש ונפוח.
כך השיער שלי היה נראה בעבר. אני לא משתמשת בפנים ובמחליקים בכלל.
אני לא מעוניינת בהחלקות, ואני לא יודעת אם אני צריכה פתיחת תלתלים, אני אפילו בכלל לא יודעת מה סוג השיער שלי.. הוא פשוט מבולגן, וכשאני אוספת את השיער כשהוא יבש, ואז מורידה את הגומייה השיער שלי נראה מאוד נפוח. מה אתם ממליצים כדי להגיע למראה שיער שבקישור? כדאי דילול? אני מעדיפה משהו לא יקר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עבה, יבש ונפוח - תגובה
ארז שרביט06/11/2012היי
אנחנו כבני אדם נולדים עם שיער מסוים, אם את רוצה לקבל שינוי בשיער, את צריכה לטפל בו.
יש חומרים שיהפכו את השיער שלך לפחות נפוח, יש תהליכים עדינים כמו פתיחת תלתלים עדינה, שזה תהליך לא אגרסיבי, שיכול בהחלט לעזור.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער עבה, יבש ונפוח - תגובה
זאב לוין08/11/2012לפי דעתי את צריכה תספורת שתותאם לסוג שיערך ואז לא היו לך יבש נפוח ותוכלי ללכת איתו בצורה פזורה לאחר מקלחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבוצת שיער ששינתה את צורתה.יאנה03/11/2012
שלום רב, הנני בת 26, בעלת שיער בהיר (טבעי - אני לא צובעת), גלי-מטולטל, דק ומתנפח. מעולם לא סבלתי מבעיות של קשקשים או פטריות או כל בעיה-שהיא בקרקפת או בשיער עצמו. אני משתמשת אך ורק בשמפו ומרכך של חברות מוכרות, ולא נוטה להחליף את חברת השמפו לעתים קרובות. אני חופפת מדי יום. בשלושת הימים האחרונים - קבוצת שיער באיזור קודקוד הראש הפכה לשיער קשיח, שמנוני, כבד, כאילו יש עליו ג'ל. כל שאר השיער נותר ללא שינוי. אינני מבינה מה קורה? אין אודם, גרד או יובש של הקרקפת באזור זה. מה זה יכול להיות?! אני מודאגת ולא מצליחה לשטוף את זה. יש לציין שאני לא משתמשת בתכשירי טיפוח לשיער כמו ג'ל, קרם, סרום וכו'..
מה יכולה להיות הסיבה לכך?!
בתודה מראש, יאנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבוצת שיער ששינתה את צורתה. - תגובה
ארז שרביט06/11/2012הי יאנה,
כדאי שתיגשי למעצב שיער כדי שיבחן מקרוב את העניין.
לפי מה שאת מתארת ייתכן שזה משהו הורמונלי שעובר על גופך בלי קשר לשיער, ובא לידי ביטוי בשיער.
אם כל השיער היה שמנוני יש חומרים להשתמש, אבל אם זו קווצת שיער בודדת, זה נשמע כמשהו הורמונלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל פגום יבש ומתנפח!שיר01/11/2012
שלום!
יש לי שיער מתולתל יבש ופגום, אני כל החיים שלי חיה על קרמים וגם עם קרם השיער נהיה יבש ומתנפח בסופו של דבר, כמובן שהנפח הנוצר הוא ממש מכוער!
החלפתי אלפי קרמים, ניסיתי אלף תכשירים וכלום לא עוזר!. אני פשוט כל החיים הולכת עם שיער אסוף בגלל זה. וזה דיי מבאס....
רציתי לדעת אם יש פתרון לשיער כזה? מה אני יכולה לעשות כדי להתחיל ללכת עם פזור?
פתיחת תלתלים? גלים יפניים ?
ואולי בעצם החלקה כלשהי ?? (אין לי מושג בכלל אם יהיה לי יפה חלק ואני גם מפחדת שההחלקה לא תצא טוב על השיער שלי וזה יהיה נפוח כזה)
מה לעשות???? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל פגום יבש ומתנפח! - תגובה
ארז שרביט06/11/2012הי שיר,
לפני הכל, לפי המצב שאת מתארת, הייתי מציע לך לגשת למעצב שיער מקצועי שיסתכל על השיער.
בעיקרון יש מספר תהליכים שניתן לעשות, אני לא תמיד בעד תהליכים כימיים אגרסיביים. ניתן לעבור לסדרת מוצרים איכותית ומתאימה, למצוא את הטיפול הנכון, ואם תתמידי תראי תוצאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער מתולתל פגום יבש ומתנפח! - תגובה
זאב לוין08/11/2012אשום קרם בעולם לא יעזור לך בלי תספורת טובה שמתאימה לפי סוג שיער ,אין שיער לא טוב יש תספורת טובה שגורמת לך לחשוב שהשיער לא טוב תעצבי את השיער בצורה נכונה דרך תספורת ואז תראי את שיערך מסתדר הכי טוב.
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נגרם נזק אם משאירים צבע שער עלתמי29/10/2012
האם נגרם נזק אם משאירים צבע על הראש יותר משעה? הספרית שלי אומרת שאחרי 40 דקות החומר מפסיק את הפעולה. האם זה נכון? השער שלי נהיה שרוף ונושר המון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נגרם נזק אם משאירים צבע שער על - תגובה
זאב לוין30/10/2012במידה והספרית שלך עושה את זה באופן סדיר ,גם כשאין צורך שהצבע היה על השיער במשך 40 דקות אז זה כן יכול לפגוע בשער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקום
תמי30/10/2012איך אפשר לשקם את השער? הוא נהיה יבש מאוד ונושר המון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקום - תגובה
זאב לוין08/11/2012תספורת טובה , הקרמים שתשימי על השיער לא יעזרו לך בגלל הקצוות השרופות והיבשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפויאיר29/10/2012
למה רשום על חלק משמפו לחכות לפחות חמש דקות על שיער ?
יאיר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו - תגובה
זאב לוין30/10/2012זה תלוי באיזה עור קרקפת וסוד שיער השיער מתאים ,השמפו נשאר על הקרקפת בזמן המתנה כדי שהפעילות של השמפו היה יותר אפקטיבית
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לתכשיר שיערדני28/10/2012
יש לי שיער בעייתי לטעמי, למרות שאני משתמש בהד-אנד-שולדרס עם מרכך ונגד קשקשים.
מיד אחרי מקלחת השיער נראה די בסדר, הבעיה מתחילה כשהוא מתייבש...נראה יבש כזה ולא מסתדר.
אז אני משתמש באופן קבוע בקרם לחות, שדי משפר את המצב...
אבל אני מחפש תכשיר טוב לעיצוב השיער...על איזה אתם ממליצים? העונה להגדרה לעיל ^
אם וקס-אז איזה סוג? ואיזו חברה?
כי ניסיתי אחד והוא לגמריי לא עזר לי...כך שחזרתי לקרם לחות.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לתכשיר שיער - תגובה
ארז שרביט29/10/2012הי דני
אם השיער שלך אכן יבש, אני ממליץ על תכשירים לשיער יבש. קשקשים הם לעיתים דווקא עדות לקרקפת שומנית.
אני ממליץ על מוצרי קרסטאס, מעט יקרים, אבל מצוינים, איכותיים ומקצועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה!!! שיער מקורזל אחרי ההחלקהיפה27/10/2012
עשיתי החלקה אמריקאית לשיער והכל היה בסדר עד לחיפה הראשונה
לאחר החפיפה השיער נהייה מקורזל ונפוח ולא ניתן היה לסרק את השיער מכיין שהשערות נשברות.
יש לציין שיש לי צבע שיער (אם זה קשור)
בכל אופן מה שמוזר זה שאחרי שהשיער מתייבש הוא באמת הופך לחלק למראית עין אך מבפנים השערות לא באמת ישרות.
בכל סירוק עד שהשיער מתייבש השערות נשברות..
מה עושים?? יש אפשרות לגרום לשיער לא להיות מקורזל אחרי כל חפיפה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה!!! שיער מקורזל אחרי ההחלקה - תגובה
רוני חתוכה15/12/2012שלום רב
חשוב מאוד מאוד לדעת שצריך להתאים את סוג ההחלקה לשיער הלקוחה ועל מעצב השיער להתחשב בכל היסטוריית השיער ומראה השיער בפועל וע״י האבחנה הנכונה להתאים את ההחלקה ולבצעה נכונה מה שלא קרה במקרה שלך וכנראה לצערי שיערך נשרף גשי למעצב שיער המתמחה בתחום באיזור ביתך או לחילופין מוזמנת להגיע לייעוץ על מנת לקבל את הטיפול הדרוש במידה וניתן
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעאורנה/26/10/2012
שלום רב,
רציתי לשאול עשיתי צבע בשיער לפני שבועיים ואחרי יום הרגשתי שלא כיסה לי את כל הלבן, היום שבועיים אחרי יש לי במסגרת הפנים לבן לא תחילת שורש ממש שיער שלא תפס.
שאלתי האם אחרי שבועיים הם יעשו לי שוב צבע השלמות תיקון? כדאי לי לבקש?
ובכלל אחרי כמה זמן הם יכולים לתקן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
ארז שרביט06/11/2012היי
מבחינת התהליך הכימי, בהחלט ניתן לתקן אחרי שבועיים, מבחינת מדיניות המספרה- פשוט גשי ותשאלי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע - תגובה
זאב לוין08/11/2012אני ממלית לך ללכת למעצב שיער חדש שידע לשים צבע כמו שצריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודע איזה תסרוקת תתאים ליאנונימי25/10/2012
שלום,
יש לי שיער יחסית קצר בצבע חום, אני בן 16 ולומד בכיתה י'.
אף פעם לא הייתה לי ממש צורה לשער, תמיד סיפרו אותי קצר, אבל כבר בא לי משהו יותר מיוחד, משהו עם צורה יפה שמושך את תשומת הלב. הבעיה היא שאני לא ממש יודע מה להגיד לספר או בכלל מה אני רוצה, אף פעם לא ידעתי איך זה בדיוק עובד גם... איך אני אמור לדעת מה אראה עלי טוב? חוץ מזה אני גם לא ידוע אם המספרות בעיר שלי הם טובות. אני גר ברעננה ואני מכיר מספרה אחת שקרובה לביתי בשם "ראש צעיר" אבל אני לא יודע אם הם מקצועיים שמה, וכשהם שואלים אותי מה לעשות לי אני לא יודע מה להגיד.
תודה רבה לעוזרים,
אנונימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה-
נינה25/10/2012לך לאבי קיי ברעננה הוא ספר מקצועי ומעולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא מתאים גם לגברים?
אנונימי26/10/2012אני רואה באתר שלו שהכל מכוון לנשים: עיצוב שיער כלות, איפור וקוסמטיקה... הוא מתאים לתסרוקות גברים ליומיום? וגם אני חושב שהוא יקר, יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לגברDAVID25/10/2012
הי
יש לי שאלה קצת מוזרה
אני בן 43
שערי אפור לבן( שהיתי צעיר יותר צבעו היה חום ביניוני)
השלמתי עם זה שזהו צבעו
לפני 3שבוע עשיתי ניסוי וצבעתי רק את הצדדים ומאחור וכל קדמת הראש השארתי ללא טיפול
עכשיו השיער גדל וזה נראה שמהצדדים ומאחור הצבע חום ומקדימה לבן אפור
מצד שני אני לא רוצה לצבוע מקדימה בחום
כדי לא לתת שינוי גדול מידי
איך צובעים שיער מהצדדים ומאחור בלי שיתן קונטרס גדול מדי וניגוד גדול מידי לשאר הראש?המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לגבר - תגובה
ארז שרביט29/10/2012יניב,
מציע לך שתיגש למעצב מקצועי, כדי שיתאים לך את הצבע הנכון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער לגבר - תגובה
זאב לוין08/11/2012אני ממליץ שתעשה צבע מלא בכול השיער אצל מעצב שיער
אבל תנסה לצבוע בצבע יותר בהיר כדי לא היה יותר מדי הבדל בין הצבע השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיערמירי25/10/2012
שלום
יש לי שיער טבעי טלטלים גדולים יפים
בזמן אחרון כמו חצי שנה אני חופפת ולא משרקת כמו תמיד והשיער שלי ממש יבש בלי טלטלים וממש מוזנח
אני בת 64 , תמיד אני צובעת אני ממש לא יודעת איפה הבעיה שלי?
תודה מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מירי-
נינה25/10/2012הבעיה שלך שאת לא מטפלת בשיער ולא מזינה אותו במוצרים , את צריכה לטפל בשיער במסכה טובה ואיכותית ולשים אמפולה אחת לחודש , ואז השיער שלך יראה מבריק ורך ולא יהיה יבש... המוצרים הכי טובים שיש הם של קרסטס נותנים תוצאות טובות ומעולות כבר בפעם הראשונה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מירי25/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

